PDA

Zobacz pełną wersję : Omni Power zawiasik i rozkminka



Adam R.
17-08-06, 18:46
Tak sobie przegladam zawieszenia no i wpadl mi dp glowy pomysl co by nie kupic Omnipowera

tak wiec mamy dwie pozycje:

Full Coilover KIT
link (http://www.omnipowerusa.com/Products/Products_Suspension_Full_Coilover.asp)
http://www.omnipowerusa.com/Images/Products/Suspension_Full_Coilover/Products_Full_Coilover_Large_1.jpg

Adiustable Dampers
link (http://www.omnipowerusa.com/Products/Products_Adjustable_Dampers.asp)
http://www.omnipowerusa.com/images/Products/Suspension_Adj_Damper/Large.jpg

Czy ktos myslal nad tym czym one sie roznia :?:

damios
17-08-06, 18:49
Te drugie maja regulowana sile tlumienie a pierwsze nie?
2. - 6 Way Adjustable Damping (Adj Knob changes both compression and rebound simultaneously)

Adam R.
17-08-06, 19:14
w sumie to jeden i drugi to ma, sadzac po fotkach

Qukie
17-08-06, 22:42
Sądząc z opisu z linka Full Coilover KIT nie ma regulacji, a Adiustable Dampers mają.

BRACIA
17-08-06, 22:50
Gdzies tam wyczytalem na forach zza oceanu ze podobno te zawieszenia latwo pekaja, niby material nie taki jak trzeba.

Adam R.
18-08-06, 05:45
Sądząc z opisu z linka Full Coilover KIT nie ma regulacji, a Adiustable Dampers mają.ale jak sama nazwa wskazuje Full Coilover KIT wiec maja

trudna sprawa z tym zawiasem :lol:

ppm702
18-08-06, 12:24
Adaś napisz maila w language'u do producenta i będziesz wiedział ;)

Adam R.
18-08-06, 13:08
Adaś napisz maila w language'u do producenta i będziesz wiedział ;)juz napisane, ogolnie rozkminilem ze chyba ten drugi zestaw ma jakas korbke cos w stylu koni sport tylko gdzie sie nia kreci :?: :lol: a po za tym to sa identyczne plus w drugim mozna dobierac springi

Qukie
20-08-06, 21:23
Nie Adamie, Full Coilover KIT oznacza tylko zawieszenie gwintowane przednie i tylne, ale nie mówi nic o regulacji twardości, tłumienia, dobicia czy odbicia. Co do posta damiosa
- 6 Way Adjustable Damping (Adj Knob changes both compression and rebound simultaneously)
to właśnie to oznacza regulację twardości zawieszenia. Jeśli zaś pisząc "regulacja" masz na myśli możliwość zmiany wysokości zawieszenia to raczej każdy gwint taką regulację posiada.

Adam R.
20-08-06, 21:38
czyli roznica polega tylko na tym: 6 Way Adjustable Damping
:grin:

Wombat
21-08-06, 01:38
tak po fotach patrząc to liche sa te gwinty na nich. Na naszych dziurach może sie to okazac za słabe

Tomo
22-08-06, 01:51
wygladaja tak samo jak skunk2

Adam R.
22-08-06, 08:22
wygladaja tak samo jak skunk2bez przesady :lol:

Wombat
22-08-06, 09:36
tak, tylko problem jest taki że chłopaki u nas spokojnie zrywają czasem gwinty z najtwardszych semirajdowych zawiech (takich dostępnych w normalnej kasie).
Drobna róznica jest taka że że na tym co my nazywamu ulica i samochód jeździ cały dzień tam sie nazywa odcinkiem testowym i zestaw na nim pracuje raptem kilka godzin.
Do tego trzeba to zasmarowywać jakims przeciwwodnym syfidłem bo mamy też dużo soli i brudu na ulicach o dosć "czynnym" chemicznie odczynie i jeżli taki gwint ma drobne delikatne zwoje alu to po prostu po sezonie może byc bardzo zapieczony i zastany. Szybsze utlenianie sie warstwy zewnętrznej też nie podnosi jego trwałości.

Sporo gwintowanych zawiech widziałem zepsutych słyszałem o jeszcze wieskzej ilości. Jak ktos użytkowo jeździ samochodem to gwint może być po prostu dosć kosztową i kłopotliwą opcją w przypadku naszych dróg.

Tomo
22-08-06, 12:45
wygladaja tak samo jak skunk2bez przesady :lol:

co sie tak ryjesz 8)

w ręku nie miałem omni tak jak i ty ale elementy jak i delikatne zwoje są identyko

Adam R.
22-08-06, 13:09
wygladaja tak samo jak skunk2bez przesady :lol:

co sie tak ryjesz 8)

w ręku nie miałem omni tak jak i ty ale elementy jak i delikatne zwoje są identykoa pewny jestes :?:

Omni maja dodatkowa regulacje ktorej nie ma Skunk, czyli dlugosc amora, wogole to wszystko na fotkach wyglada delikatnie ale tak naprawde w realu gwinty sa mega grube.

Tomo
22-08-06, 21:35
ok ty mój globetroterze ty mój :P :532:

!markos
22-08-06, 23:17
Do tego trzeba to zasmarowywać jakims przeciwwodnym syfidłem bo mamy też dużo soli i brudu na ulicach o dosć "czynnym" chemicznie odczynie i jeżli taki gwint ma drobne delikatne zwoje alu to po prostu po sezonie może byc bardzo zapieczony i zastany. Szybsze utlenianie sie warstwy zewnętrznej też nie podnosi jego trwałości.tutaj jedynym rozwiazaniem poza rezygnacja z gwintu jest zakup nierdzewnego kw. jak ma byc wypas to niech to bedzie variant 3. tylko komu sie to bedzie chcialo ustawiac :lol: