Zobacz pełną wersję : ile wytrzyma silnik D16Z6
ile wytrzyma silnik D16Z6??
temat dotyczy turba..
kto z was dmuchal powyzej 0,45 bara na seryjnych tlokach i korbowodach?
po zakuciu sporo zniesie, ale jak to jest z seryjnymi gratami? ile wytrzyma ? jakie cisnienie zniesie ten motor ?
odezwij sie do HCC - najlepiej zna i przerabiał ten temat :wink:
ile wytrzyma silnik D16Z6??
temat dotyczy turba..
kto z was dmuchal powyzej 0,45 bara na seryjnych tlokach i korbowodach?
po zakuciu sporo zniesie, ale jak to jest z seryjnymi gratami? ile wytrzyma ? jakie cisnienie zniesie ten motor ?
turba? A co to sa te turba???
A niby czemu masz sie bac o tloki przy wyzszym doladowaniu? To tylko kwestia dobrego strojenia i mozesz duzo wiecej ladowac.
Turba hmm. Chyba to taka guma co się zbierało auta z niej. To się zbierało turba hehe.
A tak serio Wo jak napisał itr bardzo dużo zależy jak to będzie zrobione. Im taniej tym mniej się da dmucha. Na jakimś FMU to bym się więcej bał hehe.
FMU bedzie grane na poczatku i z tego co wiem to niezle sie spisuje:)
Ale konkretow poszukuje. Kto ile dmuchnal na serii? i jak sie sprawuje
www.turbod16.com www.homemadeturbo.com
tam szukaj odpowiedzi. u nas za malo ludzi jeszcze uturbilo i testowalo. najwiecej chyba Łukasz hcc.
seryjny silnik na naszym paliwie powinien wytrzymac doladowanie ok. 0,3 atmosfery bez klopotow
o ile silnik jest w dobrej formie a komputer dobrze wystrojony
seryjny silnik na naszym paliwie powinien wytrzymac doladowanie ok. 0,3 atmosfery bez klopotow
o ile silnik jest w dobrej formie a komputer dobrze wystrojony
A co tu stroic? 0.3 bara? do 0.5 spokojnie FMU wystarczy, bedzie bogato, ale bezpiecznie.
moze byc zle wystrojone FMU np. jak ktos nigdy tego nie robil :wink: i doda za malo paliwa, co zaowocuje stukowym spalaniem i roz*****iem silnika
FMU nie stroisz, kupujesz 12:1 lub 10:1, montujesz i naprzod. :)
dokladnie:)
12:1 w moim przypadku
poza tym nie ma mozliwoscie zle zalozyc:) przecinamy przewod paliwa i wioooo :D
ale serio to chce wlasnie dmuchnac jakies 0,5 i czy to styka? bedzie jakies 195Hp wedlug moich obliczen i to wystarcza ale jesli mowiecie ze wytrzyma to znaczy ze wytrzyma :)
jak cos to slucham wiecj info.
PS. SMT6 bedzie ale chwilowo tescik na FMU :) bede wiedzial jak sie sprawdza i rzuce opisik objawow na forum
Pozdro
:)
specjalisci druciarze :) :) :)
0,5 tak (na FMU bym nie ryzykował) - jak bedziesz mial pewnosc ze za kazdym razem lejesz 98 czyli V-Power 99 tylko i wyłącznie
A konkretnie?
Moge lać i Vpower RACING jesli to ma znaczenie:)
Tylko czy silnik wyrobi 0,5 dmuchniecie na FMU
Chyba ze faktycznie SMT6 zapodać i problem by zniknął, tylke ze FMU to ja juz mam i szkoda mi troch wywalac to w błoto:(
Pozdrawiam
A konkretnie?
Moge lać i Vpower RACING jesli to ma znaczenie:)
Tylko czy silnik wyrobi 0,5 dmuchniecie na FMU
Chyba ze faktycznie SMT6 zapodać i problem by zniknął, tylke ze FMU to ja juz mam i szkoda mi troch wywalac to w błoto:(
Pozdrawiam
w "bloto"??? :lol: to nie zapodawaj i daj znac niebawem ile wywalisz w "bloto" (a moze to juz nie ebdzie bloto) na remont :lol:
kurcze ale czmu uwazacie ze FMU jest do bani?? Kto mial to u siebie?? kumu wywalilo silnik ?? Na jakiej podtawie tak myslicie??
Caly czas mowa o tym ze zle, ze wywali motor i wogle.. Ale pytanie jest nastepujace (Dlaczego)??
- bo za ubogie mieszanki sobie robi?
- bo jest do bani? (dlaczego)
- itp itd
niedlugo bede na tym stadium pracy prosze o opis (dlaczego nie fmu) i nie pytam o zalety SMT6 tylko o wady i zalety FMU bo SMT znam doskonale ( cale stany jezdza na FMU i to na seryjnych gratach ) wiec czemu FMU u nas nie?? a moze dlatego ze nikt tego nie ma? moze dlatego ze nie jest dostepne i tylko z teorii wiecie ze to sie nie sprawdza??
A MARCEL?? podobno FMU bylo a auto calkiem sympatycznie smigalo :roll:
Pozdrawiam
Otóż całe stany jeżdżą teraz na Apexi (też już zło) i wystrojonych kompach, Uberdata, Hondata, Crome.
FMU jest nieprecyzyjne, jedyne co możesz zrobić to założyć, a co jak Ci nie da odpowiedniej dawki paliwa np przy 4000 rpm? Nic nie zrobisz i będziesz miał stukowe, na piggybacku możesz to już skorygować siekierą a w programie typu Uber, Crome, Hondata możesz to skorygować skalpelem chirurgicznym :)
Nie zapomnij że w stanach silniki D to najtańsze badziewie i nikt się za bardzo nie przejmuje czy i kiedy wybuchnie bo kupi nowy za 500$. FMU nie zarządza w żaden sposób zapłonem, jak planujesz go opóźnić ?
na aparacie zaplonowym o jakies 4-5 stopni od aktualnego, chyab ze ko p se tos koryguje
:|
ja wiem ile zniesie zakuty, ale mysle ze seri to bezpiecznie 0,6 bara..moze chcesz kupic gotowa honde turbo??? :wink:
ja wiem ile zniesie zakuty, ale mysle ze seri to bezpiecznie 0,6 bara..moze chcesz kupic gotowa honde turbo???
az taka desperacja???
az taka desperacja???
jaka tam desperacja auto odpicowane lepiej niz bylo i sprzedaje a trzeba jakos kupca poszukac..zmienily sie moje plany zyciowe i tyle :) ale juz placze :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.