tomaszkostrzewa
10-02-06, 20:41
Witam wszystkich chłopaków na forum!
Mam pewne poważne problemy ze swoją instalacją gazową , przczytałem całe forum na ten temat i nie znalazłem rozwiązania - otóż.
Dwa tygodnie temu założyłem instalacje gazową II generacji Firmy Autronic , w której skaład wchodą:
Komputer - AUTRONIC AL700
Emulator BRC HI 2 CHANELLI
Parownik BRC 100kW Elektoniczny TECNO
Okablowanie Autronic.
Mój samochód to Honda Civic D15B2 1993r.
I po tej instalacji auto fajnie chodzi , ładnie przyspiesza na gazie jak i na benzynie i niemiał bym zastrzeżeń gdyby nie 3 poważne problemy które zgłaszałem gazownikowi i byłem je już poraz drugi zlikwidować po czym następywała poprawa kilku dniowa i znów te same problemy się pojawiały aż w końcu skurczybyk przestał mnie przyjmować i zignorował mnie !
Te problemy to:
1.Po odpaleniu silnika i przełączenia na gaz powyżej 2tyś.obr zapala się kontrolka CHECK ENGINE która pali się nawet po przełączeniu na benzyne z powrotem.
2.Podczas jazdy na gazie jak przełącze na benzyne to moja biedna Honda niechce przejść powyżej 3,5tyś.obr , normalnie do 3,5tyś.obr ładnie chodzi ale gdy mija tą granice samochóe cały się trzęsie i szarpie nim , ręce chce powyrywać na kierownicy! jak z powrotem przełącze na gaz to przy tych obrotach auto na gazie mi się muli.
3.I często przy spokojnej jeżdzie gdy trzymam równomiernie gaz na biegach między 3 a 5 auto mi się przydławia tak jakby coś go zatykało , muszę gazu dodać aby ten efekt zniknoł.
Panowie pomóżcie mi wyjaśnić te problemy , bo mój gazownik to straszny krętacz a w moich okolicach niema innych lepszych niż ten , a niestety niestać mnie na jażdzenie po Polsce i moją Hondzie naprawiać , jeszcze raz proszę o POMOC.
Z poważaniem
Wasz kolega
Tomasz K
Mam pewne poważne problemy ze swoją instalacją gazową , przczytałem całe forum na ten temat i nie znalazłem rozwiązania - otóż.
Dwa tygodnie temu założyłem instalacje gazową II generacji Firmy Autronic , w której skaład wchodą:
Komputer - AUTRONIC AL700
Emulator BRC HI 2 CHANELLI
Parownik BRC 100kW Elektoniczny TECNO
Okablowanie Autronic.
Mój samochód to Honda Civic D15B2 1993r.
I po tej instalacji auto fajnie chodzi , ładnie przyspiesza na gazie jak i na benzynie i niemiał bym zastrzeżeń gdyby nie 3 poważne problemy które zgłaszałem gazownikowi i byłem je już poraz drugi zlikwidować po czym następywała poprawa kilku dniowa i znów te same problemy się pojawiały aż w końcu skurczybyk przestał mnie przyjmować i zignorował mnie !
Te problemy to:
1.Po odpaleniu silnika i przełączenia na gaz powyżej 2tyś.obr zapala się kontrolka CHECK ENGINE która pali się nawet po przełączeniu na benzyne z powrotem.
2.Podczas jazdy na gazie jak przełącze na benzyne to moja biedna Honda niechce przejść powyżej 3,5tyś.obr , normalnie do 3,5tyś.obr ładnie chodzi ale gdy mija tą granice samochóe cały się trzęsie i szarpie nim , ręce chce powyrywać na kierownicy! jak z powrotem przełącze na gaz to przy tych obrotach auto na gazie mi się muli.
3.I często przy spokojnej jeżdzie gdy trzymam równomiernie gaz na biegach między 3 a 5 auto mi się przydławia tak jakby coś go zatykało , muszę gazu dodać aby ten efekt zniknoł.
Panowie pomóżcie mi wyjaśnić te problemy , bo mój gazownik to straszny krętacz a w moich okolicach niema innych lepszych niż ten , a niestety niestać mnie na jażdzenie po Polsce i moją Hondzie naprawiać , jeszcze raz proszę o POMOC.
Z poważaniem
Wasz kolega
Tomasz K