Zobacz pełną wersję : ZMIANA KOMPA
Hej !
Mam civic'a 1.4 d14a4 i zastanawiam się nad ożywieniem małego silniczka.
Zaznaczam iż przeszukałem sporo artykułów i poczytałem to i owo ale nie znalałem odpowiedzi na kilka pytań.
1. Co sądzicie o zmianie komputera tak aby był przyrost mocy w dolnej parti obrotów. ? Samchód służy mi do jazdy po mieście więc drażni mnie troche fakt iż jest on mulasty w dole.
2. Jeśli chip to jaki ? chodzi mi o markę, ( preferuję te które nie zrypią mi strasznie silnika).:)
3. gdzie można coś takiego zrobić na terenie wawy bo jakośc do łodzi mi się nie chce jechać .:)
czytałem artykuł banzai i jestem pod wrażeniem..... ja tyle nie chcę robić bo zależy mi na tym aby nie odbiegał mocno od pierwowzoru fabrycznego (silnik) zależy mi na dłgowieczności silnika.
4. co sądzicie o opinii zasłyszanej w audycji radiowej iż samochody po takim tuningu mogą troche mnie j palić ze względu że jest większy przyrost mocy w dole a i nie trzeba katować silnika po samą górę ...???
Z góry dzięki
Carlos
dołączam się do pytania :grin:, mam civic'a 1,4i SE ej9, hb (2000)
pomyśl nad krótszą skrzynią
krótsza skrzynia??? czyli jeszcze więcej mieszania biegami 8)
to chcesz komfortu czy polepszenia osiagow??
hmm, 50/50, no może 30/70:), myślałem nad zmianą chipa, dolocie i wydechu, ew. jakieś modyfikacje stylistyczne. Problem polega na tym, że potrzebuję nazw, marek itd. - mieszkam w Irlandii, a tutejsi "specjaliści" są do d.... Nawet świec Splitfire nie mogłem dostać.
krótsza skrzynia??? czyli jeszcze więcej mieszania biegami 8)
Hehe albo albo, kazda modyfikacja to zazwyczaj mniejszy konfort.
[ Dodano: Pon 11 Wrz, 2006 ]
1. Co sądzicie o zmianie komputera tak aby był przyrost mocy w dolnej parti obrotów. ? Samchód służy mi do jazdy po mieście więc drażni mnie troche fakt iż jest on mulasty w dole.
O zmaniae na jaki inny komputer myslisz? Czy moze myslisz dodatkowym piggy-backu?
2. Jeśli chip to jaki ? chodzi mi o markę, ( preferuję te które nie zrypią mi strasznie silnika).:)
Do 1.4 to raczej nie ma czegos takiego jak uniwersalny chip. Poza tym samo grzebanie w komputerze seryjnego silnika nie da ci wiecej niz 2-3 KM.
Sa tu magicy na forum, ktorzy moga ci pogrzebac w seryjnym komputerze i moze sie uda wycisnac te 3 KM.
4. co sądzicie o opinii zasłyszanej w audycji radiowej iż samochody po takim tuningu mogą troche mnie j palić ze względu że jest większy przyrost mocy w dole a i nie trzeba katować silnika po samą górę ...???
eeeeh.
krótsza skrzynia??? czyli jeszcze więcej mieszania biegami 8)
Hehe albo albo, kazda modyfikacja to zazwyczaj mniejszy konfort.
bardzo fajnie jest pobawić się biegami, ale boję się, że po skróceniu skrzyni nie będę miał czasu nawet muzyczki zmienić, na mieście oczywiście:grin:
hmm, 50/50, no może 30/70:), myślałem nad zmianą chipa, dolocie i wydechu, ew. jakieś modyfikacje stylistyczne. Problem polega na tym, że potrzebuję nazw, marek itd. - mieszkam w Irlandii, a tutejsi "specjaliści" są do d.... Nawet świec Splitfire nie mogłem dostać.
wydech i dolot to dodatkowe drgania, DUZO glosniejsze auto - czyli OLBRZYMI dyskomfort.
