PDA

Zobacz pełną wersję : Immo CIVIC EM2 VII gen coupe



ELCOMO
13-03-10, 10:38
Siemka
Orientuje się ktoś co jeszcze trzeba przełożyć aby fura zabanglała??
Wjechał silnik D17A9 VTEC zamiast D17A8 razem z wiązką + komputer + cała stacyjka z kluczykiem i nadal świeci się kluczyk immo na liczniku?? Jest coś jeszcze po drodze co trzeba przełożyć do kompletu??
Proszę o wypowiedzi tylko osób znających temat gdybać to ja sobie sam mogę...
Będę wdzięczny za cenne uwagi słyszałem, że trzeba jeszcze przełożyć skrzynkę bezpieczników ale pewności nie mam. Proszę o pomoc.
Pzdr.

Luppus
16-03-10, 14:30
Siemka
Orientuje się ktoś co jeszcze trzeba przełożyć aby fura zabanglała??
Wjechał silnik D17A9 VTEC zamiast D17A8 razem z wiązką + komputer + cała stacyjka z kluczykiem i nadal świeci się kluczyk immo na liczniku?? Jest coś jeszcze po drodze co trzeba przełożyć do kompletu??
Proszę o wypowiedzi tylko osób znających temat gdybać to ja sobie sam mogę...
Będę wdzięczny za cenne uwagi słyszałem, że trzeba jeszcze przełożyć skrzynkę bezpieczników ale pewności nie mam. Proszę o pomoc.
Pzdr.

to kontrolka immobilisera i widać że się nie może dogdać z kluczykiem, który rozumiem też masz od kompletu?

ELCOMO
20-03-10, 21:44
OK już sytuacja opanowana jednak jeszcze czegoś brakowało :D

LemonR
20-03-10, 21:56
Ale co, napiszesz czego brakowało czy masz wszystkich w dupie?

ELCOMO
24-03-10, 23:14
Nikt mi nie pomógł w problemie to dla czego ja mam dzielić się wiedzą? Niech sobie każdy sam dochodzi metodą prób i błędów jak ja to robiłem. A w dupie to mam gości piszących w takim tonie jak ty, trochę kultury...

Leeo
24-03-10, 23:54
Nikt mi nie pomógł w problemie to dla czego ja mam dzielić się wiedzą?

Stary, jak każdy by miał takie podejście, to forum przestałoby istnieć.. Jeżeli nikt nie wiedział, to jak miałeś uzyskać odpowiedź? Skoro Ty już wiesz, to miło by było gdybyś się podzielił. Gdyby wyciąć z Waszych postów słowo "dupa" cały proces przebiegłby sprawniej :)

Luppus
24-03-10, 23:59
Nikt mi nie pomógł w problemie to dla czego ja mam dzielić się wiedzą? Niech sobie każdy sam dochodzi metodą prób i błędów jak ja to robiłem. A w dupie to mam gości piszących w takim tonie jak ty, trochę kultury...

Z pewnością wszyscy cię zapamiętają za ten tekst i na pewno następnym razem każdy się rzuci na pomoc z kolejnymi problemami na jakie natrafisz. Może nie powinieneś się udzielać na forum publicznym...

LemonR
25-03-10, 08:13
Mała prowokacja i już wszytko o nim wiemy. Ech...

emde
25-03-10, 21:30
taki użytkownik powinien dostać bana na techniczny

_reggie_
26-03-10, 10:14
ehhh szkoda klawiatury w zasadzie ale co tam - niech sobie każdy sam zbanuje ELCOMO i po sprawie

pozdro :cool:

ELCOMO
29-03-10, 22:36
Nie zaglądam tutaj codziennie bo nie mam na to czasu stąd nie napisałem wcześniej co i jak.... chętnie bym napisał w czym problem ale po tym co przeczytałem - dopisek kolegi LemonR lekko mi się odechciało...
No i teraz to ja jestem ten zły.... fajne podejście może bana panu LemonR za takie teksty... Gratuluję poczucia humoru panie LemonR a prowokować proponuję swoją Panią wieczorami...

Pętla IMMO jest w skrzynce bezpieczników pod deską trzeba wymienić:
- stacyjkę z kluczykami
- puszkę bezpieczników pod deską ( lub przełożyć immo )
- kompa

LemonR
30-03-10, 09:35
Jak byś chciał napisać to napisałbyś to w swoim drugim poście. Z drugiej strony lepiej późno niż wcale.

karolg11
28-11-14, 20:03
Dziękuje kolego za opisanie i rozwiązanie problemu.
potwierdzam przy wymianie silnika potrzebny jest "zestaw startowy"
czyli: komp, stacyjka, kluczyk i skrzynka z bezpiecznikami. inaczej nie zadziała.
pozdro