PDA

Zobacz pełną wersję : Tarcze 262 mm rozstaw 4x100 Producent do rozszyfrowania



taz666
01-04-09, 10:46
Znalazłem dziś na Allegro tarcze do EK4 rozstaw 4x100 średnica 262mm. Zagadką pozostaje dla mnie firma, która je produkuje. Nie mogłem rozszyfrować napisu na nich, załączam zdjęcie, ktoś rozszyfruje i powie mi czy warto to wziąć za 200 PLN za sztukę?

http://images36.fotosik.pl/92/885d85ded7e26fb4m.jpeg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=885d85ded7e26fb4)

LUKrally
01-04-09, 11:16
ATM Mikoda opinii wiele w internecie i na forum...

taz666
01-04-09, 11:18
Dzięki :)

kaktusr
01-04-09, 11:58
Tez się nad tymi mikodami zastanawiam bo kupiłem swapa 262mm z ek4 i mam zamiar montować w ej9 a tarcze ze swpa sa w kiepskim stanie :/ Jedni polecają drudzy nie i już sam nie wiem. Z drugiej strony patrząc to za cenę mikody jest ebc gładka i na te tarcze nikt nigdy chyba tutaj nie narzekał więc chyba jednak daruje sobie te mikody.

taz666
01-04-09, 12:02
Tez się nad tymi mikodami zastanawiam bo kupiłem swapa 262mm z ek4 i mam zamiar montować w ej9 a tarcze ze swpa sa w kiepskim stanie :/ Jedni polecają drudzy nie i już sam nie wiem. Z drugiej strony patrząc to za cenę mikody jest ebc gładka i na te tarcze nikt nigdy chyba tutaj nie narzekał więc chyba jednak daruje sobie te mikody.

Kupię i przetestuję, widziałem chyba więcej pozytywnych opinii niż negatywnych. Potestuję w zestawie z EBC Greenstuff i napiszę co i jak.

Barti88
01-04-09, 13:05
Kupię i przetestuję, widziałem chyba więcej pozytywnych opinii niż negatywnych. Potestuję w zestawie z EBC Greenstuff i napiszę co i jak.

Wiec ja tez czekam na opinie po przejechaniu paru tys. km na tych Mikodach bo narazie wole gładkie EBC chociarz z tego względu, że nawiercane/nacinane szybko kończą klocki.
Druga sprawa czy ta Mikoda nie pognie się nie skończy szybciej niż dobra gładka tarcze przy ostrzejszej jeździe lub okazjonalnych wypadach na tor ?

taz666
01-04-09, 13:17
Wiec ja tez czekam na opinie po przejechaniu paru tys. km na tych Mikodach bo narazie wole gładkie EBC chociarz z tego względu, że nawiercane/nacinane szybko kończą klocki.
Druga sprawa czy ta Mikoda nie pognie się nie skończy szybciej niż dobra gładka tarcze przy ostrzejszej jeździe lub okazjonalnych wypadach na tor ?

Tego właśnie też jestem ciekaw, czasem mi się zdarza pojeździć ostro więc szybko wyjdzie szydło z worka. Gładkie Brembo poddały się po ~7k Km :p

kenny
01-04-09, 13:23
Po co Wam nawiercane i nacinane tarcze do hebli 262mm?:rolleyes:

karas
01-04-09, 14:45
jak to po co dla Lansu:)

kenny
01-04-09, 14:52
a już myślałem że sądzicie że takie to lepiej hamują :)

taz666
01-04-09, 15:47
a już myślałem że sądzicie że takie to lepiej hamują :)

Czy hamują lepiej to nie wiem ale mam cichą nadzieję ze się nie skrzywią tak szybko jak moje poprzednie tarcze.

bolas
01-04-09, 19:00
mam cichą nadzieję ze się nie skrzywią tak szybko jak moje poprzednie tarcze

a wiesz dlaczego pokrzywiło ci poprzednie tarcze?

Barti88
01-04-09, 19:28
a wiesz dlaczego pokrzywiło ci poprzednie tarcze?

bo gładkie Brembo to kicz od kiedy robią to w Polsce więc łatwo je pokrzywić przy ostrej jeździe tymbardziej jeszcze jak się wjedzie w kałuże itp. zresztą każdą mocno rozgrzaną tarcze da rade pokrzywić od nagłego chlapnięcia na nią zimnej kałuży.

