Zobacz pełną wersję : zawór EACV w d13b2
Mam prośbę do osób, które dobrze znają język angielski a mianowicie chodzi o przetłumaczenie procedury sprawdzania działania zaworu EACV w silniku d13b2, która znajduje się na poniższych zdjęciach z manuala:
http://itm.pcz.czest.pl/~jogal/eacv1.jpg
http://itm.pcz.czest.pl/~jogal/eacv2.jpg
http://itm.pcz.czest.pl/~jogal/eacv3.jpg
ssanie, człeku, ssanie... wyreguluj ssanie a nie zaprzatasz sobie głowę EACVem.
Mam prośbę do użytkowników d13b2 aby napisali mi czy jak mają samochód odpalony i chodzi na wolnych obrotach (około 800 obr/min) to czy jeśli właczą dmuchawę na 4 i włączą światła (drogowe) to obroty spadają wam na około 500 obr/min czy utrzymują się w okolicach 800 obr/min. Umnie niestety obroty spadają i nie wiem czym to jest spowodowane. Jeśli ktoś wie czemu tak jest to proszę o porady :)
[ Dodano: Pon 04 Wrz, 2006 ]
Bardzo proszę o odpowiedź na powyższe pytanie. Z góry dziękuję :)
no właśnie ja też tak mam... i się zastanawiam czy to jakiś objaw (np. alternator) czy ten typ tak ma... przy włączeniu świateł obroty spadają przy włączonej dmuchawie (nawet na 1) jeszcze bardziej i tak dalej... jest jeszcze audio, ogrzewanie tylnej szyby, wycieraczki... jak się tego nazbiera to auto wpada w nieprzyjemne oscylacje... ciekawe czy powinny utrzymywać się stałe obroty czy ma prawo spadać i to aż tak...
Jeśli mozna to podepne sie pod temat z obrotami bo u mnie po włączeniu świateł też od razu spadaja,tak ma być czy coś sie kończy??
i ja tez tak mam ale moj jest na gazie.
To chyba normalny objaw.
U mnie jest to samo.
Odpalę autko i wystarczy, że włączę światła + dmuchawę na 1 i obroty idą w dół.
To co ja wiem to jest w większości aut!! Lecz powinny spaść góra do 600-700. spowodowane to jest (to co ja się orientuje , mogę się mylić ) większym poborem prądu z alternatora.
Ostatnio sprawdzałem swój EACV, wykręciłem go i podpiałem bezpośrednio pod akumulator i zauważyłem że się otwiera ale tak tylko na 2-3 mm. Nie wiem czy to dobrze, czy nie powinien otwierać się cały. Mam wrażenie, że jednak jest on zepsuty, wszystkie próby wyczyszczenia nie przynoszą żadnych efektów. Żadnych przebić na obudowę nie ma i jego rezystancja wynosi 16 Ω więc mieści się w przedziale 6-20 Ω. Kupie sobie inny silniczek krokowy i napiszę czy się coś zmieniło...
Jogal nadal nic nie napisałeś ... :afro: :/
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.