Zobacz pełną wersję : EGR a spalanie
Szukałem, ale szukajka po wpisaniu "EGR" nic nie wyrzuca.
Pytanie do osób które zaślepiły EGR: czy spalanie jakkolwiek wzrosło? Wystarczy wywalić oryginalną, "dziwną" uszczelkę (u mnie była rozwalona tak dziwnie, że zdawało mi się, że jej nie ma - rozpołowiła się a pod spodem rozdarła), zapodać zamiast niej wyciętą aluminiową blaszkę i to będzie wystarczająco szczelne? Czy odłączać też wtyczkę od EGR?
Wywalalem EGR w celice 1.6 92 rocznik. Po tym zabiegu celinka stala sie zywsza a spalanie nie wzroslo.
Spalanie nie wzrosło, bo i niby czemu miało by wzrosnąć? Ogólnie bez różnicy, jedynie nieco lepsza reakcja na lekkie traktowanie gazu w średnim zakresie obrotów.
A wtyczkę od EGR też odłączałeś? Wsadziłeś tylko metalową blaszkę pod zawór czy jeszcze czymś uszczelniłeś?
Zdjąłem jedynie wężyk podciśnienia i go zaślepiłem. Jeśli EGR jest sprawny i zamyka sie prawidłowo to nie trzeba nic więcej robić. Dla pewności można zaślepić go blaszką (przypuszczam że cienka alu z puszki szybko sie przepali), nie słyszałem żeby ktoś to dodatkowo uszczelniał.
Ah, no właśnie o to mi chodziło - Ty go odłączyłeś a nie zaślepiłeś :)
Sprawdziłem swój EGR, zamyka się do końca i porusza bez problemu więc zamówiłem po prostu oryginalną uszczelkę pod niego, do tego czasu mam to uszczelnione na klej do wydechów.
Odświerze temat :) jak siedział jeszcze kiedyś u mnie kolektor seryjny to odłączyłem EGR od elektryki i podciśnienie zaślepiłem następnie reset ECU i jazda nic nie wywalało żadnego błędu, puźniej jechał kolektor od D16Y8 i już wogule została zaślepjona dziura :D od EGR-u a co do odłączenia no autko troszke żywsze się zrobiło ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.