Zobacz pełną wersję : Jak zbudować szybkie D15B7 - opis, dowiadczenia, wykresy
skrzynia z FD4.4 ma na kodzie kreskowym 2XXXXXXX a pozostałe, 1XXXXXXX
1. Jak jest z żywotnością silnika po takich modach?
2. Nie lepiej zrobić swap na D16Z6?
3. D15B7 można dmuchać kompresorem (popularny Eaton M62 - ten ze sprzęgłem)? Z tego co czytałem korby zbyt wytrzymałe nie są, ale wolę się upewnić?
4. A teraz w ogóle mordercze pytanie... D15B7 + kompresor + LPG? Ma coś takiego racje bytu?
LPG nie zalozysz tylko do silnika z mechanicznych wtryskiem. Jesli wtrysk jest sterowany elektronicznie (jak tutaj) to problemu nie widze.
Z instalacja LPG jest jak z pozostalymi modyfikacjami auta: jak przyoszczedzisz bedzie kupa. Ani turbo ani kompresor nie wyklucza montazu instalacji gazowej. Trzeba odpowiednio dobrac komponenty i wystroic.
Wysłane z mojego GT-S6802 za pomocą Tapatalk
To teraz jeszcze pytanie czy lepiej np. wyremontować D15B7 i przerobić go jak jest to wszystko opisane w pierwszym poście czy lepiej zeswapować na D16 i do tego kompresor? Co będzie bardziej opłacalne?
Co to znaczy "bardziej oplacalne" ?
Tapatalk
Powyzszy temat to niskobudzetowy opis remontu i tunningu D15 jak widac da sie z tego silnika wyciagnac wiele.
Jesli zalezy Ci na duzych mocach to wszystko zalezy od zasobnosci portfela.
Dalsza dyskusje proponuje przeniesc tutaj
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?t=176839
zeby nie zasmiecac.
Wysłane z mojego GT-S6802 za pomocą Tapatalk
Skoro za same części do tego silnika wyszły 5-6k to nie lepiej zamiast tego włożyć kompresor? Koszt chyba podobny, tylko jak z wytrzymałością...?
jedni buduja mocne N/A , drudzy doladowuja -wedle upodobania. wiec nie wiem po co zadajesz takie pytania :) Nie wlozysz tez kompresora do roz*****ego silnika tylko pasuje tez go wczesniej wyremontowac, bo wczesniej czy pozniej bedziesz musial to zrobic.
Mam na chacie skrzynie z 1,3 FD4,4. Jest sens to wkładać bez 3,4 z CRXa? D15 nie zamierzam dalej modzić, ale jak jest skrzynia i czuć dużą różnice to na dobrą sprawę mogę ją wrzucić. :D
Daje odczuwalne efekty szkoda ze ze ma dosc krotka 5 w polaczeniu z tym fd.
Krótką to znaczy jaką? Teraz mam u siebie 100km/h przy 3k obrotów.
Michalll_1991
17-05-13, 20:56
ja mam 4,437 i 5-0,75 , mam 3100 przy 100km/h , moze krotkawo ale bez tragedii ;)
Na piątce 0,75 i FD 4,43 czasami nawet da radę wyprzedzać :)
Licznik może trochę przeklamywac, katalogowo przy FD4.43 powinno być 3100. Przy FD4.25 chyba 29xx
Wysyłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2
na piątce 0,750 FD 4,4 przy 100km/h równo 3000rpm
Cos forum sie kaszani. Moja odpowiedz jest wyzej niz post na, ktory odpowiadalem :)
Wysyłane z mojego Sony Tablet S za pomocą Tapatalk 2
nie lepiej wrzucić po prostu krótszą 2 i 3, a dłuższą 5? jaki jest koszt takich operacji?
adamusmasterus
12-07-13, 22:14
Witam wszystkich
Niestety nie mogłem zamieścić ogłoszenia w dziale sprzedam, więc przekazuję informację że autko z 1 strony tego tematu jest aktualnie na sprzedaż.Serdecznie polecam..
