Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : LPG -Straszne problemy.



tomaszkostrzewa
10-02-06, 20:41
Witam wszystkich chłopaków na forum!
Mam pewne poważne problemy ze swoją instalacją gazową , przczytałem całe forum na ten temat i nie znalazłem rozwiązania - otóż.

Dwa tygodnie temu założyłem instalacje gazową II generacji Firmy Autronic , w której skaład wchodą:
Komputer - AUTRONIC AL700
Emulator BRC HI 2 CHANELLI
Parownik BRC 100kW Elektoniczny TECNO
Okablowanie Autronic.

Mój samochód to Honda Civic D15B2 1993r.
I po tej instalacji auto fajnie chodzi , ładnie przyspiesza na gazie jak i na benzynie i niemiał bym zastrzeżeń gdyby nie 3 poważne problemy które zgłaszałem gazownikowi i byłem je już poraz drugi zlikwidować po czym następywała poprawa kilku dniowa i znów te same problemy się pojawiały aż w końcu skurczybyk przestał mnie przyjmować i zignorował mnie !
Te problemy to:
1.Po odpaleniu silnika i przełączenia na gaz powyżej 2tyś.obr zapala się kontrolka CHECK ENGINE która pali się nawet po przełączeniu na benzyne z powrotem.

2.Podczas jazdy na gazie jak przełącze na benzyne to moja biedna Honda niechce przejść powyżej 3,5tyś.obr , normalnie do 3,5tyś.obr ładnie chodzi ale gdy mija tą granice samochóe cały się trzęsie i szarpie nim , ręce chce powyrywać na kierownicy! jak z powrotem przełącze na gaz to przy tych obrotach auto na gazie mi się muli.

3.I często przy spokojnej jeżdzie gdy trzymam równomiernie gaz na biegach między 3 a 5 auto mi się przydławia tak jakby coś go zatykało , muszę gazu dodać aby ten efekt zniknoł.

Panowie pomóżcie mi wyjaśnić te problemy , bo mój gazownik to straszny krętacz a w moich okolicach niema innych lepszych niż ten , a niestety niestać mnie na jażdzenie po Polsce i moją Hondzie naprawiać , jeszcze raz proszę o POMOC.
Z poważaniem
Wasz kolega
Tomasz K

KuBiK
10-02-06, 21:18
proponuje poczytac ten temat http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=6488 i nie powinno byc problemow po zastosowaniu sie do tego co napisalem ja i inni

_Qba_
10-02-06, 21:27
no poczytaj. pierwsza sprawa odpowiedni emulator. a druga to poprawne podlaczenie. u mnie zle podlaczyli odciecie zasilania wtryskiwaczy.

smoku
11-02-06, 00:11
2.Podczas jazdy na gazie jak przełącze na benzyne to moja biedna Honda niechce przejść powyżej 3,5tyś.obr , normalnie do 3,5tyś.obr ładnie chodzi ale gdy mija tą granice samochóe cały się trzęsie i szarpie nim , ręce chce powyrywać na kierownicy! jak z powrotem przełącze na gaz to przy tych obrotach auto na gazie mi się muli.



ja mam ustawione u siebie tak ze sie przelancza po przejsciu powyzej 2000 obr wiec gdy jade na gazie i w trakcei jazdy przelacze na benzyne tez sie to dzieje.
ktos mi powiedzial ze to wynika z tych ustawien poniewaz masz to ustawione ze sie ma zmieniac na gaz powyzej tych obrotow i dlatego wariuje w czasie jazdy gdy przekraczasz ten zakres

sposob: ponac trzeba zmieniac na postoju opcje gaz/benzyna przed wlaczeniem silnika a nei w czasie jazdy tzn pstryczkiem decydujesz przed opdaleniem czy chcesz ne benie czy gazie jechac.


jakbym walnol bzdure to niech ktos mnie poprawi

pozdro

_Qba_
12-02-06, 20:01
jakbym walnol bzdure to niech ktos mnie poprawi

no walnales :) przelaczac powinien poprawnie w kazdym momencie. a moment zalaczania gazu na obrotach nie ma prawa miec wplywu na pozniejsza prace w tym zakresie obrotow bez wzgledu na sposob zasilania (benzyna/gaz)

Dominik_bb
12-02-06, 20:19
jezeli zmieniasz gaz/benzyna podczas jazdy to normalne ze bedzie sie cos dziac jak chcesz podczas jazdy właczyc na gaz wcisnij sprzegło przegazuj zeby wszedł na gaz i powinno byc OK co do reszty to scigaj gazownika ma zrobic tak zeby było dobrze i nie ma prawa swiecic check!! jak cie oleje to powiedz mu ze sprawa skonczy sie w UOKiK itp :wink: