Zobacz pełną wersję : kolektor ssący od z6 do b7
Luczakhomer
21-05-09, 11:45
Witam.
Chce założyć kolektor ssący od z6 do mojej b7. Dodatkowo chce wymienić przepustnicę z b serii i oczywiście stoczyć kolektor i teraz moje pytania:
1. Czy jest różnica w przepustnicy od b16 i b18
2. Chce wypolerować kolektor ale jak to zrobić (w kanałach) i czy wogóle jest warto polerować czy kanały nie powinny być szorstkie
Misiekemeryt160
21-05-09, 11:52
nie muszą być szorstkie. muszą w przypadku jednopunkty i gaźnika.
Luczakhomer
21-05-09, 12:10
A jak wypolerować go tam w środku ?
Misiekemeryt160
21-05-09, 12:12
wiertarką na jakiejś przedłózce czy czymś -bardzo pracochłonne.
Luczakhomer, myślę że wiesz, że są dwie wersje kolektorów od Z6 - jeden pasuje p&p, a drugi różni się jednym króćcem. Ale to nie problem, dało radę to ominąć :)
od b18c4 ma na odwrót podłączenie linki i nie pasuje p&p
od b18c6 powinna być podobna jak b16
Luczakhomer
22-05-09, 07:44
czyli lepiej szukać b16?, kolektor już mam i właśnie zastanawiam się nad tą przepustnicą
Luczakhomer
25-06-09, 08:14
Mam przepustnicę od b16 ale z uszkodzonym czujnikiem i moje pytanko czy ten czujnik pasuje od b7 lub z6 bo wyglądają tak samo oraz jak go wymienić bo on jest chyba przynitowany więc wiertełko i rozwiercać czy jak?
to jeszcze ja zapytam wiem ze kolektor ssacy jest lepszy od Y8 niz od Z6
a czy przepustnica jest taka sama w D15 jak w D16 (doczytalem sie ze sa identyczne, aczkolwiek jeden post znalazlem ze jest minimalnie wiekszy w D16)
czy ktos to moze kiedys pomierzyl?
rozumiem ze przepustnice w d16z6 i d16y8 sa identyczne
Luczakhomer
25-06-09, 08:52
Y8 ma inną budowę natomiast daja tyle samo, był nawet przypadek że koleś w Z6 wymienił kolektor na Y8 i mu uciekło 2 KM
Y8 ma wieksza bankie, teoretycznie przyrosty na nim powinny byc wieksze
był nawet przypadek że koleś w Z6 wymienił kolektor na Y8 i mu uciekło 2 KM
to mogl byc blad pomiaru, w innych warunkach atmosferycznych mogl byc hamowany, mogla to byc wina paliwa, bardzie zabrudzonego filtra powietrza itd
a jak jest z przepustnicami bo tego dalej nie wiem sa takie same z D15 i D16?
d15b7 - 56
d16a6 - 55
d16y7 - 56
d16y8 - 56
d16z6 - 56
ZC - 55
d16a1 - 55
d16a8 - 55
b18c1 - 60
b18c5 - 62
b18a - 58
b18b - 60
b16a SiR - 58
b16a Sir2 - 60
b16a2 - 60
b16a3 - 60
b20b - 60
b20z - 60
h22a - 60
h23a - 60
f20c - 62
f22 - 60
f23 - 60
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=45875&page=2
od h22a2 ma chyba 62 mm
Y8 ma wieksza bankie, teoretycznie przyrosty na nim powinny byc wieksze
na przyrosty bardzo bym nie liczył (beda własnie w granicy błedu)
reakcja na na gazpowinna byc lepsza
a jak jest z przepustnicami bo tego dalej nie wiem sa takie same z D15 i D16?
tak
Luczakhomer
25-06-09, 10:31
no dobra ale co z tym czujnikiem bo w przepustnicy o b16 mam popsuty mogę go wymienić od z6 lub b7 i czy muszę go rozwiercać (na nitach?) by go wymienić czy jest inny patent by go zdjąć
Czujnik możesz podmienić, choć zaraz ktoś się odezwie że nie można, to ja to robiłem kilka razy i przy dokładnym złożeniu nie ma najmniejszych problemów. Nity to nie nity, tylko śruby, jak zapunktujesz płaskim wkrętakiem to da radę odkręcić bez rozwiercania - dosyć miękkie są.
Luczakhomer
26-06-09, 07:30
Czujnik możesz podmienić, choć zaraz ktoś się odezwie że nie można, to ja to robiłem kilka razy i przy dokładnym złożeniu nie ma najmniejszych problemów. Nity to nie nity, tylko śruby, jak zapunktujesz płaskim wkrętakiem to da radę odkręcić bez rozwiercania - dosyć miękkie są.
No to humorek poprawiłeś dzia :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.