Powiem tylko jedno -Furious wykonał naprawdę wspaniałą robotę!Honda dalej śmiga, aż miło..:)
http://otomoto.pl/honda-civic-d15b7-wyjatkowa-C29873967.html
Heh.. a pare dni temu zastanawiałem sie nad jego losami :D Super że nadal świetnie się sprawuje :)
To dorzucę wynik mojego d15b2 po przejściu na wielopunkt na gratach od d16a6.
Modyfikacje:
Dolot: Krótki dolot ze stali nierdzewnej 3" z odgrodzeniem stożka TenzoR, Ssak d16a6 rozwiercony pod przepustnicę H22, brak jeszcze doprowadzenia powietrza.
Wydech: Pełen przelot z nierdzewki na 2ch przelotowych tłumikach, custom kolektor wydechowy 4-1 z długimi runnerami owinięty bandażem.
Silnik: Wałek z2 (bez regulowanego kółka), lekkie koło zamachowe (otoczak)
Komp: P06 + strojenie
Skrzynia biegów: Seria
Wynik 135,7KM ; 155,4Nm
http://imageshack.us/a/img29/1363/ckf1.jpg
No to zakładaj swój temat i opisuj auto od początku !!!
Jakie masz CR po przejściu na MPFI? Planowałeś głowicę?
Nie wiem jaki mam stopień sprężania, i głowica nie jest planowana bo przecież głowica została b2.
No simon calkiem dobry wynik jak na serie z gratami a6. Teraz tez dokanczam swoj projekt d15b2 po przejsciu na wielopunkt. Fajnie jak bedzie tez te 130KM+
Dawaj on-boarda jak to jedzie.
No simon calkiem dobry wynik jak na serie z gratami a6. Teraz tez dokanczam swoj projekt d15b2 po przejsciu na wielopunkt. Fajnie jak bedzie tez te 130KM+
Dawaj on-boarda jak to jedzie.
Może w weekend lub po uda mi się nagrać bo nie mam samochodu ze sobą chwilowo ;)
Simon dobra robota i ciekawy wynik gratuluję ;)
Panowie... A ja takie pytanie. Chcę trochę odmulić moje autko, bo z czasem zauważam jak cholernie brakuje momentu do tych 3-4 tysi - dopiero później auto jakoś jedzie. Swap nie wchodzi w grę, na b-serię to chyba bym kredyt musiał wziąć, a wydanie 3 czy 4 koła na fabryczne d16z6 tylko po to, żeby mieć 20 koni więcej mija się z celem jak dla mnie.
Jak duża różnica będzie odczuwalna po zmianie wydechu z całkiem seryjnego na: 4-2-1 > brak kata > środkowy z Rovera 2" > końcowy na zamówienie ProEx? Jest sens pakować prawie tysiaka (na + pewnie i dźwiek fajniejszy będzie)? Skrzynia też w planach, ale ta z d13b2 trochę mnie przeraża a mianowicie 5 bieg... Już teraz przy niby "długiej" skrzyni fabrycznej z d15b7 mam 3000RPM przy 100km/h i jest to dla mnie za dużo.
wisnia18-21
28-07-13, 14:57
Tłumik to podstawa jezeli nie chcesz robic swapa. Ja mialem d14a3 i wlozyłem kolektor od z6 i wyciołem kata to lepiej sie zbierał od dolu bo miałem ten sam problem co ty. Ale jak wsadzisz taki komplecik co piszesz to odrazu poczujesz roznice plus dzwiek :)
Tłumik to podstawa jezeli nie chcesz robic swapa
ale przy swapie układ wydechowy też jest ważny, do większego silnika przydał by się układ o większej średnicy. tak jak np. ty Daniel: zrobiłes swapa na Z6 ale wydech nadal masz z D14 wiec tych 125 KM raczej nie masz :)
Czy swap czy nie to układ wydechowy i dolotowy to podstawowe rzeczy do tjuningu :)
Aaaa jeśli chodzi o dolną partię obrotów to choćby się człowiek zesrał to na dole honda nie jedzie, ani D, ani B, ani K seria. Pomóc może tylko turbo lub kompresor.
