PDA

Zobacz pełną wersję : Pytanie o obroty



Czarny1800
09-03-10, 21:18
Witam. Mam pytanie do Was panowie. A mianowicie...
Jak wrzucam na "luz" obroty mi zawsze spadają tak do 500obr. a potem trzymają normę idealnie. Czy takie spadanie obrotów jest normalne czy coś do przeczyszczenia jest lub wymiany??

Dzięki za odpowiedzi.. Pzdr

pm487
09-03-10, 21:27
Większość naszych aut tak ma... Jest wielu zwolenników czyszczenia silniczka krokowego ale ja bym póki co odpuścił, pewnie zdania będą podzielone więc tylko patrzeć jakie będą wypowiedzi:)

reXio
11-03-10, 10:29
Zawory wyregulowane? Kompa nie resetowales ostatnio?

Czarny1800
11-03-10, 20:02
Zawory są wyregulowane a kompa nie resetowałęm... Mam juz tak od początku kiedy kupiłem H. (ponad 3 m-ce)

dexster
12-03-10, 10:43
normalka Ja krokowy mam czysty zawory regulowane nowe świece nowe kable nowy olej nowe filtry i tak się dzieję Mój mechanik powiedział ze ten typ tak ma i tyle ( ale zadał mi pytanie czy to jakiś problem robi ? to nie wpływa na nic tak naprawdę )

reXio
12-03-10, 10:50
Nie powinno tak byc. I ten typ tak NIE MA. Zmien mechanika. Normalne zachowanie jest mniej wiecej takie ze jak spada swobodnie na luzie z obrotow to schodzi do okolo 1000 rpm i potem wolniej do 750 i stoi. Mowie tutaj o rozgrzanym silniku.

Czarny1800
12-03-10, 19:14
No właśnie reXio dobrze pisze... Wg. Mnie to właśnie obroty powinny spadac od 1000 wolniej a nie do 500 i potem na 750...

Gallus
12-03-10, 20:57
ja ma ten silnik D14A2 i spada szybko do 1000 a później wolniej do 750... i wcale ten typ tak nie ma ;)

Gulon
12-03-10, 23:35
ja mam D14A2 i kiedy silnik jest zimny np. rano to na luzie mam prawie 1300 obrotów, a dopiero po jakiś 10 minutach wszystko jest ok i obroty na luzie mam na 800. To normalne?

Gallus
12-03-10, 23:54
normalne.. bo jak odpalasz rano to włącza sie ssanie.. i obroty wtedy powinny byc około 1500 i stopniowo wraz ze wzrostem temperatury silnika powiny spadac..
pozdro!

reXio
13-03-10, 10:59
Kilka madrych postow. AMEN! A jak komus spada ponizej to cos jest nie teges :D

demonobiker
13-03-10, 20:15
kolego też mam taki siliniczek D14A2 miałem jakieś 3 miechy temu ten sam problem czyscilem dokladnie krokowca ale nie pomogło, więc wyczyściłem przepustnice i jak ręką odjął, obroty po wyrzuceniu na luz juz nie spadaja tylko trzymaja sie na stały poziomie i jest ok wszystko,jak bedziesz ja czyscil to musisz miec raczej uszczelke papierowa pod nia bo ja stara uszkodziłem...
pozdro

Czarny1800
14-03-10, 13:11
Uszczelkę mam bo kupowałem na wymianę... Właśnie tak sie zastanawiałem nad tą przepustnicą.... A jak jest z jej demontarzem??? Dużo trzeba sie tam namęczyc? Bo jak uszczelkę papieową wymieniałem to nie miałem problemu odkręcic potrzebnych śrubek... I wtedy widziałem że już trochę syfu tam jest w przepustnicy... Jak wyczyszczę ją to napisze czy pomogło...
Dzieki wszystkim za dotychczasowe rady :) Pozdro