lukaszz.w
18-04-10, 19:55
Jak w temacie. Problem pojawia się gdy samochód jedzie na LPG wówczas, tak przy 2500-3000 obrotów słychać charakterystyczne dzwonienie. Problem nie występuje, albo jest przeze mnie nie dostrzegalny, jeżeli auto jedzie na benzynie więc to chyba nie urwana osłona kata (tak uprzedzam ) Wydaje się że intensyfikuje się wraz ze wzrostem temperatury silnika. Przy samochodzie zrobiłem:
-wymiana uszczelki pod głowicą ( pękła chyba przez to spalanie )
-wczoraj założyłem nową instalacje gazową tj. sterownik, silniczek + regulacja, ale brak emulatora sondy więc świeci się check engine
- nowa sonda lambda
-nowe świece
-olej syntetyk
-nowy wydech
-nowe filtry
-regulacja zaworów
-regulacja gazu
Tak na marginesie czy jest ktoś w stanie powiedzieć mi czy w silniku D15B2 jest czujnik spalania stukowego i czy działa on gdy ECU jest w trybie awaryjnym (brak emulatora)
Jeśli ktoś jest w stanie mi pomóc to byłbym dozgonnie wdzięczny
-wymiana uszczelki pod głowicą ( pękła chyba przez to spalanie )
-wczoraj założyłem nową instalacje gazową tj. sterownik, silniczek + regulacja, ale brak emulatora sondy więc świeci się check engine
- nowa sonda lambda
-nowe świece
-olej syntetyk
-nowy wydech
-nowe filtry
-regulacja zaworów
-regulacja gazu
Tak na marginesie czy jest ktoś w stanie powiedzieć mi czy w silniku D15B2 jest czujnik spalania stukowego i czy działa on gdy ECU jest w trybie awaryjnym (brak emulatora)
Jeśli ktoś jest w stanie mi pomóc to byłbym dozgonnie wdzięczny