YO!
Ale mają więcej dołu niż większość aut na ulicy jeżeli mamy chociaż te zmodzone d16vtec.
mi tam dołu nie brakuje - ~200 kuca, krótka skrzynia, lekki zamach i śmiem twierdzić, ze dołu mam aż nadto jak na uliczne auto. :D nawet na 5 biegu przy lekkim wcisnieciu gazu od 2,5tys idzie dobrze.
ale fakt faktem - hondy mają "słabszy" dół bo mają max moc wyzej niż inne auta tak więc siłą rzeczy tak juz musi byc.
owszem ja nie mówie że nie mają "wogóle" ale porównując do innych aut już nawet nie koniecznie TDI czy innych ropniaków to Hondy wypadają conajmniej słaboo :) ja osobiście np mogę porównać do peugeota 607 3.0 lub superba 3.6, to w takich autach jazda miejska jest że tak powiem przyjemniejsza :)
Pytanie czy na takim wydechu jak przedstawiłem da się uzyskać dźwięk przyjemny dla ucha, a jednocześnie kulturalny i nie męczący... :P Ostatnio jechałem 323f V6 i myślę, że fajny dźwięk w 1.5 R4 raczej ciężki do uzyskania...
no raczej na pewno nie do uzyskania :)
no wiadomo przecież, że nie taki jak w V6... ;) ale taki, który będzie trochę słychać, a będzie przyjemny, bez buczenia i pierdzenia.
To kieruj się w jakiś komorowy EOM look :), do tego wytnij katalizator ale koniecznie zastąp go tłumikiem a nie rurką bo będzie brzęczeć
Chcę po prostu odmulić auto, w miarę bez wydawania kokosów, bo myślę, że nie ma sensu pakować nie wiadomo ile kasy w zwykły silnik 1.5 - rakiety i tak z tego nie będzie.
1. kolektor: http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-sportowy-honda-civic-4-2-1-d-i3414989405.html
2. Co konkretnie zamiast kata, skoro nie rurka (faktycznie, brzęczenie i inne chore przydźwięki to nie dla mnie)?
3. środkowy z Rovera 420 na 2": http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-rover-420-2-0-hb-sdn-16v-1995-1999-i3424529420.html
4. końcowy proex? pisałem do nich i za zrobienie takiego końcowego zawołali 250zł - czytając opinie myślę, że warto.
5. Jak jest z tym kolektorem i ogólnie ze średnicą tych podzespołów?
6.Wszystko będzie do siebie pasować p&p? Z tego co widzę to ten kolektor "2-1" dość długi - zmieści się toto wszystko?
bedzie git :)
a zamiast kata tłumik przelotowy
Chcę po prostu odmulić auto, w miarę bez wydawania kokosów, bo myślę, że nie ma sensu pakować nie wiadomo ile kasy w zwykły silnik 1.5 - rakiety i tak z tego nie będzie.
1. kolektor: http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-sportowy-honda-civic-4-2-1-d-i3414989405.html
2. Co konkretnie zamiast kata, skoro nie rurka (faktycznie, brzęczenie i inne chore przydźwięki to nie dla mnie)?
3. środkowy z Rovera 420 na 2": http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-rover-420-2-0-hb-sdn-16v-1995-1999-i3424529420.html
4. końcowy proex? pisałem do nich i za zrobienie takiego końcowego zawołali 250zł - czytając opinie myślę, że warto.
5. Jak jest z tym kolektorem i ogólnie ze średnicą tych podzespołów?
6.Wszystko będzie do siebie pasować p&p? Z tego co widzę to ten kolektor "2-1" dość długi - zmieści się toto wszystko?
