Zobacz pełną wersję : D15z3
witam wszystkich mam honde 5d hb z silnikiem d15z3 i kombinuje zeby zwiekszyc moc zeby tak ze 150km miala auto jest w seri i zastanawiam sie nad wrzuceniem silnika b18 i przekladka zawieszenia i halumcy.mam do wszystkich pytanie czy oplaca sie inwestowac i kombinowac z moim silnikiem czyzrobic przekladke?jest to werska przed liftem i narazie wrzucilem srodek od vti w zime bede zmienial zawias do vti i dalej nie wiem co kombinowac z silnikiem
SPUTNIK1957
29-07-09, 17:56
A nie lepiej było juz przed kupnem poszukać fabrycznego vti ?....
Moim zdaniem najbardziej opłaca sie zmienić auto, ewentualnie silnik jeżeli już coś inwestowałeś w bude... 150KM z tego silnika to rzeźba w gównie.
jak chcesz przyrost to tylko i wylacznie swap, ale tak jak kolega wyzej wspomnial .... nie lepiej bylo od razu vti ?:/ kupe siana wlozysz... 1000 zl na heble, dobry zawias drugie tyle a b18 o ktorym wspomniales ok 9000 wiec nie malo :/ ja zrobilem sobie wydech, dolot i tak pewnie zostawie bo nie ma co grzebac w tym :D
ktos kiedys na forum robil z d15z1 jakies mody ale wyplulo ok 140 chyba ale z d15z1 zostal tylko blok :D
w sumie dalem za auto 8k a dobre vti to za niecale 20k czyli wyjdzie na jedno ale za to bd unikatowe:) mam juz spryskiwacze jeszcze tylko zalozyc i niedlugo spoiler od vti osiadzie
no tak, a pozniej przyjdzie ci wymieniac zawieszenie ktore jest inne, zaczniesz kombinowac z rozporkami, a np tylna dolna w VTI jest w serii a do swojego nie zalozysz bo nie masz mocowan(chyba ze sobie dorobisz)
szczerze, to powiem ze zaluje ze nie kupilem od razu VTI, jak bym tak policzyl ile kasy wlozylem w to by miec cos podobnego do VTI to najpierw bym sie przewrocil, a pozniej walnol w glowe, bo na bank przeplacilem
dobrze by bylo vti odrazu ale wez cene mojego auta razy 2 i masz vti niby i tak wydam kupe kasy ale bd miec frajde z jazdy i w moim miescie 2 takiego niebedzie
Jak dał 8k, to zostało mu 12... Zrobi swap, hamulce, a zostanie mu jeszcze na dopieszczenie fury do bardzo fajnego stanu technicznego. Jak ma chłopak czas i chęci, to dobrze robi :)
mam juz spryskiwacze jeszcze tylko zalozyc i niedlugo spoiler od vti osiadzie
to masz odpowiedz :) w tej konfiguracji lepiej postawic na stylizacje zewnetrzna... nie ma sensu dlubac pod maska chyba ze trafisz rozbitego VTI.przerobka MA9 na MB6 z B18c4 to jakies 10 - 15 K.
jesli nie zmiana na 1.8 to moze cos podlubac pod maska zeby troche wiecej konikow wykrzesac z tego silnika?jakis dolot kolektor wydech i podobno juz bedzie lepiej a gdzies czytalem ze mozna zmienic glowice na d15z6 i to wtedy jest 114km nie wiem ile w tym prawdy wiec w razie czego nie krzyczcie na mnie:p
Na początek zmieniłbym skrzynie na krótszą, gotową lub zrobić hybryde. Chyba najlepszy stosunek cena/efekt.
a jaka gotowa skrzynie polecasz
od 1,3 albo 1,6, w przyklejonych masz info ze skrzyniami i przelozeniami
ale daruj sobie , bo siana wlozysz i co .... dla 114 km nie warto :D
chociaz mnie tez kusi zeby wymienic np ssaka i przepustnice z d15z6 albo z8 ale z drugiej strony... i tak cena nie adekwatna do przyrostu
no wlasnie masz ten sam motorek co ja i mam pyt czy cos modyfikowales przy silniku?ja mysle nad dolotem kolektorek i wydechem calosc to koszt ok 900zl a kolega od nas z forum z 90km 109 wycisnal tyle ze ma motorek bez vteca a nie wiem jak to sie przeklada
a skrzynie i tak pewnie bd musial zmienic bo cos mi chalasuje jak puszcze sprzeglo na luzie i mechanik mi pow ze to skrzynia czy jakies tam lozysko na skrzyni
mam zrobiony dolot na shorcie i kolektor wydechowy z d16 4-2-1 i wyminiana koncowke na przelot km maloon, po za dzwiekiem moze sie minimalnie odetkal ... ale nie wiem dokladnie bo fury nie hamowalem ani przed ani po....
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.