Zobacz pełną wersję : pytanko co do parówy
Witam!
temat wałkowany bardzo często jeśli chodzi o doloty ale ja mam pytanko troszkę inne i nie spotkałem się z takim pytankiem, jest jakaś możliwość podpiąć parówę do pionowej przepustnicy (wszystko się upchnie czy nie bardzo)??
mam silniczek d14Z2 wiem wiem niczego super nie osiągnę z tym silnikiem ale wizualnie i dźwiękowo będzie lepiej :D a nie chce zakładać CAI bo ta opcja zassania wody jest troszkę niepokojąca.
dzięki za pomoc :)
Ja mam zamiar zamontować parówę do D14A4 więc w sumie to samo z ułożenia części. Chce kupić ją głównie po to, żeby tutaj coś dała, ale potem będzie przekładka do D16.
Ja mam zamiar normalnie włożyć parówę, otwór do łączenia z przepustnicą połączyć z rurą przedłużającą a na jej końcu kolanko 90 stopni w dół aby rurkę połączyć z przepustnicą. Powinno dać radę.
Po co kombinować z kolankami jak można shorta założyć a efekt identyczny jak z parówką
tak jak pisal stawonóg, chyba najlepiej wsadzic kolektor z pozioma przepustnica
Po co kombinować z kolankami jak można shorta założyć a efekt identyczny jak z parówką
ja bym parówy do shorta nie porównywał... Przy D14 porównanie parówy do zwykłego dłuższego dolotu jeszcze ma sens, ale short to raczej wypada blado przy każdym silniku.
a co do kolektora i poziomej przepustnicy - Jak robisz to to od razu musisz mieć dolot inny bo seryjnego już nie zamontujesz. kolektor i przepustnica z robocizną + parówa to prawie tysiaczek.
czyli generalnie nie warto kombinować z kolankami itp ? generalnie to nie chce zakładać CAI bo to różnie może być z tym żeby stożka nie zamoczyć, wiem wiele tematów już o tym było. generalnie dla mnie CAI odpada.
z tego co widzę to zostaję mi short, jakieś podpowiedzi co do jak to sensownie sklecić czyli co wybrać??
Zależy co masz na myśli pisząc "short", jak bardzo short on będzie.
Polecam zobaczyć wykresiki i wybrać to co cię interesuje
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=909&highlight=wojtrek
zdecydowanie interesuje mnie taki short by stożek był zaraz za reflektorem inne opcje nie wchodzą w grę :)
teraz pozostaje mi wybrać odpowiednie materiały i tu też przyjdzie mi trochę poruszać fałdami na mózgu :P
ja bym parówy do shorta nie porównywał
a ja tak bo miałem shorta, kombinowanego customa -z niego potem wydłużonego a obecnie parówę. Różnica minimalna może jest i warto się w to bawić jeśli wiąże, się to z samym wydatkiem na parówkę a nie jak ww. przypadek mega kombinacji z przepustnicą a co za tym idzie już sporawymi wydatkami/... Zresztą zabronić nikomu nie można a wręcz nie wolno, więc róbta co chceta ;)
short to raczej wypada blado przy każdym silniku
jak jest z głową zrobiony to nie zawsze
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.