Kolektor 421, duża pucha zamiast kata, bez środkowego,końcowy proex (cicho to komorowy ale lepiej przelot),wszystko wystarczy na 2 cale,nie pasuje p&p bo 421 trzeba trochę podrzeźbić, tłumiki od proexa trzeba przyspawać, a rurkę możesz kupić od kolegi RogeR.
Po takim zabiegu poczujesz różnicę.
Inside, Twoja propozycja będzie chyba trochę za głośna na jednym tłumiku. Chce mieć poziom "hałasu" jak serie, ale z delikatnym pomrukiem.
No i jeszcze sprawa, co ze sondami?
sonde instalujesz normalnie w nowym kolektorze, jest gniazdo
Inside, Twoja propozycja będzie chyba trochę za głośna na jednym tłumiku. Chce mieć poziom "hałasu" jak serie, ale z delikatnym pomrukiem.
Coś za coś :cool:
w nowym kolektorze, jest gniazdo
W chinolach nawet dwa.
w takim razie co proponujecie, żeby przyrost w miarę był, ale nadal było cicho?
jak dla mnie to przerabianie seryjnego wydechu tak aby było więcej mocy = głośniejsza praca tego wydechu.
Ja powiem tak ja mam kolektor 4-2-1, 2 przelotowe wydechy m'tech, całość 2,25 cala i przy normalnej jeździe jest ciutke głośniej niż na serii, głośno zaczyna się robić powyżej 4 tyś. obr/min
powyżej 4 tysi może być głośno ;) 4-2-1 > puszka zamiast kata (pytanie konkretnie jaka, skąd?) > środkowy rover 420 (chcę zrobić to w miarę małym kosztem) > końcowy proex. da radę taki zestaw trochę odmulić dół?
zamiast kata tłumik a nie puszka, bo będzie buczało
może być proex
konkrety panowie, konkrety :P
4-2-1 > tłumik (ale jaki, przelotowy? jakiś przykład z linkiem poproszę) > środkowy rover 420 (2") > końcowy proex
kurde panie już dostales same konkrety, a jesli chodzi o tłumik za kolektorem to chyba łatwo sie domyslic ze najlepiej aby był długości katalizatora.
zaopatrz sie w to co napisałeś wyżej, oddaj auto do dobrego/zaufanego tłumikarza i sie o resztę nie martw
Jak bedziesz zamawial koncowy proex to i zamiast kata tez proex,napisz xo saiti to ci wszystko opisze.
Konkretnie?
ja bym proponowal kolektor 4-1" 2" reszta wydechu 2" i koncowy duzy zeby to wszsytko wyciszyl, do tego dolot CAI, owinac dolot i kolektor bandazem termo zalozyc OEM 14" z dobra oponka i bedzie latac :D
ja bym proponowal kolektor 4-1" 2" reszta wydechu 2" i koncowy duzy zeby to wszsytko wyciszyl, do tego dolot CAI, owinac dolot i kolektor bandazem termo zalozyc OEM 14" z dobra oponka i bedzie latac :D
do tego jeszcze skrzynia hybrydka :) a jak nie to chociaż z d13 95'
DERG, czyli zostawić fabryczny wydechowy? Na 4-2-1 podobno lepszy jest dół, a na tym głównie mi zależy, bo na chwilę obecną przy fabrycznym setupie to ciężko z nim :P Skrzynia później :) CAI też będzie obowiązkowo. O układ tylko na końcowym już zagadywałem mailowo do Proex'a i dostałem odpowiedź, że jest nie do zrobienia cichy wydech na jednym tłumiku :P A przypominam, chodzi o "odetkanie" silnika jednocześnie w miarę możliwości pozostając przy jako takiej ciszy. Choć nie powiem, przy takim setupie nie byłoby kombinacji, ale pozostańmy przy pierwotnym założeniu: zwiększenie możliwości silnika + cisza
Co do kół... 15" (obecnie) wydaje mi się minimum dla tego auta (wizualnie), więc 14stki odpadają :P Aczkolwiek myślałem już o zmianie z 195/55 na 185/45 - też ze względu na to, że chcę trochę obniżyć Hannę (fele mają za duże ET i lekko wystają), ale to plan na wiosnę 2014 :P
A tak swoją drogą OEM w EJ2 to 13" :o Trochę śmiech na sali :p
kolektor 4-1 odmuli dół, 4-2-1 masz na góre, jak chcesz też dół mocniejszy to krótki dolot :)
Jest dokładnie odwrotnie jak napisałeś. 4-1 da lepszą górę, 4-2-1 dół i środek. Dolot długi = lepsza dół, krótki = lepsza góra.
