Zobacz pełną wersję : Honde Civic 1,6 SRi 16V Vtec Blos
witam. Cz warto i czy sie opłaca instalowac Blos w Honde Civic 1,6 SRi 16V Vtec ze zwykłeym mikserem ma słabe osiagi . I jakie jest oznaczenie silnika w tej hondzie .
Najprawdopodobniej jest to silnik D16Y2, ale najlepiej to sprawdzić na wytłoczce przy bloku, po lewej stronie od kolektora wydechowego, a co do blosa to myślę, że jak najbardziej jest sens bo nie zwęża tak dolotu jak mikser, ewentualnym wyjściem ze słabych osiągów jest upgrade na sekwencję
i czy jest w nim silniczek krokowy
nie w blosie tylko w tym silniku
a czy blos bedzie dobrze działą z silniczkiem krokowym
będzie dobrze działał ale silniczek krokowy będzie cały czas łapał powietrze z gazem przez co silnik nieco wolniej schodzi z obrotów, mi nie przeszkadza to w niczym. Jakie masz spalanie teraz na mikserze ?
witam. Cz warto i czy sie opłaca instalowac Blos w Honde Civic 1,6 SRi 16V Vtec ze zwykłeym mikserem ma słabe osiagi . I jakie jest oznaczenie silnika w tej hondzie .
Jeśli o mnie chodzi to uważam ze nie ma sensu ponieważ sam to przerabiałem... Napisałeś ze masz zwykły reduktor i jeśli jest on słaby to sam blos nie poprawi osiągów auta wraz z zakupieniem blosa musisz zakupić nowy reduktor. Za blosa zapłacisz 350zł za dobry reduktor 270zł za ustawienie tego i montaż najmarniej 100zł wiec koszt to cos w granicach 720zł a to nie jest mało, uważam ze przy takiej kwocie lepiej dolożyć ok 400zł i przerobić przód instalacji na sekwencje...
reduktor jest firmy OMVL czy jest dobry??? gaz założony w 2004 roku
myśle że reduktor by wyrobił, ale tylko jeżeli jeździł byś poniżej VTECa. Blos rzeczywiście podrożał ja za swojego nowego dałem kiedyś 280zł, teraz w takich pieniądzach najwyżej używke możesz kupić. Co do regulacji to 20 zł kosztuje ustawienie u gazowników na analizatorze lepiej jednak mieć miernik AFR taki pod sonde i ustawić mieszanke pod obciążeniem, kiedyś taki miernik na allegro kosztował ok. 50zł teraz ich nie widze. Jak byś miał wymienić reduktor i kupić nowego blosa + zapłacić za jego montaż 100 to już by się nie bardzo opłacało ale to jest najbardziej pesymistyczna opcja...
a gdy Vtec zacznie pracowac to co sie bedzie działo przy tym reduktoże
przy reduktorze nic się nie będzie działo, mieszanka się bedzie robić uboga i prędzej czy później wypali zawory lub gniazda zaworowe, u mnie na reduktorze do 100KM i jeździe poniżej VTECa nic się nie dzieje mieszanka jest wystarczająco bogata a do 4tys auto przyspiesza tak samo jak na BP
a po wyżej 4 tysiecy zmniejszy sie moc czy bedzie tak samo jak na bęzynie
reduktor jest firmy OMVL czy jest dobry??? gaz założony w 2004 roku
Jaki przebieg ma ten reduktor i do jaka moc max obsługuje?
gdzie znaleśc jak moc obsługuje
a po wyżej 4 tysiecy zmniejszy sie moc czy bedzie tak samo jak na bęzynie
U mnie po założeniu blosa było tak ze od 1 do4 tyś obroto chodził super od 4 do 5tyś obr była taka dziura ze brakowalo mocy i samochód nie przyspieszał z koleji jak już złapał 5tyś to rwał do przodu jak wsciekły. Jeśli chodzi o temat regulacji to było cieżko nie każdy chciał sie podjac tego w wawie za regulacjie blosa krzyczeli od 30zl do 50zl wymiana parownika to srednio 50zl.
gdzie znaleśc jak moc obsługuje
na parowniku powinien być opis czy naklejka 100HP , 140HP. No i trzeba wziąść poprawke ze jak ma sporo nalatane to już nie bedzie tak wydajny jak nowy
ma 100tysiecy i w ksiazce gwarancyjnej pisze wmiana zestaw naprawczy reduktora ma po wymianie zrobione 10tysiecy
ma 100tysiecy i w ksiazce gwarancyjnej pisze wmiana zestaw naprawczy reduktora ma po wymianie zrobione 10tysiecy
teoretycznie powinien dać rade pod blosem kwestia jaka moc obsługuje
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.