Zobacz pełn± wersję : Obroty na zimnym w d13b2-Help!
Witam! Kawalek temu sciagnolem z Niemiec honde z silnikiem 1,3 rok92.Problem jest taki ze na zimnym raz ma 2tys.obr. a czasami 1100 i dopiero po jakiejs minucie,dwóch wchodza na 2tys. przewaznie po nocy.Mechanizm ssania napewno chodzi i na kompie nic sie nie swieci,czasami tez po wył. ssania pierwszego stopnia ssania obroty raz zchodza na 1100 a czasami na 500.Jesli obroty spadna i chce sie je podkrecic silnik nie reaguje.Gaznik był czyszczony, wszystkie filtry, zaplon, swiece sa powymieniane, przewody podcisnieniowe sa ok, czujnik temp. sterujacy ECU wymieniony.Zawór reg.biegu jałowego byl czyszczony i tez wyglada na dobry. Czy u kogos dzialo sie cos podobnego? Moze przyczyna lezy gdzies w osprzęcie?
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=2813&postdays=0&postorder=asc&start=15&sid=65b402327a3f195e7df47f16091a10ad
zobacz to co opisywalem na rysunkach
.
a potem spawdz czy luzno chodzi przyslona rozruchowa. (to ta blaszka jak zagladasz do gaznika z gory to taka klapka prostokatna. powinna byc zamknieta na zimnym silniku. sterowana jest blaszka bimetaliczna) mozliwe ze ciezko chodzi
a po zimnej nocy to normalne ze obroty od razy nie beda wysokie nawet na ssaniu. dopiero po chwili jak sie olej dobrze rozprowadzi i podgrzeje lekko.
potem bedziemy dalej myslec.
a po zimnej nocy to normalne ze obroty od razy nie beda wysokie nawet na ssaniu. dopiero po chwili jak sie olej dobrze rozprowadzi i podgrzeje lekko.
Nie zgadzam się z tob±. Obroty silnika na ssaniu nie s± zależne od temperatury otoczenia, a gęsty olej nie mu żadnego znaczenia. Silnik po prostu chdzi na sucho ale nic to nie ma wspólnego z jego obrotami!! Jak tak s±dzisz to jakie powinien mieć obroty silnik odpalany w upale????
no a jak jest z silniczkiem krokowym , podobno on za to odpowiada takze moze wystarczy go zmienic ( jak obroty szaleja) cos tak slyszalem .
Pozdrawiam
Nie zgadzam się z tob±
to sie nie zgadzaj. masz takie prawo
Klapka od ssania chodzi i to jest najgorsze ze niewiem juz od czego zaczac.Patrzylem to ,co bylo na rysunkach i nic.Wszystko chodzi tak jak powinno.Niewiem juz gdzie szukac.Ostanio rozebralem czarna puszke do ktorej dochadza podcisnienia,przedmuchalem wszystko i tez nic.Jedyne co mi przychodzi do glowy to zdemontowac silniczek krokowy,pomiedzy niego a kolektor wsadzic cieniutka blaszke zeby zaslepic przelot i sprobowac go odpalic.Zobacze czy obroty beda czy nie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.