Jest dokładnie odwrotnie jak napisałeś. 4-1 da lepszą górę, 4-2-1 dół i środek. Dolot długi = lepsza dół, krótki = lepsza góra.
x2 sie zgadzam.
Tylko jeszcze pytanie - czy po zmianie dolotu na długi i kolektor na 4-2-1 góra się nie pogorszy? Pomimo zmian dalej będzie czuć "rosnące możliwości" powyżej ~4000rpm?
Tylko jeszcze pytanie - czy po zmianie dolotu na długi i kolektor na 4-2-1 góra się nie pogorszy? Pomimo zmian dalej będzie czuć "rosnące możliwości" powyżej ~4000rpm?
Bez obaw - będzie nawet lepiej wobec serii :)
Tylko jeszcze pytanie - czy po zmianie dolotu na długi i kolektor na 4-2-1 góra się nie pogorszy? Pomimo zmian dalej będzie czuć "rosnące możliwości" powyżej ~4000rpm?
Nie popsuje, chociaż może ci się tak wydawać. Dlaczego? Bo "rosnące możliwości" zaczną się od 3000rpm ;)
Ja po 4 latach posiadania d15b7 stwierdzam że,
Założenie większego wydechu na przelotowych tłumikach bardzo zmniejsza moc na niskich obrotach ale też podnosi znacząco na wysokich.
Najlepszy efekt jaki udało mi się uzyskać był na 4-2-1, tłumiku przelotowym zamiast kata , środkowym i końcowym seryjnym od vti. Był bardzo mocny duł a o górny zakres obrotów zadbał kolektor ssący d16z6 i dolocik ze stożkiem, który teraz już wiem że był stanowczo za krótki bo mogło być jeszcze lepiej.
Mocny duł to najważniejsze co trzeba uzyskać w tych silnikach bo daje nam gotowość w każdych warunkach do wyprzedzenia czy zmiany pasa nie mówiąc o znacznie mniejszym spalaniu.
Ile mozna powiekszyc kanaly w glowicy d16z6 ?
Ile mozna powiekszyc kanaly w glowicy d16z6 ?
