PDA

Zobacz pełną wersję : Problem, jest tu jakiś elektro-mechanik?



karwal128
04-02-10, 14:52
Silnik b18c4. Wszystko ok do 5tys. obrotów. Po przekroczeniu skaczą +/- 200,500. Samodiagnostyka zrobiona brak błędów. Filtr powietrza ok. Dodam, że jak jadę na 5 tak 140-150 i przekracza 5tys lekko skaczą +- 200, gdy ostro but na 1 to powyżej 5 skaczą nawet o 1000, 1500. Gdy skaczą obroty nie czuć jakiegoś szarpania, może minimalną zamułkę. Na biegu jałowym wszystko ok. idealne 900 obrotów. Spalanie w porządku. Sprzęgło 20tys. temu wymieniane.Wszystko w porządku do 5 tys. Wątpię że to paliwo bo tankuje na jednej sprawdzonej stacji. Zatankowałem nawet 98 + dodatek do paliwa i to samo. Może zrobić reset komputera?

nie ma nikt pomysłów. Może to coś z IAB?

Cegła
04-02-10, 16:02
obroty idą w górę, a auto nie przyspiesza ? To by wskazywało na sprzęgło...

karwal128
04-02-10, 16:29
auto ciągnie normalnie. Nie wydaje mi się, że to sprzęgło jak pisałem było wymieniane 20 tys. temu

teg
04-02-10, 18:41
jak pisałem było wymieniane 20 tys. temu

Pytanie na jakie, a tym bardziej JAK.

Nie ma cudów, skoro prędkość się za bardzo nie zmienia a obroty zmieniają się gwałtownie o tyle to musi się coś o coś ślizgać. Albo obrotomierz głupieje.

karwal128
04-02-10, 21:16
co może się dziać że obrotomierz głupieje i dlaczego powyżej 5 tys?

Cegła
04-02-10, 21:46
powyżej 5k rmp załącza się vtec... wtedy masz nagły przyrost nm, którego sprzęgło nie wytrzymuje i się ślizga. Jakie sprzęgło zakładałeś ?

karwal128
04-02-10, 21:57
nie pamiętam jakie to było sprzęgło , ale jakie by nie było to 20tys. to powinno wytrzymać biorąc pod uwagę że od czasu do czasu ostrzej przycisnę. Dzieje mi się ten problem od miesiąca i się nie pogłębia, czyli wątpię że to sprzęgło

skolopendra
05-02-10, 17:43
może to zwykły brak styku ,na aparacie czy zegarach

Snajper
05-02-10, 18:30
cały komplet wymieniałeś sprzęgło docisk itd? moze gdzieś ci sie tam olej przedostaje i tez moze się ślizgać

karwal128
05-02-10, 21:33
przypomniało mi się że jakiś czas temu z 10tys. km. była wymieniana cewka zapłonowa. Może mieć to jakiś wpływ, czy mechanik mógł coś źle podpiąć?

teg
05-02-10, 22:37
No dobra, ale też słyszysz czy tylko widzisz na wskaźniku ten skok obrotów? Sama wymiana cewki nic nie ma do rzeczy.

karwal128
05-02-10, 23:44
tylko widzę kolego ten skok obrotów.

teg
05-02-10, 23:47
No to stawiam że wskaźnik szaleje :) Poszukaj połączeń. Tak w sumie teraz myślę, że może przy tej zmiane cewki ktoś jakąś wtyczkę uszkodził.