Zobacz pełną wersję : żarzące kierunki w wer USA!
Witam. Słyszałem a nawet widziałem ze w samochodach wersji USA kierunkowskazy pod czas włączonych świateł leko się żarzą. Czy jest za to odpowiedzialny jakiś układ bo u mnie chyba poprzedni właściciel to wyciągnął i niestety u mnie są cały czas wyłączone oprócz oczywiście włączenia kierunku. Chciałem sobie to zrobić ale nie wiem gdzie tego szukac w samochodzie ?
napisze ci ze jest to w Polsce nielegalne jak pamietam
dlaczego nie jest to legalne :shock:
paly sie czepiaja do swiatel tylnych gdy sa za bardzo odpustowe, a do przodu nic sie nie czepiaja, oby tylko nie razily po oczach i byly dobrze ustawione.
ziomek ma w wersji usa/kanada takie i jeszcze zadna palka sie nie sprula o to 8)
a tak na marginesie sam chce sobie to zrobic u siebie tylko rozkminiam jak najlepiej :D :P
hmm tylko dalej nie wiem czy oryginalnie do tych kierunków jest jakis uklad ? bo u mnie sie nie chca żarzyc ... :(
nie wiem czy jest tam jakis inny uklad elektryczny ale powinny sie swiecic jak to wersja kanda/usa
probowalem juz tak troche na sucho podciagnac kabel od pozycji, ale strasznie slabo swieci-prawie nie widocznie.jak podciagnalem od akumulatora to swiecil *****iscie tylko ze przerywacz nie dzialal :evil: poprostu swiecily sie caly czas.
sprobuje jeszcze podpiac oddzielny kabel z akumulatora do przerywacza i wtedy bedzie mocniejszy prad i powinno sie jarac :D a no i oczywiscie zarowka dwuswiatlowa.
hmm ja slyszalem ze to jakis uklad tym zarządza dlatego się pytam bo nie jestem pewien tego. teraz przesiedzialem nad manualem i tez nic o tym nie pisza, no chyba ze przegapilem. :?
moze i jest tam siakis specjalny uklad :roll:
ja sprobuje tak jak opisalem wyzej bo juz bylem w polowie, ale chu....wo sie palily w dzien i prawie nic nie bylo widac. w nocy moze i cos tam by sie jaralo ale slabiutko.
trza wiec dac kabelek bezposrednio z aku i moze bedzie git :D
moze wystarczy zamienic przewody w przekazniku od kierukow, a jak ine to dorobic i zamienic tak zeby sie gasily wtedy gdy beda mialy sie zapalic :D kiedys juz to pisalem jak to zrobic(czy cos podobnego), ale chyba na innym forum :D
choc mi sie takie mody nie bardzo podobaja, ale to rzecz gustu :)
edit:
zanlazlem ten post:
http://www.honda.gda.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=14332&highlight=schemacik
qba1983, mogl bys wytlumaczyc mi troche tak lopatologicznie ten uklad troche wyrazniej niz jest narysowany bo slabo go czaje :oops: ??
Rozłączałem taki paten USA coby się kierunki nie paliły i jest to prosta sprawa. Żarówki w kierunku są dwuwłóknowe, oprawka z 3 kablami, włókno 21 watów normalnie do kierunku, włókno 5 watów do zapłonu (po stacyjce) i wspólna masa. Żarówki taki jak z tyłu od stopu/pozycyjne.
Rozłączałem taki paten USA coby się kierunki nie paliły i jest to prosta sprawa. Żarówki w kierunku są dwuwłóknowe, oprawka z 3 kablami, włókno 21 watów normalnie do kierunku, włókno 5 watów do zapłonu (po stacyjce) i wspólna masa. Żarówki taki jak z tyłu od stopu/pozycyjne.
no i to chyba bedzie najlepszy sposob, a przynajmniej najtanszy...
denon jak bardzo bedziesz chcial to daj znac na PW to wyjasnie co i jak z tym moim schematem :P
pozdrawiam
Jest tak jak pisze E2rd "Żarówki w kierunku są dwuwłóknowe, oprawka z 3 kablami" Mialem to samo w mim poprzednim autku (mazda 323 protege) z USA. Sprawdz wkladke kierunkowskazu ile tam jest kabli w mojej mazdzie poprzednik tylko przeciol trzeci kabel i wystarczylo go podlaczyc zeby znowu swiecily. Co do legalnosci to raczej na pewno nie wolno. Zawsze przed przegladem musialem odlaczac kabelek, bo nie chcieli przepuscic przez przeglad.
patrzylem na kable tylko tam wszystko jest tak dokladnie w peszlach pochowane ze nic nie widac, jeszcze taki scisk ze reki nie wloze, chyba bede musial do tego sciagnac zderzak ale sie wkurze jak sciagne i nic nie znajde ;p :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.