Zobacz pełną wersję : Tłumik Apexi N1 Style
Witam. Chciałbym zamontować w swoim civic'u VI gen tłumik końcowy typu Apexi N1 Style. Miałbym prośbe jakby ktoś mógłby mi powiedzieć jak najlepiej jest zamontować taki tłumik i jak pracuje, czy coś trzeba przerabiać przy montażu. Nie chcę być zaskoczony po zakupie, że coś nie pasuje dlatego chcę się wcześniej upewnić i wszystko sobie zorganizować. Byłbym wdzięczny za pomoc. Dzięki i pozdrawiam.
Na temat Apexi to podejrzewam niejedno wypracowanie już na forum poszło. Szukaj bracie
taaa dokladnie, mam taki u siebie i po prau miesiacach go zakatowalem - caly srodek sie wysral, takze kasa w bloto.zainwestuj w cos innego
taaa dokladnie, mam taki u siebie i po prau miesiacach go zakatowalem - caly srodek sie wysral, takze kasa w bloto.zainwestuj w cos innego
M-tech lub Ulter zbierają pozytywne komenty od użytkowników :) No ale to już cena wiadomo wyższa :D
Ja mam teraz Apexi N1 Style i nie narzekam. Jeżdżę już na nim od kilku miesięcy i nie było z nim żadnego problemu. ten tłumik ma chyba 4 cale średnicy na wejściu więc tu jest tylko kombinacja z przejściem ze standardowej średnicy układu wydechowego.
Co do Ultera to wcześniej takowego posiadałem. Po założeniu 4-2-1 i wywaleniu kata zrobił się strasznie głośny więc się go pozbyłem. Ten ma wkładkę wyciszającą więc nie ma problemu.
ten tłumik ma chyba 4 cale średnicy na wejściu
1 cal (UK palec)=2,54 centymetr [cm] :D:o
Ponad 10cm na wlocie? :confused: No to już pod turbinę w F-16 :D
60mm na WEJŚCIU,a 4 cale ( 10,16cm ) na WYLOCIE :p
Repliki Apexi produkuje pewnie niejeden producent więc wykonanie też pewnie od nędzy po klasę mistrzowską.
jeden trafi igłe a drugi shit ;)
thompson17
09-11-09, 16:29
ja mam takowy u siebie i nie narzekam, dobrze mi służy, tylko było kombinowanie z przyspawaniem bo rurka układu wydechowego nie podeszła trzeba było kombinować, ale co tam:p