Zobacz pełną wersję : Pytanie o obroty
Czarny1800
09-03-10, 21:18
Witam. Mam pytanie do Was panowie. A mianowicie...
Jak wrzucam na "luz" obroty mi zawsze spadają tak do 500obr. a potem trzymają normę idealnie. Czy takie spadanie obrotów jest normalne czy coś do przeczyszczenia jest lub wymiany??
Dzięki za odpowiedzi.. Pzdr
Większość naszych aut tak ma... Jest wielu zwolenników czyszczenia silniczka krokowego ale ja bym póki co odpuścił, pewnie zdania będą podzielone więc tylko patrzeć jakie będą wypowiedzi:)
Zawory wyregulowane? Kompa nie resetowales ostatnio?
Czarny1800
11-03-10, 20:02
Zawory są wyregulowane a kompa nie resetowałęm... Mam juz tak od początku kiedy kupiłem H. (ponad 3 m-ce)
normalka Ja krokowy mam czysty zawory regulowane nowe świece nowe kable nowy olej nowe filtry i tak się dzieję Mój mechanik powiedział ze ten typ tak ma i tyle ( ale zadał mi pytanie czy to jakiś problem robi ? to nie wpływa na nic tak naprawdę )
Nie powinno tak byc. I ten typ tak NIE MA. Zmien mechanika. Normalne zachowanie jest mniej wiecej takie ze jak spada swobodnie na luzie z obrotow to schodzi do okolo 1000 rpm i potem wolniej do 750 i stoi. Mowie tutaj o rozgrzanym silniku.
Czarny1800
12-03-10, 19:14
No właśnie reXio dobrze pisze... Wg. Mnie to właśnie obroty powinny spadac od 1000 wolniej a nie do 500 i potem na 750...
ja ma ten silnik D14A2 i spada szybko do 1000 a później wolniej do 750... i wcale ten typ tak nie ma ;)
ja mam D14A2 i kiedy silnik jest zimny np. rano to na luzie mam prawie 1300 obrotów, a dopiero po jakiś 10 minutach wszystko jest ok i obroty na luzie mam na 800. To normalne?
normalne.. bo jak odpalasz rano to włącza sie ssanie.. i obroty wtedy powinny byc około 1500 i stopniowo wraz ze wzrostem temperatury silnika powiny spadac..
pozdro!
Kilka madrych postow. AMEN! A jak komus spada ponizej to cos jest nie teges :D
demonobiker
13-03-10, 20:15
kolego też mam taki siliniczek D14A2 miałem jakieś 3 miechy temu ten sam problem czyscilem dokladnie krokowca ale nie pomogło, więc wyczyściłem przepustnice i jak ręką odjął, obroty po wyrzuceniu na luz juz nie spadaja tylko trzymaja sie na stały poziomie i jest ok wszystko,jak bedziesz ja czyscil to musisz miec raczej uszczelke papierowa pod nia bo ja stara uszkodziłem...
pozdro
Czarny1800
14-03-10, 13:11
Uszczelkę mam bo kupowałem na wymianę... Właśnie tak sie zastanawiałem nad tą przepustnicą.... A jak jest z jej demontarzem??? Dużo trzeba sie tam namęczyc? Bo jak uszczelkę papieową wymieniałem to nie miałem problemu odkręcic potrzebnych śrubek... I wtedy widziałem że już trochę syfu tam jest w przepustnicy... Jak wyczyszczę ją to napisze czy pomogło...
Dzieki wszystkim za dotychczasowe rady :) Pozdro
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.