PDA

Zobacz pełną wersję : Dlawienie przy wyzszych obrotach



maciek
14-03-05, 09:40
Jest tak :) :
Na luzie spokojnie moge go wkrecic na odcinke, ale:
Np na II-gim biegu kiedy krece go wysoko to powyzej 6tys sie dlawi i dopiero przy "pomopowaniu" gazem dochodzi do odcinki.
Czasem na 2 czasem na 3 biegu tak jest.
Auto garazowane, wygrzane, zmienilem olej niedawno.
Czyżby pompa paliwa mowila sajonara? Albo czy brak rezonatora moze miec wplyw na to zachowanie?

emg
14-03-05, 10:07
coś z podawaniem paliwa może być - pompa, filtr paliwa zapchany, woda w baku

mufaz
14-03-05, 10:48
No jak pompa paliwa!? :twisted: zapewniam Cie w 100%,ze to nie jest pompa paliwa...ona nie zaleznie od obrotow podaje caly czas taka sama ilosc paliwa. :roll:

emg
14-03-05, 11:39
No jak pompa paliwa!? :twisted: zapewniam Cie w 100%,ze to nie jest pompa paliwa...ona nie zaleznie od obrotow podaje caly czas taka sama ilosc paliwa. :roll:
tja.
Tylko pytanie: czy podają wystarczającą ilość paliwa przy wysokich obrotach. Bo przy niskich może wystarczać, a jak trzeba podać więcej to już dupa.

przemir
14-03-05, 11:52
no i druga stona medalu iskra

mufaz
14-03-05, 11:59
No napisalem przeciez,ze zawsze podaje taka sama ilosc paliwa.. nie zaleznie od obrotow,czy 1000 czy 8000 zawsze podaje taka sama ilosc paliwa. :twisted:

siemaR
14-03-05, 12:15
wszystko fajnie i niby się zgadza, tylko Maciek napisał że na jałowym biegu kręci się spokojnie do odcięcia, a jak jedzie to już się dławi - i to mnie zastanawia. Tak jak pisali poprzednicy - na początek wymień filtry i zobaczysz czy to coś zmieni. Dzieje się tak zawsze, czy jak np. masz mało paliwa? Może ciągnie jakiś syf z baku jak buja samochodem...

maciek
14-03-05, 12:21
wszystko fajnie i niby się zgadza, tylko Maciek napisał że na jałowym biegu kręci się spokojnie do odcięcia, a jak jedzie to już się dławi - i to mnie zastanawia. Tak jak pisali poprzednicy - na początek wymień filtry i zobaczysz czy to coś zmieni. Dzieje się tak zawsze, czy jak np. masz mało paliwa? Może ciągnie jakiś syf z baku jak buja samochodem...
Tak wlasnie sie wahalem czy wam dupe zawracac tym pytaniem bo powodow moze byc milion.
Specjalnie pojechalem i dolalem sporo shella vpowera 95 zeby wykluczyc syfex.
Musze wymienic filtr i wtedy bede szukac dalej.Moze czysczenie dna baku zrobie.W kazdym razie nie jest to jakas tragedia bo narazie rzadko jezdze tak hardcorowo jak wczoraj.
Objaw generalnie jest taki jakby byla odcinka 1tys obr wczesniej.
A na jalowym - no problemo all the time.

emg
14-03-05, 16:05
No napisalem przeciez,ze zawsze podaje taka sama ilosc paliwa.. nie zaleznie od obrotow,czy 1000 czy 8000 zawsze podaje taka sama ilosc paliwa. :twisted:
No napisałeś, ale jeśli jest za małe ciśnienie paliwa (uszkodzona pompa, zapchany filtr itp) to przy wysokich obrotach tegoż paliwa zabraknie - a niby pompa będzie podawać cały czas tyle samo.

Dominik_bb
15-03-05, 23:56
napewno cos z paliwem raczej pompa(za mała wydajnosc pod obciazeniem silnika ) tak jak wspomniał kolega albo przytkany filtr lub syf w baku :evil:

Dice
02-04-05, 17:27
Wiec mam to samo:

Auto na benzynie jedzie ale czasem czuje się, jakby nie dopływała wystarczająca ilość benzyny. Ja mam czasem na dodatek ten efekt na ok 3000 tys obrotów, ale tylko na chwilkę (auto po ułamku sekundy ciągnie dalej).

