Zobacz pełną wersję : hamulec a obroty silnika
mam mały zgryz
W mojej Hani po naciśnięciu pedału hamulca i puszczeniu widoczny jest wzrost obrotów na małą chwilę o jakieś 100-200 rpm, oczywiście na biegu jałowym
.
Byłem dziś u mechanika (V-tec) i otrzymałem odpowiedź ze hondy tak mają,,, jakoś chciałbym aby ktoś to sprawdził u siebie i potwierdził.
kamilek1916
13-05-09, 15:37
mam mały zgryz
W mojej Hani po naciśnięciu pedału hamulca i puszczeniu widoczny jest wzrost obrotów na małą chwilę o jakieś 100-200 rpm, oczywiście na biegu jałowym
.
Byłem dziś u mechanika (V-tec) i otrzymałem odpowiedź ze hondy tak mają,,, jakoś chciałbym aby ktoś to sprawdził u siebie i potwierdził.
według mojej wiedzy to jest zupełnie normalne, ale ktoś może mnie poprawić...
andrzej_civic
13-05-09, 16:07
Moge powierdzic u mnie jest identycznie tez zastanawialem sie czy to normlne. Przy szybkim kreceniu kierownica na luzie jest podobnie.
moim zdaniem to normalne i to nie tylko w Hondach. po prostu zwiększa się obciążenie akumulatora (światła stopu) i tak reaguje silnik. co prawda u siebie nie zauważyłem przy naciśnięciu pedału hamulca (może nigdy nie zwróciłem na to uwagi) ale za to wyraźnie widzę przy włączonej klimatyzacji
Normalne, ale nie przez światła stopu. Wiecie, że istnieje takie fajne urządzonko, które wspomaga hamowanie? ;]
Dokładnie tak jak napisał vtec za to wahnięcie obrotów odpowiedzialne jest serwo. U mnie też tak jest... i pewnie u wszystkich innych też.
Ale w dieslu takiego czegoś nie zauważyłem... Nie wiem spróbuje wcisnąć mocno hamulec na postoju:) ale nigdy raczej takiego czegoś nie zauważyłem... Może dlatego że diesel ale czy jakaś różnica jest??
diesel ma wiekszy moment i ciezej jest obciazyc taki silnik.... u mnie tez tak jest... jak sie skreca , hamuje albo wlaczy swiatla...
no i sprawa się wyjaśniła, dzięki wszystkim za odpowiedzi
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.