_reggie_
28-11-09, 11:57
Witam,
no i odnalazłem przyczynę fikcyjnego jak się okazuje "brania" oleju ostatnimi czasy - otóż cieknie poprzez uszczelkę pod miską olejową... To akurat plus, że nie padają uszczelniacze, ale minus jest taki że sama micha jest już tak skorodowana, że wolę ją wymienić, co by nie było kichy że od jakiegoś kamienia po prostu zrobi się dziura i olej poleci cały... Swoją drogą jest to kolejny dowód na "jakość" Hondy ostatnimi czasy, żeby miska nie wytrzymała nawet 10 lat, może dużo wymagam no ale sorry... No cóż chcieli zaoszczędzić i tylko do 1.4 wrzucili stalową, życie...:D
Wracając do meritum - wymieniał ktoś z posiadaczy D14Z6 miskę? ASO krzyczy sobie między 600 a 800 zł. jak zwykle z konia spadli chyba pajace, za tyle to można silnik kupić, zamienników nie ma do Hondy jak zwykle gdyby to był Opel czy VW to pewnie nie byłoby problemu, więc pozostaje mi używka za jakieś 150-200 zł.,
uszczelka wiadomo wezmę oryginał.
Ma ktoś doświadczenie w temacie?
pozdro :cool:
no i odnalazłem przyczynę fikcyjnego jak się okazuje "brania" oleju ostatnimi czasy - otóż cieknie poprzez uszczelkę pod miską olejową... To akurat plus, że nie padają uszczelniacze, ale minus jest taki że sama micha jest już tak skorodowana, że wolę ją wymienić, co by nie było kichy że od jakiegoś kamienia po prostu zrobi się dziura i olej poleci cały... Swoją drogą jest to kolejny dowód na "jakość" Hondy ostatnimi czasy, żeby miska nie wytrzymała nawet 10 lat, może dużo wymagam no ale sorry... No cóż chcieli zaoszczędzić i tylko do 1.4 wrzucili stalową, życie...:D
Wracając do meritum - wymieniał ktoś z posiadaczy D14Z6 miskę? ASO krzyczy sobie między 600 a 800 zł. jak zwykle z konia spadli chyba pajace, za tyle to można silnik kupić, zamienników nie ma do Hondy jak zwykle gdyby to był Opel czy VW to pewnie nie byłoby problemu, więc pozostaje mi używka za jakieś 150-200 zł.,
uszczelka wiadomo wezmę oryginał.
Ma ktoś doświadczenie w temacie?
pozdro :cool: