Zobacz pełną wersję : Immo CIVIC EM2 VII gen coupe
Siemka
Orientuje się ktoś co jeszcze trzeba przełożyć aby fura zabanglała??
Wjechał silnik D17A9 VTEC zamiast D17A8 razem z wiązką + komputer + cała stacyjka z kluczykiem i nadal świeci się kluczyk immo na liczniku?? Jest coś jeszcze po drodze co trzeba przełożyć do kompletu??
Proszę o wypowiedzi tylko osób znających temat gdybać to ja sobie sam mogę...
Będę wdzięczny za cenne uwagi słyszałem, że trzeba jeszcze przełożyć skrzynkę bezpieczników ale pewności nie mam. Proszę o pomoc.
Pzdr.
Siemka
Orientuje się ktoś co jeszcze trzeba przełożyć aby fura zabanglała??
Wjechał silnik D17A9 VTEC zamiast D17A8 razem z wiązką + komputer + cała stacyjka z kluczykiem i nadal świeci się kluczyk immo na liczniku?? Jest coś jeszcze po drodze co trzeba przełożyć do kompletu??
Proszę o wypowiedzi tylko osób znających temat gdybać to ja sobie sam mogę...
Będę wdzięczny za cenne uwagi słyszałem, że trzeba jeszcze przełożyć skrzynkę bezpieczników ale pewności nie mam. Proszę o pomoc.
Pzdr.
to kontrolka immobilisera i widać że się nie może dogdać z kluczykiem, który rozumiem też masz od kompletu?
OK już sytuacja opanowana jednak jeszcze czegoś brakowało :D
Ale co, napiszesz czego brakowało czy masz wszystkich w dupie?
Nikt mi nie pomógł w problemie to dla czego ja mam dzielić się wiedzą? Niech sobie każdy sam dochodzi metodą prób i błędów jak ja to robiłem. A w dupie to mam gości piszących w takim tonie jak ty, trochę kultury...
Nikt mi nie pomógł w problemie to dla czego ja mam dzielić się wiedzą?
Stary, jak każdy by miał takie podejście, to forum przestałoby istnieć.. Jeżeli nikt nie wiedział, to jak miałeś uzyskać odpowiedź? Skoro Ty już wiesz, to miło by było gdybyś się podzielił. Gdyby wyciąć z Waszych postów słowo "dupa" cały proces przebiegłby sprawniej :)
Nikt mi nie pomógł w problemie to dla czego ja mam dzielić się wiedzą? Niech sobie każdy sam dochodzi metodą prób i błędów jak ja to robiłem. A w dupie to mam gości piszących w takim tonie jak ty, trochę kultury...
Z pewnością wszyscy cię zapamiętają za ten tekst i na pewno następnym razem każdy się rzuci na pomoc z kolejnymi problemami na jakie natrafisz. Może nie powinieneś się udzielać na forum publicznym...
Mała prowokacja i już wszytko o nim wiemy. Ech...
taki użytkownik powinien dostać bana na techniczny
ehhh szkoda klawiatury w zasadzie ale co tam - niech sobie każdy sam zbanuje ELCOMO i po sprawie
pozdro :cool:
Nie zaglądam tutaj codziennie bo nie mam na to czasu stąd nie napisałem wcześniej co i jak.... chętnie bym napisał w czym problem ale po tym co przeczytałem - dopisek kolegi LemonR lekko mi się odechciało...
No i teraz to ja jestem ten zły.... fajne podejście może bana panu LemonR za takie teksty... Gratuluję poczucia humoru panie LemonR a prowokować proponuję swoją Panią wieczorami...
Pętla IMMO jest w skrzynce bezpieczników pod deską trzeba wymienić:
- stacyjkę z kluczykami
- puszkę bezpieczników pod deską ( lub przełożyć immo )
- kompa
Jak byś chciał napisać to napisałbyś to w swoim drugim poście. Z drugiej strony lepiej późno niż wcale.
Dziękuje kolego za opisanie i rozwiązanie problemu.
potwierdzam przy wymianie silnika potrzebny jest "zestaw startowy"
czyli: komp, stacyjka, kluczyk i skrzynka z bezpiecznikami. inaczej nie zadziała.
pozdro
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.