Zobacz pełną wersję : D15Z6 Regulowane kółko rozrządu
Witam szukałem na forum i za bardzo nie ma tego co szukam konkretnie w silniku D15Z6 Montował ktos juz w tym silniczku regulowane kołko ??Ktos wie jakie do taje efekt? Ile morzna zyskać na górze jak sie opóźnii zapłon a iile na dole jak sie przyśpieszy ??? ktos przerabiał to juz ?
Przypominam ze D15Z6 to ECO vtec wiec ma 3 drzwignie i jak to z tym wyglada
Przypominam ze D15Z6 to ECO vtec wiec ma 3 drzwignie i jak to z tym wyglada
jakie 3 dzwignie? co masz na mysli?
z tego co wiem nie ma sensu montowac regulowanego kolka bo to nic nie da... ma to sens przy DOHC bo wtedy mozna przesujnac walek ssacy i wydechowy nie zaleznie od siebie.
z tego co wiem nie ma sensu montowac regulowanego kolka bo to nic nie da... ma to sens przy DOHC bo wtedy mozna przesujnac walek ssacy i wydechowy nie zaleznie od siebie.
z calym szacunkiem ale zle wiesz;) nie bedzie napewno takiego efektu jak przy DOHC ale sprawne rece wiedza co i jak i sa efekty w poleczeniu z innymi ustawieniami i jest to udowodnione:p
zycie...:D kazdy moze sie mylic. tak wyczytalem, ale jesli tak mowisz, to pewnie masz jakies doswiadczenia?
mogl bys cos wiecej napisac? jak duze/male sa to przyrosty Nm i Km?
rozumiem ze bez strojenia ECU sie nie obejdzie?
Wiadomo ze strojenie bedzie potrzebne ale powiedzmy ze bez strojenia nawet czy bedzie jakas roznica bo pomalu zaczynam sie przymierzac do grzebania i składania gratów na mocne 1.5 :P
Wiadomo ze strojenie bedzie potrzebne ale powiedzmy ze bez strojenia nawet czy bedzie jakas roznica bo pomalu zaczynam sie przymierzac do grzebania i składania gratów na mocne 1.5 :P
Mocne i 1.5 w jednym zdaniu to nadużycie semantyczne :D
Co do kółka to i tak musiałbyś jechać na hamownie i zmierzyć auto z kilkoma nastawami kółka, żeby znaleźć to najlepsze.
Mocne i 1.5 w jednym zdaniu to nadużycie semantyczne
arju siur:p
Co do kółka to i tak musiałbyś jechać na hamownie i zmierzyć auto z kilkoma nastawami kółka, żeby znaleźć to najlepsze.
dokladnie,j/w dohc ma wieksze mozliwosci ale i jeden walek mozna podciagnac,dane wkrotce;)
Wykres z jakiegos zagranicznego forum chyba z silnika D15B7 ale juz nie pamietam:
Zielony - opózniony o pół zęba
Czerwony - wyprzedzony o pół zęba
http://img248.imageshack.us/img248/2641/wykreszeba4rx.jpg z ckpl
Kółka, do ulicznych zastosowań, przestawia się z reguły o 3 do 5 stopni. Kółko przestawione o jeden ząbek na pasku, to od 10 do 15 stopni. Chyba widać różnicę, i każdy jest w stanie sam wyciągnąć wnioski. - streetracing.pl
hmm... kuszaca propozycja... zawsze cos...
no zawsze cos a pomysł jest na D15Z6 plus głowa od D16Z6 koło i ostry wałek :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.