PDA

Zobacz pełną wersję : B18C6T zalewa paliwo po swapie



junior20066
04-04-10, 15:47
A wiec panowie moje pytanko jest takie zrobiłem swapa od kolegi rudzinskiego b18c6T wszytsko pasowało plung&play silnik na początku nie chciał zagadac czuc było ze zalewa po jakim czasie załapał ale chodzi jak tarpan szarpie i czuc paliwo z tłumka sie wydobywa chmurka i czuc nie spalone paliwo .co to moze byc ?? wszystko jest podpiete oprocz czujnika z kolektora ktory idzie do zegarów i stozka przy turbinie. co moze byc przyczyna zalewania ?? Silnik przedf wyjęciem chodził okej wiec i umnie powienien chodzic.czy jak mogłęm podpiac kabelki inaczej od resister boxa to moze podawac jakies błędy na silnik i dlatego tak chodzi i zalewa?

Macias_OS
04-04-10, 17:04
komputer z odpowiednią mapą na epromie od rudzinskiego też kupiłeś? czujnik z kolektora? jeżeli mówisz o podciśnieniu to obczaj czy jest podpięte do regulatora ciś paliwa :confused:

junior20066
04-04-10, 20:21
tak kupiłem z całym komputerem , czujnik w kolektorze tez mam ale nie jest podłaczony pod zegary czy to ma jakies znaczenie ???

Pati
04-04-10, 23:02
sprawdz podcisnienia w okolicy regulatora paliwa oraz podłączenie resistor boxa.
co to za czujnik nie podłączony?

junior20066
04-04-10, 23:18
czujnik w kolektorze ktowy idzie do zegarow . pati jesli podłaczyłem resistor boxa nie tak jak było to moze własnie tak sie dziac?? bo mam pare konbinacji aby podłaczyc do tego resistor boxa bo ida do wtyczki 4 lub 5 kabelkow juz nie pamietam ktore musiałem wczepic kazdy po kolei ale własnie sa tam rozne kolory i nie wiedziałem w ktore wpinac czerwony na chłopksi rozum wiadomo pradowy ale reszta to juz nie wiem i wpiołem tak jak chciałem. jak sprawdzic te podcisnienie w okolicy regulatora ??

kenny
04-04-10, 23:44
daj jakieś foto tych kabelków

junior20066
05-04-10, 00:03
okej jutro porobie fotki tych kabelkow i silnika i zobaczycie co zle podłaczyłem bo jeszcze nie jestem pewien czy wezyki dobrze podłaczyłem .... jak wstane fotki zrobie bo teraz jestem w pracy

Gr00bY
05-04-10, 03:02
A mapa z tpsem nie idzie podmienić wtyczkami? Bo możliwe że są identyczne i zamieniłeś.

junior20066
05-04-10, 05:35
wklejam fotki moze wam cos to pomoze

http://img64.imageshack.us/img64/4854/dsc01422r.jpg (http://img64.imageshack.us/i/dsc01422r.jpg/)

http://img691.imageshack.us/img691/7637/dsc01420rk.jpg (http://img691.imageshack.us/i/dsc01420rk.jpg/)

http://img40.imageshack.us/img40/1470/dsc01426oa.jpg (http://img40.imageshack.us/i/dsc01426oa.jpg/)

http://img408.imageshack.us/img408/5139/dsc01424m.jpg (http://img408.imageshack.us/i/dsc01424m.jpg/)

z gory dzieki wszystkim za pomoc

pako7
05-04-10, 08:11
junior a map sensor masz podłączony?? może jest tak jak piszą poprzednicy pomyliłeś wtyczki od TPS-u

kluczykpl
05-04-10, 11:01
jak chodzi jak V 6 to na 100% masz zamienione wtyki TPS i MAP .

Pati
05-04-10, 21:05
co to za otwarte podcisnienie kolo sprężarki?

junior20066
05-04-10, 21:29
wszystko ogarniete dzieki kluczyk :) była zamieniona kostka tak jak pisali chłopaki wyzej :)

pako7
05-04-10, 22:24
hehe ty trzepaku :) odpalaj furę i i wpadaj na Ornetę to sprawdzimy czy turbo pokona N/A trąbki :)

junior20066
05-04-10, 22:34
spoko spoko daj mi 2 dni i wyjezdzam :) mysle ze te trąbki nie pomogą :)

kluczykpl
05-04-10, 22:53
dokladnie dzis bylem i ogarnalem odpalanie, poza problemami opisanymi bylo jeszcze kilka innych fajnych mykow do zrobienia, teraz juz auto pracuje normalnie i wszystko jest ok.

junior20066
05-04-10, 23:40
najwazniejsze ze wszystko gra i bedzie juz okej ale to sie okaze za 2 dni jak beda testy autka :) jeszcze raz dzieki kluczyk :)

Macias_OS
06-04-10, 08:46
Pati zwrócił uwagę na ważną kwestie, zatkaj dziurkę w trójniku przy aktuatorze suszarki

junior20066
06-04-10, 10:34
on juz zatkana jest ale dzis podebne pod nia boosta drugiego :)