PDA

Zobacz pełną wersję : kolektor ssący od z6 do b7



Luczakhomer
21-05-09, 11:45
Witam.
Chce założyć kolektor ssący od z6 do mojej b7. Dodatkowo chce wymienić przepustnicę z b serii i oczywiście stoczyć kolektor i teraz moje pytania:
1. Czy jest różnica w przepustnicy od b16 i b18
2. Chce wypolerować kolektor ale jak to zrobić (w kanałach) i czy wogóle jest warto polerować czy kanały nie powinny być szorstkie

Misiekemeryt160
21-05-09, 11:52
nie muszą być szorstkie. muszą w przypadku jednopunkty i gaźnika.

Luczakhomer
21-05-09, 12:10
A jak wypolerować go tam w środku ?

Misiekemeryt160
21-05-09, 12:12
wiertarką na jakiejś przedłózce czy czymś -bardzo pracochłonne.

arekgr
21-05-09, 15:31
Luczakhomer, myślę że wiesz, że są dwie wersje kolektorów od Z6 - jeden pasuje p&p, a drugi różni się jednym króćcem. Ale to nie problem, dało radę to ominąć :)

Nowy Kubi
21-05-09, 17:19
od b18c4 ma na odwrót podłączenie linki i nie pasuje p&p

od b18c6 powinna być podobna jak b16

Luczakhomer
22-05-09, 07:44
czyli lepiej szukać b16?, kolektor już mam i właśnie zastanawiam się nad tą przepustnicą

Luczakhomer
25-06-09, 08:14
Mam przepustnicę od b16 ale z uszkodzonym czujnikiem i moje pytanko czy ten czujnik pasuje od b7 lub z6 bo wyglądają tak samo oraz jak go wymienić bo on jest chyba przynitowany więc wiertełko i rozwiercać czy jak?

blue_kos
25-06-09, 08:27
to jeszcze ja zapytam wiem ze kolektor ssacy jest lepszy od Y8 niz od Z6
a czy przepustnica jest taka sama w D15 jak w D16 (doczytalem sie ze sa identyczne, aczkolwiek jeden post znalazlem ze jest minimalnie wiekszy w D16)
czy ktos to moze kiedys pomierzyl?
rozumiem ze przepustnice w d16z6 i d16y8 sa identyczne

Luczakhomer
25-06-09, 08:52
Y8 ma inną budowę natomiast daja tyle samo, był nawet przypadek że koleś w Z6 wymienił kolektor na Y8 i mu uciekło 2 KM

blue_kos
25-06-09, 09:15
Y8 ma wieksza bankie, teoretycznie przyrosty na nim powinny byc wieksze


był nawet przypadek że koleś w Z6 wymienił kolektor na Y8 i mu uciekło 2 KM
to mogl byc blad pomiaru, w innych warunkach atmosferycznych mogl byc hamowany, mogla to byc wina paliwa, bardzie zabrudzonego filtra powietrza itd

a jak jest z przepustnicami bo tego dalej nie wiem sa takie same z D15 i D16?

chedder
25-06-09, 10:12
d15b7 - 56
d16a6 - 55
d16y7 - 56
d16y8 - 56
d16z6 - 56
ZC - 55
d16a1 - 55
d16a8 - 55
b18c1 - 60
b18c5 - 62
b18a - 58
b18b - 60
b16a SiR - 58
b16a Sir2 - 60
b16a2 - 60
b16a3 - 60
b20b - 60
b20z - 60
h22a - 60
h23a - 60
f20c - 62
f22 - 60
f23 - 60


http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=45875&page=2

od h22a2 ma chyba 62 mm

Lcfr
25-06-09, 10:12
Y8 ma wieksza bankie, teoretycznie przyrosty na nim powinny byc wieksze

na przyrosty bardzo bym nie liczył (beda własnie w granicy błedu)
reakcja na na gazpowinna byc lepsza


a jak jest z przepustnicami bo tego dalej nie wiem sa takie same z D15 i D16?
tak

Luczakhomer
25-06-09, 10:31
no dobra ale co z tym czujnikiem bo w przepustnicy o b16 mam popsuty mogę go wymienić od z6 lub b7 i czy muszę go rozwiercać (na nitach?) by go wymienić czy jest inny patent by go zdjąć

blue_kos
25-06-09, 11:57
chedder

Lcfr
dzieki

majkel
25-06-09, 16:45
Czujnik możesz podmienić, choć zaraz ktoś się odezwie że nie można, to ja to robiłem kilka razy i przy dokładnym złożeniu nie ma najmniejszych problemów. Nity to nie nity, tylko śruby, jak zapunktujesz płaskim wkrętakiem to da radę odkręcić bez rozwiercania - dosyć miękkie są.

Luczakhomer
26-06-09, 07:30
Czujnik możesz podmienić, choć zaraz ktoś się odezwie że nie można, to ja to robiłem kilka razy i przy dokładnym złożeniu nie ma najmniejszych problemów. Nity to nie nity, tylko śruby, jak zapunktujesz płaskim wkrętakiem to da radę odkręcić bez rozwiercania - dosyć miękkie są.

No to humorek poprawiłeś dzia :)