Zobacz pełną wersję : szukam odpowiedzi ;)
Witam wszystkich,
jestem bardzo zainteresowany kupnem Hondy Prelude 94-95 motor 2wu litrowy i w zwiazku z tym mial bym kilka pytan.
Jak sie przedstawia sprawa jesli chodzi o awaryjnosc bo do tej pory mam civic 92 i jestem zachwycony i niechcial bym sie przejechac na tej zamianie.
Ile spalaja benzyny te silniki 2wu litrowe.
no i oczywiscie wszelkie rady i wskazuwki bardzo mile widziane.
Z gory dzieki.
Pozdrawiam
http://forum.hondaprelude.pl/ :grin:
Osobiście poleciłbym Ci kupno jak już to 2.2 v-tec.Dwu litrówka w sumie nie jest zła ale przy mało troche mocy jak na bude o tym ciężarze...(przyp.-moje zdanie :) )Ze spalaniem w 2.0 musisz się liczyć w granicach 9-10l / 100 km przy normalnej (czyt.-spokojnej)jeździe.Oprócz tego do Preludy są drogie części (np. filtr paliwa ok.230 zł)a z blacharskimi jest nawet nie raz kłopot żeby coś dostać.I ogólnie z tym,że jak się przesiądziesz z civica do preludy to strasznie zaskoczy Cię ilość miejsca w środku...Pozdro :)
Jak sie przedstawia sprawa jesli chodzi o awaryjnosc bo do tej pory mam civic 92 i jestem zachwycony
Identycznie.
Ile spalaja benzyny te silniki 2wu litrowe.
Ile wlejesz. Miasto średnio 10-10,5 przy normalnej jeździe. Ale pewnie potrafią i 15 zjesc. W trasie na siłe zejdziesz do 6,5 litra przy 90 na V biegu. Srednio w trasie jakies 7,5 jak nie cisniesz powyżej 130.
no i oczywiscie wszelkie rady i wskazuwki bardzo mile widziane.
Wskazówka przez Ó sie pisze. Oprócz tego sprawdz wszystko bo to jest uzywany samochód.
Osobiście poleciłbym Ci kupno jak już to 2.2 v-tec.
Swietna rada. tylko jest problem: skąd ją wziąść? prosciej kupic 2.0 i przekładac silnik i hamulce.
Oprócz tego do Preludy są drogie części (np. filtr paliwa ok.230 zł)
Chyba 30zł. No może 50zł jak jakis wypasiony.
a z blacharskimi jest nawet nie raz kłopot żeby coś dostać.
Wejdź na allegro i zobacz ile przelud jest na cześci. W cwiartkach, polówkach lub całości. Jedyne czego prawie nie ma to przednie lampy w wersji Europejskiej.
Te filtry za 30 zł czy 50 nie nadają się do niczego,a co do części blacharskich to chyba sam nie patrzyłeś na allegro ile masz tych ćwiartek itd :roll: ;) (Nie cała jedna strona)
Te filtry za 30 zł czy 50 nie nadają się do niczego,
No nie kpij. Masz accorda albo prelude z takim silnikiem. Ekploatujesz te filtry w tych silnikach że takie opinie wygłaszasz? CZy może po prostu powtarzasz zasłyszany gdzieś stereotyp?
a co do części blacharskich to chyba sam nie patrzyłeś na allegro ile masz tych ćwiartek itd (Nie cała jedna strona)
A co do czesci to wejdź na PreludeTeam Poland, zadaj pytanie czego szukasz i raczej to znajdziesz. Nie demonizuj wiec. To o czym ty piszesz to sytuacja sprzed 2-4 lat. Kiedy silnik H22Ax to był podobno jeden w niemczech a drugi we włoszech, trzeba było ściągać z USA, duże ryzyko .. itd
A ostatnio sobie spokojnie mogłem wybierac spomiedzy 3 silników z pewnej ręki i pewnie jecze jakichś 2-3 od handlarzy.
Rozmowa była na temat części blacharskich,a nie silników i osprzętu :roll: ,a co do fltra to mój sąsiad dwa razy w ciągu dnia kupował te wynalazki i dwa się nie nadawały...Aż kupił oryginał.I nigdy nie piszę tego co tylko usłyszałem :roll: .Ale cóż,każdy ma swoje rację ;)
Pozdro
Nie nadawały sie w jakim sensie? Pekły. gwint nie pasował? Może po prosu kupił nie takie jak trzeba? Bedziesz miał własne doświadczenia a nie sąsiada to wpadnij i cos napisz. Jeżdże "silnikiem" takim samym jak w prelude od 1998 roku. Wkręcam filtry jakie mi w ręke wpadną i już pewnie spora kupka by sie z nich uzbierała i jakoś nie dostrzegłem żeby z tym były jakieś problemy.
Sytuacja dotycząca blach jest jeszcze lepsza niż silników H22A, bo akurat blachy z 2 litrówek są takie same - a tych jest sporo.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.