Shrek
02-04-09, 08:35
Kupię i przetestuję, widziałem chyba więcej pozytywnych opinii niż negatywnych. Potestuję w zestawie z EBC Greenstuff i napiszę co i jak.

Ja właśnie ma taki zestawik :D Na razie niewielki przebieg - może z 700km, ale już parę razy udało mi się je dobrze rozgrzać. Jak do tej pory tarcze proste i sprawne. Co do klocków też nie mam wiele zastrzeżeń, choć spodziewałem się więcej w stosunku do poprzednich No namów. Te 700 stopni to chyba mit, bo jak porządnie się rozgrzeją, to jednak skuteczność drastycznie spada, ale to chyba wina płynu hamulcowego. Niedawno wymieniłem płyn na nieco odporniejszy na temperatury i poprawa jest zauważalna, ale samo zjawisko jednak występuje - później bo później, ale jednak. Dobre jest to, że wystarczy dosłownie 1-2 min i już działają jak należy.
Co do ceny to te tarcze kosztują 109zł, a nie 200 za sztukę.
A co do lansu - wygląd pierwsza klasa :]
http://img13.imageshack.us/img13/9249/tarczad.th.jpg (http://img13.imageshack.us/my.php?image=tarczad.jpg)

spychu
02-04-09, 09:00
Ja właśnie ma taki zestawik :D Na razie niewielki przebieg - może z 700km, ale już parę razy udało mi się je dobrze rozgrzać. Jak do tej pory tarcze proste i sprawne. Co do klocków też nie mam wiele zastrzeżeń, choć spodziewałem się więcej w stosunku do poprzednich No namów. Te 700 stopni to chyba mit, bo jak porządnie się rozgrzeją, to jednak skuteczność drastycznie spada, ale to chyba wina płynu hamulcowego. Niedawno wymieniłem płyn na nieco odporniejszy na temperatury i poprawa jest zauważalna, ale samo zjawisko jednak występuje - później bo później, ale jednak. Dobre jest to, że wystarczy dosłownie 1-2 min i już działają jak należy.
Co do ceny to te tarcze kosztują 109zł, a nie 200 za sztukę.
A co do lansu - wygląd pierwsza klasa :]

Tu akurat jeszcze duze znaczenie maja seryjne gumowe przewody hamulcowe, ktore przy mocno rozgrzanym plynie sie rozszerzaja.

Zmiana na stalowy oplot dala by tu badzo odczowalna poprawe. Ja odkad zalozylem Goodridge nie zdarzylo mi sie jeszcze stracic hebla a katuje je non stop jak jezdze po miescie, bo lubie sobie pozapie......

Generalnie po przesiadce z 262 na 282 uwazam ze 262 to kibel i powinien byc montowany seryjnie co najwyzej w D14 i nigdzie wiecej. Przy 282mm gladkim EBC z DS Performance praktycznie ciezko mi bylo zagrzac heble tak zeby je stracic a teraz z oplotem podczas jazdy miejskiej nie wiem jak bym nie zapinal jest to niemozliwe.

Nie wiem jak ten zestaw zachowal by sie na torze ale pewnie bede mial okazje sie przekonac.

Jak dla mnie wydawanie 400zl na tarcze 262mm to bezsens. Wolal bym dolozyc kolejne 300-400 i zrobic swapa na 282mm.

Prxzy 262mm mialem gladkie Brembo ktore wytrzymalu jakies 10kkm i smietnik, przy 242mm mialem Brembo Maxy ktore wytrzymaly jakies 15kkm i rowniez smietnik. Obecne EBC 282 przeszly juz ok 15kkm katowania i zero bic.

taz666
02-04-09, 15:05
Tu akurat jeszcze duze znaczenie maja seryjne gumowe przewody hamulcowe, ktore przy mocno rozgrzanym plynie sie rozszerzaja.

Zmiana na stalowy oplot dala by tu badzo odczowalna poprawe. Ja odkad zalozylem Goodridge nie zdarzylo mi sie jeszcze stracic hebla a katuje je non stop jak jezdze po miescie, bo lubie sobie pozapie......

