46and2
06-10-09, 22:25
Witam.
Na wstępie proszę o nie linczowanie mej skromnej osoby, bo hasło samodiagnostyka pewnie gotuje co poniektórym krew.
Wbrew pozorom w 7 gen. jest to problem. Osobiście jeżdżę 6 gen. gdzie wystarczy wsadzić spinacz w SCS, a z tego co udało mi się ustalić, w EU7 nie jest tak różowo.
Dodam, że przewertowałem wczoraj 40stron tematów w Waszym dziale na forum i kilkadziesiąt stron Manuala. Mimo to, pozostaję w wielkiej rozterce. Czy rzeczywiście 7gen. nie posiada złączki serwisowej? W jednym ze starszych tematów wyczytałem, że trzeba 29pin z wiązki ECU E podłączyć do masy i to powinno wyzwolić procedurę MIL. Zdaje mi się, że to dość radykalne rozwiązanie, zwłaszcza, że Manual sugeruje podłączanie dziwnych urządzeń do 16 pinowej złączki w okolicach konsoli, a nie ECU.
Wedle manuala, kolejna z metod diagnostyki to zwarcie pinów 4 i 9 ze złączki DTC za pomocą innego dziwnego urządzenia. Jak to jest naprawdę?
Czy jest ktoś, kto wykonał samodiagnostykę w 5D 7gen.? Ceny za taką usługę w serwisie to jawna bandyteria.
Obiecałem koleżance z pracy pomóc przy tej czynności, bo jak mi się pochwaliła, że już kilka miesięcy jeździ z tym "świecącym się pomarańczowym helikopterkiem" to mi się słabo zrobiło.
Pozdrawiam i czekam na pomoc.
Na wstępie proszę o nie linczowanie mej skromnej osoby, bo hasło samodiagnostyka pewnie gotuje co poniektórym krew.
Wbrew pozorom w 7 gen. jest to problem. Osobiście jeżdżę 6 gen. gdzie wystarczy wsadzić spinacz w SCS, a z tego co udało mi się ustalić, w EU7 nie jest tak różowo.
Dodam, że przewertowałem wczoraj 40stron tematów w Waszym dziale na forum i kilkadziesiąt stron Manuala. Mimo to, pozostaję w wielkiej rozterce. Czy rzeczywiście 7gen. nie posiada złączki serwisowej? W jednym ze starszych tematów wyczytałem, że trzeba 29pin z wiązki ECU E podłączyć do masy i to powinno wyzwolić procedurę MIL. Zdaje mi się, że to dość radykalne rozwiązanie, zwłaszcza, że Manual sugeruje podłączanie dziwnych urządzeń do 16 pinowej złączki w okolicach konsoli, a nie ECU.
Wedle manuala, kolejna z metod diagnostyki to zwarcie pinów 4 i 9 ze złączki DTC za pomocą innego dziwnego urządzenia. Jak to jest naprawdę?
Czy jest ktoś, kto wykonał samodiagnostykę w 5D 7gen.? Ceny za taką usługę w serwisie to jawna bandyteria.
Obiecałem koleżance z pracy pomóc przy tej czynności, bo jak mi się pochwaliła, że już kilka miesięcy jeździ z tym "świecącym się pomarańczowym helikopterkiem" to mi się słabo zrobiło.
Pozdrawiam i czekam na pomoc.