Zobacz pełną wersję : Gubość okładziń !!!
Witam
Kupiłem ostatnio klocki Ferodo Premier FDB 777 i grubość okładzin wynosi 9mm.
Moje pytanie brzmi, czy nie pownny mieć 15,8 mm?
Pytam, bo nie wiem, czy odesłać je, czy też cieszyć się z zakupu.
Pzdr
QRNA DZIĘKI ZA BRAK POMOCY :( :( :( :( :(
Witam
Kupiłem ostatnio klocki Ferodo Premier FDB 777 i grubość okładzin wynosi 9mm.
Moje pytanie brzmi, czy nie pownny mieć 15,8 mm?
Pytam, bo nie wiem, czy odesłać je, czy też cieszyć się z zakupu.
Pzdr
QRNA DZIĘKI ZA BRAK POMOCY :( :( :( :( :(
hmmmmm.... skąd taki wymiar 15,8?
rozumiem, ze chodzi Ci o grubosc srodka ciernego na klocku?
i wg mnie 9-10mm to max....
pomnóż to przez 2 i masz 20mm...
a 15,8x2 daje ponad 30mm...
jak to zmiescisz w zacisk?+tarcza21mm?
chyba, ze nie rozumiem pytania....
hi
nie znam się na tym, ale np. na allegro znalazłem klocki z tym samym numerem i koleś podaje grubość okleiny - chyba tak to się nazywa - 15.8mm. Zaskoczyło mnie, że taka grubość jest podana, a dostałem klocki z 9mm grubością.
Pamiętam, że do fabii kupowałem duuużo grubsze, ale wiem że co fabryka to różnica.
Jednym słowem ok. 9mm jest to prawidłowa grubość :?: :?: :?:
może 9 mm ma okładzina, a 15 z groszem cały klocek?
HMM... chyba raczej nie ...
Czy nikt nie jeździ na Ferodo ?
A może znacie jakiś sklep, gdzie mogą mi pomóc?
Dzwoniłem do serwisu, ale goścowi od części nie chciało się szukać ;-(
Czy nikt nie jeździ na Ferodo ?
nie pamiętam ile dokładnie mają ferodo ale z tego co widze na zdjęciu w komórce to na oko 8-10 mm
czesto jest tak ze sa takie same kształty i wymiary klocka a do roznych modeli aut sa rozne grubosci materiału ciernego. Np Opel calibra turbo ma grubosc srodka ciernego nawet ok 18mm. Łatwo stwierdzic czy klocki sa dobre do Twojego auta. Wcisnij tłoczek zamontuj klocki na jażma i jesli tarcza nie jest zbyt wytarta i wszystko jest dosc scisło(po zaqmontowaniu zacisku) to ok, w przeciwnym wypadku wymien na grubsze..jesli takowe sa
pozdrawiam