Generalnie po przesiadce z 262 na 282 uwazam ze 262 to kibel i powinien byc montowany seryjnie co najwyzej w D14 i nigdzie wiecej. Przy 282mm gladkim EBC z DS Performance praktycznie ciezko mi bylo zagrzac heble tak zeby je stracic a teraz z oplotem podczas jazdy miejskiej nie wiem jak bym nie zapinal jest to niemozliwe.

Nie wiem jak ten zestaw zachowal by sie na torze ale pewnie bede mial okazje sie przekonac.

Jak dla mnie wydawanie 400zl na tarcze 262mm to bezsens. Wolal bym dolozyc kolejne 300-400 i zrobic swapa na 282mm.

Prxzy 262mm mialem gladkie Brembo ktore wytrzymalu jakies 10kkm i smietnik, przy 242mm mialem Brembo Maxy ktore wytrzymaly jakies 15kkm i rowniez smietnik. Obecne EBC 282 przeszly juz ok 15kkm katowania i zero bic.

Jaki masz rozstaw śrub przy 282mm? 4x100 czy 4x114,3? I pytanie za 100 pkt: czy 282mm z zaciskami (pewnie od Prelude H22) wchodzą w felgę 15"? Wydaje mi się że nie. A na razie nie planuję zmieniać felg, więc do kosztu 300-400 PLN, który dodałeś do tarcz Mikoda dochodzi jeszcze koszt felg 16" a to już znacząco podwyższa koszty... A pomysł z przewodami w stalowym oplocie zacny, nie wpadłem na to wcześniej, zorientuję się ile coś takiego kosztuje i ew. wrzucę.



Co do ceny to te tarcze kosztują 109zł, a nie 200 za sztukę.


Jak to? możesz podrzucić linka? Bardzo chętnie kupię :)

Barti88
02-04-09, 15:47
pytanie za 100 pkt: czy 282mm z zaciskami (pewnie od Prelude H22) wchodzą w felgę 15"? Wydaje mi się że nie.
tarcza 282mm wchodzi pod felge 15", z zaciskiem od Prelude też pewnie wchodzi.

kenny
02-04-09, 22:55
tarcza 282mm wchodzi pod felge 15", z zaciskiem od Prelude też pewnie wchodzi.

nie na wszystkie

kaktusr
02-04-09, 22:55
tarcza 282mm wchodzi pod felge 15", z zaciskiem od Prelude też pewnie wchodzi.

Oczywiście że wchodzi na styk ale wchodzi zapraszam do tematu spycha można sobie zobaczyć fotki :)

spychu
03-04-09, 00:40
Jaki masz rozstaw śrub przy 282mm? 4x100 czy 4x114,3? I pytanie za 100 pkt: czy 282mm z zaciskami (pewnie od Prelude H22) wchodzą w felgę 15"? Wydaje mi się że nie. A na razie nie planuję zmieniać felg, więc do kosztu 300-400 PLN, który dodałeś do tarcz Mikoda dochodzi jeszcze koszt felg 16" a to już znacząco podwyższa koszty... A pomysł z przewodami w stalowym oplocie zacny, nie wpadłem na to wcześniej, zorientuję się ile coś takiego kosztuje i ew. wrzucę.
MAm 282mm 4x100 tarcza EBC gladka od MG ZR. Z moim zaciskiem od Prelude H22 wchodzi bez najmniejszych problemów pod 15" wiatraki z EK4 jak również pod 15" OEM Hondowskie stalówki z 7gen bo takie mam na zimę.

Wszystkie foty w moim temacie dostępne.

Co do przewodów to w Zakupach Grupowych zapytaj Patryka może jeszcze będziesz mógł się dopisać.

Pzdr

Shrek
03-04-09, 15:20
ak to? możesz podrzucić linka? Bardzo chętnie kupię

Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Teraz kosztują 116,50zł - ja płaciłem 109.
Tu masz link:
http://allegro.pl/item601729755_tarcze_nacinane_i_nawiercane_honda_c ivic_super_hit.html

Pozdrawiam
Shrek