Gallus
13-12-09, 09:45
witam!
jezdze moim civickiem i oprócz przegubu który bede w styczniu wymieniał zastanawiam się czy jest cos jeszcze do zrobienia? bo wszystko cacy i nie widac żadnych problemów... oprócz jednej...
otóż po nagrzaniu samochodu... obroty na biegu jałowym chodzą równiutko... żadnego falowania itp.. silnik D14A2
tylko jak powinny byc ustawione wolne obroty? bo ja mam troszeczke ponad tą drugą kreske na obrotomierzu...
nie wiem czy to normalne? czy powinny byc wyższe? w miom poprzenim aucie miałem obroty na 900.
a tak pozatym auto przy przyśpieszaniu czy zwalnianiu, wciskaniu sprzęgła, wszystko elegancko.. tylko ciekawi mnie czy.. tak mają te obroty byc ustawione?
pozdro!
jezdze moim civickiem i oprócz przegubu który bede w styczniu wymieniał zastanawiam się czy jest cos jeszcze do zrobienia? bo wszystko cacy i nie widac żadnych problemów... oprócz jednej...
otóż po nagrzaniu samochodu... obroty na biegu jałowym chodzą równiutko... żadnego falowania itp.. silnik D14A2
tylko jak powinny byc ustawione wolne obroty? bo ja mam troszeczke ponad tą drugą kreske na obrotomierzu...
nie wiem czy to normalne? czy powinny byc wyższe? w miom poprzenim aucie miałem obroty na 900.
a tak pozatym auto przy przyśpieszaniu czy zwalnianiu, wciskaniu sprzęgła, wszystko elegancko.. tylko ciekawi mnie czy.. tak mają te obroty byc ustawione?
pozdro!