Mam wymienione: świece, filtr powietrza, filtr benzyny. Wykręciłem także pompę paliwa i obejrzałem bak. W baku czyściutko - zero syfu, a pompa wygląda jak nowa (na oko nie wiem jak z ciśnieniem jakie generuje). Przeczyściłem także styki przekaźnika pompy paliwa i dostaje sliczne 12V.

Mechanik regulował mi zapłon.

Dodam, iż mam gaz zamontowany i na gazie nie mam najmniejszego problemu. Myślałem już, że to może wina zwężenia minimalnego na elektro-zaworach na przewodach od benzyny (element założony przy inst.gazu), ale widocznie nie, skoro koledze bez gazu też się tak dzieje.

Ma ktoś jakiś pomysł? Bo ja już moje wyczerpałem. HELP!

spioch56
02-04-05, 20:42
Proponuje sprawdzic czy nie jest to problem sondy-lambdy ja mialem taki problem i na benzynie i na gazie.Po wymiany sondy wszystko jest ok!!!

mechanix
02-04-05, 21:13
Zresetujta se komputery. Nic nie kosztuje a czasem pomaga. Jakie silniki i roczniki?

Dice
02-04-05, 23:10
D15B2 z 1992r.
Komput resetowalem 2 razy, a sonde sprawdzał mechanik.

Ktos ma jeszcze jakis pomysl? :cry:

Lao
03-04-05, 08:31
Dla mnie jest to poma paliwa, ma za małą wydajność. Maciek napisał że na luzie wykręca do odcięcia więc nie bedzie to sonda ani żadne kable. Pompa tak bo żeby na luzie wkręcić auto do 7tyś/obr jest to dosłownie chwilka więc paliwka wystarcza, a inaczej jeżeli aut wkrecamy na II czy III biegu, trwa to dłużej i zaczyna mu brakować paliwa przez zbyt małe ciśnienie na pompie.
Proponuje sprawdzić pompę

Dice
03-04-05, 08:55
Ma to sens, ale żal mi wyrzucać siana na nową pompę bez pewności... Ma ktoś pojęcie ile taka pompa kosztuje?? :roll:

W sumie poza pompą nic nie pozostaje. Chyba,ze moze być coś w wtryskami.

Wpadł do głowy mi pomysł,żeby zmierzyć ciśnienie paliwa w przewodach. Są takie urządzenia? :roll: . Albo założyć przeźroczystą rurkę na dopływ benzyny i patrzeć czy jej nie zaczyna tam brakować (nie pojawiają sie pecherzyki powietrza), w moim starym Golfie w mrozy taki trik stosowałem.

Co myślicie? :?:

badyl
03-04-05, 08:58
stawiam na pompe paliwa tez,za mała wydajnosc pod obciązeniem.

Dice
03-04-05, 10:21
to ile może kosztować taka pompa?? :sad:

Kobra
19-05-08, 14:41
jakie powinno byc cisnienie paliwa ??

Lao
19-05-08, 16:29
Załóż nowy wątek. Ten post jest z 2005r

Kobra
19-05-08, 19:01
a nie lepiej w tym napisac niz nowy zakladac i forum zasmiecac ?? juz zalozylem jeden o regulator cisnienia paliwa ale jakos nikt nie odpowiada a ja nie wiem jak to wyregulowac :/

Lao
20-05-08, 08:15
Lepiej napewno założyć nowy wątek, lepiej dla ciebie. W temacie opisz czego dotyczy, żeby każdy mógł zobaczyć o co chodzi i ewentualnie ci pomóc. A w treści napisz konkretnie jakiego modelu z jakim silnikiem dotyczy problem.

Ja akurat ci nie pomoge bo nie wiem jakie jest ciśnienie paliwa. Ale napewno inne jest w 1.6 a inne w 1.4. A nie piszesz jakie masz auto

[ Dodano: Wto 20 Maj, 2008 ]
Poszukałem i mam. Jednak podają ciśnienie takie same dla wszystkich civic-ów V generacji.
Mierzy się je przy filtrze paliwa. Na wejściu do filtra paliwa powinno być miedzy 40-47psi, a na wyjściu 31-38psi