Zobacz pełną wersję : sprężyny obniżajace
Panowie a jezdzil ktoś na gwincie firmy AP ?? Malo opini w necie o tym zawiasie jest a cenowo wychodzi taniej niz koni/agx + markowa sprezyna. Cena takiego nowego gwintu to 1999pln no ii jest regulacja wysokości
panowie, wie ktos czy sprezyny eibach pro kit do ej9 wejda na amory koni 1130 do mb? z tego co kojarze przod amorow od mb jest taki sam (mocowania) i wchodza do budy ej9, tylne maja odrobine szersze widelki i z podkladkami tez wchodza - ale pytanie czy te "ograniczniki" na ktorych sie sprezyny trzymaja nie sa inaczej uklsztaltowane.
Wie ktos/cos? bede wdzieczny za info :)
do 6 gena MB2 Jamexy z allegro jak się spiszą? zawieszenie wytrzyma trochę na takich springach?
Mam okazje kupić sprężyny -40mm, które jeździły na seryjnym amorze w 5gen Coupe, i mam pytanie czy podejdą one pod seryjny amor w EJ9?
Mam okazje kupić sprężyny -40mm, które jeździły na seryjnym amorze w 5gen Coupe, i mam pytanie czy podejdą one pod seryjny amor w EJ9?
Podejdą bez problemu:)
Potwierdzam bo tez takie zakladam:)
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-honda-civic-mb-ma-mc-95-01-fk-i2060267909.html takie cosik do MB2 na seryjnych amorach nada się?
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-40-35-civic-95-01-mts-technik-i2061436847.html ewentualnie takie
bo słyszałem że jak na seryjne amory się założy obniżające springi to amory sie wysypią,
Jesli sa zdrowe to tak szybko sie nie wysypia, ale nie ma to absolutnie nic wspolnego z poprawnym dzialaniem takiego zawiasu.
Szybkie pytanie:
Mam możliwość zakupu springów eibach pro kit za bardzo dobrą cenę ..
Sprzedawca twierdzi, że są to sprężyny przeznaczone do CIVIC VI do wersji z silnikiem VTI ..
Myślałem, że sprężyny są takie same do wszystkich wersji silnikowych danego nadwozia .. pytanie czy rzeczywiście tak jest? A jeżeli nie to czym różnią się eibachy VTI od tych montowanych w EK3/EJ9?
Pierwsze słyszę o eibachach pod wersję vti.
Oem tak, ale obniżające?
Sprężyny wyglądają tak :) To są na 100% są do VI gen'a?
http://www.izba.pmail.pl/KONIAR/springi.2/springi2.jpg
http://www.izba.pmail.pl/KONIAR/springi.2/springi3.jpg
tak samo wyglądają do 5 gena , a ze specjale do VTI To bardzo wątpię ;)
A jak to jest z tymi springami 2 i 3 na tyl a 1 i 4 z grubszymi zwojami na przod tak?
Tak dodatkowo masz oznaczenia VA przod, HA tyl.
witam
czy ktoś może mi powiedzieć czy te springi http://eibachpolska.pl/ei...140-pi-930.html mogę założyć do vti mb6/mc2 ???
nie będzie za miękko ?? czy nie siadzie niżej na tych springach niz na dedykowanych do mb6/mc2 czyli takich http://eibachpolska.pl/ei....40-pi-931.html ??
augustflacha
13-02-12, 16:41
witam...
szukam sprężynek ok -30 od jakiegoś czasu i natrafiłem na takie coś
http://moto.allegro.pl/sprezyny-sportowe-honda-civic-ej9-ek3-ek4-em1-ej6-i2110862400.html
ktoś coś słyszał o tym??? czy lepiej jamexy brać...cena podobna...nie chce wydawać więcej bo jakbym chciał to wziąłbym jakieś markowe...chodzi o to żeby nie było zbyt twardo, najlepiej coś jak najbardziej zbliżonego do serii...pzdr
witam...
szukam sprężynek ok -30 od jakiegoś czasu i natrafiłem na takie coś
http://moto.allegro.pl/sprezyny-sportowe-honda-civic-ej9-ek3-ek4-em1-ej6-i2110862400.html
ktoś coś słyszał o tym??? czy lepiej jamexy brać...cena podobna...nie chce wydawać więcej bo jakbym chciał to wziąłbym jakieś markowe...chodzi o to żeby nie było zbyt twardo, najlepiej coś jak najbardziej zbliżonego do serii...pzdr
Najbardziej zbliżone do serii - EibachProKit.
Jest organizowany zakup grupowych tych sprezyn. Napisz do organizatora, moze dasz rade sie jeszcze podpiąć ;)
Spężyny czekają już u ziomka w piwnicy na wypłatę na koniec miesiąca :)
Pytanie czy w związku z wymianą sprężyn konieczna jest wymiana czegoś jeszcze w zawieszeniu??
augustflacha
14-02-12, 21:17
witam...
szukam sprężynek ok -30 od jakiegoś czasu i natrafiłem na takie coś
http://moto.allegro.pl/sprezyny-sportowe-honda-civic-ej9-ek3-ek4-em1-ej6-i2110862400.html
ktoś coś słyszał o tym??? czy lepiej jamexy brać...cena podobna...nie chce wydawać więcej bo jakbym chciał to wziąłbym jakieś markowe...chodzi o to żeby nie było zbyt twardo, najlepiej coś jak najbardziej zbliżonego do serii...pzdr
no i jak z tymi springami od SPARCO...warto to to??? słyszał, widział ktoś??? bo żadnych opinii w necie nie znalazłem...jakaś nowość to:confused:
Po przeczytaniu całego działu , wnioskuje iż może trochę pochopnie zakupiłem amortyzatory ta technix do sprężyn Witeca -6/-6 .