Poco ci swiece splitfire? Do seryjnego auta daj DOBRE swiece irydowe np Denso i juz i tak nie zyskasz nawet 1 KM na tym w przypadku silnika w ktorym masz seryjne wnetrznosci.
najlepsza rada w twoim przypadku to sprzedaj civica i kup nowego z wiekszym silnikiem, masz kompa obd2, zapomnij o chipowaniu :D
tankuj V-power 99+
i wypal zawory :D
Jedynym rozsadnym rozwiazaniem jest zainstalowanie mokrego wtrysku N2O lub swap na mocniejsza jednostka napedowa, innych opcji nie widze, a swiece to tak jak radzi ITR , denso lub ngk, wynalazki odloz na bok.
sajmon1100
11-09-06, 19:24
tankuj V-power 99+
i wypal zawory :D
Jedynym rozsadnym rozwiazaniem jest zainstalowanie mokrego wtrysku N2O lub swap na mocniejsza jednostka napedowa, innych opcji nie widze, a swiece to tak jak radzi ITR , denso lub ngk, wynalazki odloz na bok.
99+ moze wypalic zawory?
Szybciej gniazda zaworowe, ale też nie wiem czemu.
Może to kwestia ustawienia zapłonu odpowiednio do paliwa. D14A3/4/7/8 nie ma chyba e... jak się nazywał ten czujnik... e... :D
Nie śmiać mi się tu :oops:
EGT chyba :)
ale co ma 99 do wypalania zaworów to nie wiem...
no właśnie tankuję shell'a V-pover, nie wiem czy szkodzi, ale na pewno autko zachowuje się lepiej.
a w ogóle to chodziło mi o to czy można coś zrobić z TYM samochodem, z tym silnikiem. nie chcę zmieniać auta ani silnika.
a w ogóle to chodziło mi o to czy można coś zrobić z TYM samochodem, z tym silnikiem. nie chcę zmieniać auta ani silnika
tanim kosztem nic, no chyba, ze magnetyzery, strumienice, świece, sportowe chlapacze i naklejki MORE POWER
Nie rozumiem jak vpower moze szybciej wypalic gniazda zaworow..
Wydaje mi sie ze te chrzczone paliwo predzej podniesie egt niz 100oktanowy sos.
Wczoraj zalalem 98 na orlenie i nie pachnialo to nawet jak benzyna :|
Jak mniemam po waszych odpowiedziach to wnosze że poprostu należy jeździć i nie marudzić bo się nie psuje. :) szkoda bo myślałem że da się coś uzyskać w tej kwestii a tu klapa .. :(
Zmiana skrzyni biegów ..... pomysł mi się podoba ale czy nie będzie tak że jeśli coś takiego się wymieni to nie zacznie mi lecieć coś kolejnego ...? a może jednak znajdzie się ktoś kto zna jakieś dobre rozwiązanie ...?
Dzięki magicy za odpowiedzi swoją drogą mógł by ktoś kto zna sprawe od podszewki, opisać jak można taki popularny i niezawodny silnik ożywić...???
Dzięki Carlos
a może jednak znajdzie się ktoś kto zna jakieś dobre rozwiązanie ...?
Dzięki magicy za odpowiedzi swoją drogą mógł by ktoś kto zna sprawe od podszewki, opisać jak można taki popularny i niezawodny silnik ożywić...???
powtórzę się: świece, magnetyzery i naklejki
przecież to wszystko było opisane od podszewki :evil: , obrażasz nas czy jak :roll: :?:
W sumie tez pierwsze slysze zeby przez 99+ mogło wypalic zawory. Chociaz lanie takiej benzyny do silnika który ani nie ma knock sensora, ani nie jest ona wymagana do tego silnika jest totalnie bez sensu. Teoretycznie powinno nawet pogorszyc osiagi.
Gdybajac sobie wymyslilem, ze skoro liczba oktanowa to odpornosc paliwa na spalanie stukowe i takie paliwo spala sie wolniej w cylindrze to przy seryjnym samochodzie, którego zapłon i wszystko inne jest przystosowane do 95 oktanowego paliwa ( w modelach 92-95 tylko silniki 1,6 litra wymagaja 95 oktanow, mniejsze moga na 91) to paliwo takie moze nie spalac sie calkowicie i dopalac w wydechu wlasnie.
To tylko moja teoria spiskowa, moge sie mylic :lol:
no i idąc tym tropem, wypalają się gniazda zaworowe.
:shock: naklejki? To dopiero tuning!
EGT chyba :)
ee ja o zaplonie ty o mieszance :D
[ Dodano: Czw 14 Wrz, 2006 ]
i wogole to zamykam, temat o naklejkach byl juz wiele razy walkowany - DAJA MOC I JUZ!
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.