na ile masz fantazje, ale lepiej ssacych nie ruszac ;)
na ile masz fantazje, ale lepiej ssacych nie ruszac ;)
No nie do konca bo wydaje mi sie ze jak przesadzimy mozemy natrafic na kanał wodny ? ,
a przy kolektorze ssacym jak rozwiercimy za dużo to przy zaworze bedzie "waskie gardło" ? chyba ze sie myle
a przypadkiem CAI nie daje nam lepszej gory ? :P przenies moc jak najwyzej to przy 4tys beidze mial fake VTEC i tylko bedizesz musial nauczyc sie majtac biegami :) :D kiedys to przetestwalem jak mialem ej2, co do tego ze 14" to slaby pomysl to jest felga ktora pasuje do ej2 i ma 14" a dokladniej to ta felge mam na mysli http://img442.imageshack.us/img442/2039/civicd.jpg
aha, i faktycznie nie wspomnialem o skrzyni biegow przerobione na lepsze FD i z krotka 3 i 4:) ja tego akurat nie zdazylem przerobic w d-serii ale efekt bedize napewno dobry
Felga z Jazz'a, wygląda bardzo rasowo, jest lekka i mocna ;)
Wysłane z mojego ST26i za pomocą Tapatalk 2
Jak się ma d15b7 (ej2) ze zrobionym dolotem i wydechem do całkiem fabrycznego civa 7 gen coupe 1.7 125KM? Miałem ostatnio okazję trochę tym pośmigać i nie powiem, dół w porównaniu do d15 był całkiem przyjemny :p
na ile masz fantazje, ale lepiej ssacych nie ruszac ;)
rozwin jak mozesz :D
Jak się ma d15b7 (ej2) ze zrobionym dolotem i wydechem do całkiem fabrycznego civa 7 gen coupe 1.7 125KM? Miałem ostatnio okazję trochę tym pośmigać i nie powiem, dół w porównaniu do d15 był całkiem przyjemny Z tego co widze to zadny civic 7 generacji(procz type s, type r) nie ma przyzwoitych osiagow- 5 genertacje sa szybsze:P
Bo ja wiem... :P Ostatnio jeździłem 1.7 i powiem, że na pewno lepiej jechał z dołu od EJ2 i lepiej radził sobie przy wyższych prędkościach pomimo większej wagi. Jednak pojemność swoje robi...
Jakby się ktoś zastanawiał nad wsadzeniem wałka od Z2 z kółkiem od Y7 do D15B7 to pokazuje wykresy. Auto nie było strojone. Jak widać przyrost ~9koni. Sądzę, że gdyby teraz wsadzić jakąś lepszą przepustnicę i ssący, przesunąć wyżej odcięcie i dobrze to wystroić to okolice 140KM bez VTECa jest realne.
bez wałka:
https://lh4.googleusercontent.com/-1y6T4dZa61A/T90MeiikizI/AAAAAAAAB8Y/H9zf4Aa_LcA/s1000/P6179311.JPG
z wałkiem
https://lh3.googleusercontent.com/-vD_fF-ZVtQ8/Uhpxm2O9vaI/AAAAAAAAFME/2_OGoI749lA/s1000/wykres2.jpg
Na jakim kółku wałek? Mierzyłeś dla porównania z serią wysokość krzywek w realu?
Na jakim kółku wałek?
Z D16Y7.
Mierzyłeś dla porównania z serią wysokość krzywek w realu?
Nie.
no ładnie będę obserwował temat ;)
mateuszafro
30-10-13, 18:38
Też wrzucam głowicę D16Y7 na moje D15B2, jakie śruby głowicy są potrzebne Y7 czy B2?
Do D15mini-me (D15B7 i Z6) dałem śruby z B2, pasują, Y7 jest podobnej wysokości
mateuszafro
31-10-13, 04:53
Sprawdzałem i śruby od Y7 a od B2 są różnej długości,czyli musiałbym krótsze od Y7 użyć?
Sprawdzałem i śruby od Y7 a od B2 są różnej długości,czyli musiałbym krótsze od Y7 użyć?
dawno temu to przerabiałem i z tego co pamiętam 9szt b2 i 1szt y7:). 1 z nich (b2) wystawała 2 cm i trzeba było skręcić na tej z y7.
Trzeba zmierzyć i porównać wysokości głowic. Nie ma mowy o jakiś kombinacjach jedna dłuższa druga krótsza!
mateuszafro
31-10-13, 18:46
Wyczytałem że te od B2 mają 140mm długości a te od Y7 120,5mm , one mają zwykły gwint? bo mam 10x120mm o twardości 12,9 i myślę ich użyć do skręcenia głowicy.
mateuszafro
31-10-13, 20:11
Czyli coś takiego się nie przyda http://www.fabory.com/pl/product/d912-stnl-a4-soc-hd-cap-scr-m10x120/55050100120.html
Krótsze śruby kosztują 199 zl OEM
Dłuższe 120 zl Elring
Nie kombinuj, kup nowe, bo *******zi Ci uszczelkę i robota od nowa.
mateuszafro
22-01-14, 17:47
Jestem już po wrzuceniu głowicy od Y7 do B2, musiałem użyć śrub od B2 gdyż te od Y7 byłyby na moje oko za krótkie,kable zapłonowe też muszą być inne bo w pokrywie zaworów od Y7 są mniejsze otwory i tych od B2 nie da się wcisnąć.
mateuszafro
10-02-14, 10:39
Mam pytanie,jakie kółko rozrządu zostało użyte przy zmianie głowicy na Y7?
