Zobacz pełną wersję : Problem, jest tu jakiś elektro-mechanik?
Silnik b18c4. Wszystko ok do 5tys. obrotów. Po przekroczeniu skaczą +/- 200,500. Samodiagnostyka zrobiona brak błędów. Filtr powietrza ok. Dodam, że jak jadę na 5 tak 140-150 i przekracza 5tys lekko skaczą +- 200, gdy ostro but na 1 to powyżej 5 skaczą nawet o 1000, 1500. Gdy skaczą obroty nie czuć jakiegoś szarpania, może minimalną zamułkę. Na biegu jałowym wszystko ok. idealne 900 obrotów. Spalanie w porządku. Sprzęgło 20tys. temu wymieniane.Wszystko w porządku do 5 tys. Wątpię że to paliwo bo tankuje na jednej sprawdzonej stacji. Zatankowałem nawet 98 + dodatek do paliwa i to samo. Może zrobić reset komputera?
nie ma nikt pomysłów. Może to coś z IAB?
obroty idą w górę, a auto nie przyspiesza ? To by wskazywało na sprzęgło...
auto ciągnie normalnie. Nie wydaje mi się, że to sprzęgło jak pisałem było wymieniane 20 tys. temu
jak pisałem było wymieniane 20 tys. temu
Pytanie na jakie, a tym bardziej JAK.
Nie ma cudów, skoro prędkość się za bardzo nie zmienia a obroty zmieniają się gwałtownie o tyle to musi się coś o coś ślizgać. Albo obrotomierz głupieje.
co może się dziać że obrotomierz głupieje i dlaczego powyżej 5 tys?
powyżej 5k rmp załącza się vtec... wtedy masz nagły przyrost nm, którego sprzęgło nie wytrzymuje i się ślizga. Jakie sprzęgło zakładałeś ?
nie pamiętam jakie to było sprzęgło , ale jakie by nie było to 20tys. to powinno wytrzymać biorąc pod uwagę że od czasu do czasu ostrzej przycisnę. Dzieje mi się ten problem od miesiąca i się nie pogłębia, czyli wątpię że to sprzęgło
skolopendra
05-02-10, 17:43
może to zwykły brak styku ,na aparacie czy zegarach
cały komplet wymieniałeś sprzęgło docisk itd? moze gdzieś ci sie tam olej przedostaje i tez moze się ślizgać
przypomniało mi się że jakiś czas temu z 10tys. km. była wymieniana cewka zapłonowa. Może mieć to jakiś wpływ, czy mechanik mógł coś źle podpiąć?
No dobra, ale też słyszysz czy tylko widzisz na wskaźniku ten skok obrotów? Sama wymiana cewki nic nie ma do rzeczy.
tylko widzę kolego ten skok obrotów.
No to stawiam że wskaźnik szaleje :) Poszukaj połączeń. Tak w sumie teraz myślę, że może przy tej zmiane cewki ktoś jakąś wtyczkę uszkodził.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.