PDA

Zobacz pełną wersję : pytanko co do parówy



Kenji
05-01-10, 20:44
Witam!
temat wałkowany bardzo często jeśli chodzi o doloty ale ja mam pytanko troszkę inne i nie spotkałem się z takim pytankiem, jest jakaś możliwość podpiąć parówę do pionowej przepustnicy (wszystko się upchnie czy nie bardzo)??
mam silniczek d14Z2 wiem wiem niczego super nie osiągnę z tym silnikiem ale wizualnie i dźwiękowo będzie lepiej :D a nie chce zakładać CAI bo ta opcja zassania wody jest troszkę niepokojąca.

dzięki za pomoc :)

lozek
05-01-10, 21:13
Ja mam zamiar zamontować parówę do D14A4 więc w sumie to samo z ułożenia części. Chce kupić ją głównie po to, żeby tutaj coś dała, ale potem będzie przekładka do D16.

Ja mam zamiar normalnie włożyć parówę, otwór do łączenia z przepustnicą połączyć z rurą przedłużającą a na jej końcu kolanko 90 stopni w dół aby rurkę połączyć z przepustnicą. Powinno dać radę.

WaSSIL
06-01-10, 13:46
Po co kombinować z kolankami jak można shorta założyć a efekt identyczny jak z parówką

Frydzio
06-01-10, 16:14
tak jak pisal stawonóg, chyba najlepiej wsadzic kolektor z pozioma przepustnica

lozek
06-01-10, 16:32
Po co kombinować z kolankami jak można shorta założyć a efekt identyczny jak z parówką

ja bym parówy do shorta nie porównywał... Przy D14 porównanie parówy do zwykłego dłuższego dolotu jeszcze ma sens, ale short to raczej wypada blado przy każdym silniku.

a co do kolektora i poziomej przepustnicy - Jak robisz to to od razu musisz mieć dolot inny bo seryjnego już nie zamontujesz. kolektor i przepustnica z robocizną + parówa to prawie tysiaczek.

Kenji
06-01-10, 19:01
czyli generalnie nie warto kombinować z kolankami itp ? generalnie to nie chce zakładać CAI bo to różnie może być z tym żeby stożka nie zamoczyć, wiem wiele tematów już o tym było. generalnie dla mnie CAI odpada.
z tego co widzę to zostaję mi short, jakieś podpowiedzi co do jak to sensownie sklecić czyli co wybrać??

lozek
06-01-10, 19:09
Zależy co masz na myśli pisząc "short", jak bardzo short on będzie.

Polecam zobaczyć wykresiki i wybrać to co cię interesuje
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=909&highlight=wojtrek

Kenji
06-01-10, 19:29
zdecydowanie interesuje mnie taki short by stożek był zaraz za reflektorem inne opcje nie wchodzą w grę :)

teraz pozostaje mi wybrać odpowiednie materiały i tu też przyjdzie mi trochę poruszać fałdami na mózgu :P

WaSSIL
08-01-10, 01:51
ja bym parówy do shorta nie porównywał
a ja tak bo miałem shorta, kombinowanego customa -z niego potem wydłużonego a obecnie parówę. Różnica minimalna może jest i warto się w to bawić jeśli wiąże, się to z samym wydatkiem na parówkę a nie jak ww. przypadek mega kombinacji z przepustnicą a co za tym idzie już sporawymi wydatkami/... Zresztą zabronić nikomu nie można a wręcz nie wolno, więc róbta co chceta ;)


short to raczej wypada blado przy każdym silniku
jak jest z głową zrobiony to nie zawsze