Kup sobie regulowane.
Wysłane z galaxy
Panowie, a zakładał ktoś może głowice z d16z2 do b7 ? Jest w tym sens czy lepiej sam wałek ??
A jeśli podejdzie cała głowica to na jakim aparacie to ma śmigać z b7 czy z2 ?
Jest w tym sens czy lepiej sam wałek ??
Nie ma sensu bo te głowice są takie same, zmień sam wałek + kółko z regulacją.
Bo mam do kupienia głowice od z2 z nowymi uszczelniaczami, to by byla szybka przekładka głowicy + do tego uszczelka z z6 metalowa. Będzie to dobre rozwiazanie??
Jak Twoja czapka puszcze dymka uszczelniaczami to się opłaca, inaczej po zmieniać są takie same? Chyba, że masz w tej drugiej jakieś portingi jeszcze porobione :)
U mnie poszła uszczelka pod głowicą i przy okazji chciałem coś pomodzić i Na pewno będzie cos lepiej bo wałek też z z2, tylko pytanie na jaki kółku ma to być z2? Czy jakieś inne??
Michalll_1991
22-04-14, 00:59
kółko y7 :)
Też bym założył całą głowice Z2, inny wałek i cały jego osprzęt, (większe kanały ssące?)
Podobno w Z2 sprezynki sa twardsze od tych w b2/b7, wiec z ostrzejszym wałkiem lepiej to 'zagra'. Ja bym założył całą górę z Z2..
Forumowe urban legend.. Głowice Z2 i B7 są identyczne poza wałkiem rozrządu. Z2 ma po prostu wyższe krzywki, wcale nie nazwałbym go "ostrym" wałkiem :)
A ja mam takie pytanie i wsumie prosbe o pomoc, bede u kolegi modzil d15b2 i chcemu wlozyc glowice od d16w3 i do tego dolozyc walek od d16y7 i teraz :
- jak wyglada sprawa z rozrzadem, od czego pasek,rolke,pompe
- uszczelka pod glowice od czego najlepiej wlozyc
- co z aparatem zaplonowym i kablami
- kolko od rozrzadu rowniez od d16y7?
Dzieki wszystkim za szybka pomoc :)
Zajrzyj do mojego tematu. Tam wszystko jest omówione.
Wysłane z mojego GT-S7562 przy użyciu Tapatalka
czy ktos moglby podpowiedziec jaki pasek rozrzadu zalozyc ? na pierwszej stronie jest napisane ze do glowicy z y7 pasek od d16z6 tylko wystepuje na 103 zeby i 104 takze ktory z tych ?
czy ktos moglby podpowiedziec jaki pasek rozrzadu zalozyc ? na pierwszej stronie jest napisane ze do glowicy z y7 pasek od d16z6 tylko wystepuje na 103 zeby i 104 takze ktory z tych ?
104 zęby. Było napisane.
A co z aparatem zaplonowym? Bo po zlozeniu na glowicy w3,walek y7 i kolko z b2 nieidzie zaplonu ustawic bo szlice w aparacie sa za male... I co teraz trzeba by zrobic? Inny aparat czy rozpilowac szlice?
możliwe że masz rozrząd źle ustawiony
rozrzad jest dobrze, zarowno wal jak i walek sa poustawiane na znakach. Takze co moze byc nie tak? czy kolko od b2 jest odpowiednie?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.