Zobacz pełną wersję : mniejsze osiągi na alusach d14 6gen
koła zimowe mam 14 185/60 i autko na nich bez problemu do 180 śmiga a nawet lepiej jak wsadziłem alusy r14 tez 185/60 to zdecydowanie słabiej się rozpędza już do 160 ma opory, wydawało mi się ze nie będzie różnicy a jednak.waga alusów? przecież to zwykłe r14!!! co będzie jak wsadzę r16 195/45??? na koszt lansu trzeba zrezygnować z osiągów aż tak??
maciek070188
06-04-09, 16:30
ale pytanie wiadomo ze czym wieksze alusy to slabsze osiagi a co do r14 stalowek i r14 alu to dziwne chyba jestes przewrazliwiony
koła zimowe mam 14 185/60 i autko na nich bez problemu do 180 śmiga a nawet lepiej jak wsadziłem alusy r14 tez 185/60 to zdecydowanie słabiej się rozpędza już do 160 ma opory, wydawało mi się ze nie będzie różnicy a jednak.waga alusów? przecież to zwykłe r14!!! co będzie jak wsadzę r16 195/45??? na koszt lansu trzeba zrezygnować z osiągów aż tak??
waga jest istotna
powazyłem kiedys:
13stalowa OEM HONDA+ zimówka 175/70/13 =14,3KG
14stalówka OEM HONDA + zimówka 185/60/14 ultragrip=14,3 (dziwne ze 13 i 14 waż tyle samo... może jest róznica w wadze opony)
14OEM alu honda + letnia 185/60/14 = 14,1KG
14 alu MSW(OZ) Pricne Mugello + dunlop spo1185/60/14 = 14,3KG
15 ROTA C10 + UNIROYAL rainsport 195/50/15 = 13,8KG
15 OEM alu ITR + 195/55/15 michelin alpin=15,2 KG
16 ROTA C10 + toyo T1R 205/45/16 = 15,4KG
a znam jeszcze 14i15 o wadze ponad 16KG z oponą
ale pytanie wiadomo ze czym wieksze alusy to slabsze osiagi a co do r14 stalowek i r14 alu to dziwne chyba jestes przewrazliwiony
oj nie jestem i się nie mylę. wydaje mi się ze problem jest w oponach mimo że to pirelli jakieś zwykłe ale opór stawiają większy , no i zrobiło się głośniej
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.