Znajomy ma już od dłuższego czasu ta technixy tyle że sprężyny h&r -4/-4 i nie narzeka sobie na właściwości jezdne na tym zestawie .
Co sądzicie o tym doborze zestawu ?
Jezdze na ta-technix chyba juz drugi rok. Nie jest zle ale nie mam porownania z jakimis markowymi amortyzatorami jak koni sport czy chocby kyb agx.
Nie wiem czy weitec-i nie okaza sie zbyt twarde do tych amortyzatorow.
Tak czy siak, za te 500 zl nie ma raczej zadnej alternatywy i jest to niezle rozwiazanie tymczasowe.
o sprężynach można poczytać tutaj:
http://www.superhonda.com/forum/f27/comparison-h-r-sports-vs-eibach-pro-kits-vs-stock-56k-no-no-141475/
i tutaj:
http://www.superhonda.com/forum/f27/honda-spring-rates-stock-aftermarket-springs-136020/
stare tematy, teraz już są inne pro-kit'y..
jezdzil ktos i moze cos powiedziec? http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-honda-civic-ej9-ek3-ek4-em1-ej6-i2110862400.html
augustflacha
03-03-12, 23:55
jezdzil ktos i moze cos powiedziec? http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-honda-civic-ej9-ek3-ek4-em1-ej6-i2110862400.html
...też jakiś czas o to pytałem ale cisza....i nigdzie w necie żadnych komentarzy i opinii...podłączam się pod pytanie bo mam ochotę to zaaplikować Hani ale jakiś komentarz mile widziany...gdzieś wyczytałem że robi to eibach dla sparco, prawda to to???
Jakies 7 miesięcy temu wymienialem zawieszenie na Eibach Pro kit + Kayaba AGX. Przód ładnie mi usiadł ale tył troche słabiej, przydaloby sie tak z -10mm na tył jeszcze. Jest jakis tani i prosty sposob na to by tył mozna by bylo jeszcze troszke obnizyc?
Fajna ceny na Eibacha znalazłem na allegro: http://allegro.pl/listing/user.php?string=SPR%C4%98%C5%BBYNY+EIBACH+HONDA&us_id=9873405
Proszę was o rade czy dobrym wyborem jest kupienie tych oto sprężyn http://moto.allegro.pl/mts-sprezyny-...120213758.html i zamontowanie ich na seryjne amortyzatory. Nie stać mnie na nie wiadomo jaki gwint. Chce dość małym kosztem delikatnie obniżyć swojego civica V gen eg4 D15B2. Czekam na opinie amortyzatory mam w dobrym stanie. Mile widziane wypowiedzi tych co sami ich używają.
Z opini ktore widzilem na forum to te sprinki MTS-a sa mega twarde i ludzie zmieniaja na eibachy, jamexy itp
czyli lepiej dołożyć te około 200zł na eibachy. Ale jak oceniacie to na seryjnych amortyzatorach?
Yotomeczek86
12-03-12, 19:59
Witam
Znalazłem sprężyny w fajnej cenie do naszych Civiców... Ma ktoś ?? Jakieś opinie etc. są mile widziane. Dowiedziałem się że obniżają tak około 25mm i są progresywne. Sprzedawca ogólnie powiedział że zbliżona jakość do H&R lub Eibach.
http://www.rallyshop.pl/index.php?p149201,sprezyny-sparco-honda-civic
Eibach na seryjnym amortyzatorze powinien dać radę.
Niedługo będę wymieniał sprężyny na Eibachy. Amortyzatory mam Ta-Technix. Ma ktoś taką konfigurację? Jak to się sprawuje? Teraz mam na tych amortyzatorach sprężyny od Proteca i jest dość twardo (tył strasznie się tłucze mimo dociążenia butlą LPG) a w zakrętach rewelacji nie ma (sprężyny nie są progresywne). Zmieniam, bo Eibachy podobno są miękkie ale za to progresywne.
Wojtec12345678
17-03-12, 18:41
ale za to progresywne.
Tylko tył
Tylko tył
Przód też w pro kitach jest progresywny :)
Tył i przód jest progresywny. W piątek już przyszły ;)
Ma ktoś Eibachy z Ta-Technixami? Ciekaw jestem wrażeń.
witam
mam pytanko, ma ktoś rozeznanie jak wypadają springi z koni 1130 w porównaniu do eibacha pro kit pod względem na których siadzie niżej????
po drugie które będą twardsze?? będzie to założone do vti w aero.
witam
mam pytanko nabyłem właśnie kpl zawieszenie mts technik 40/30 i mam problem które zamontować na przód dłuższe czy krótsze
witam
mam pytanko nabyłem właśnie kpl zawieszenie mts technik 40/30 i mam problem które zamontować na przód dłuższe czy krótsze
Kolego nie da się zamontować przednich sprężyn na tył i odwrotnie:D
Jeśli chodzi o sprężyny Koni to raczej są miekkie(takie opinie na forum).
Kolego nie da się zamontować przednich sprężyn na tył i odwrotnie:D
Da sie - kojarze takie przypadki. Na przod ide te sprezyny ktore sa z grubszego drutu.
Jeśli chodzi o sprężyny Koni to raczej są miekkie(takie opinie na forum).
ale chyba twardsze od seryjnych z vti ???
Da sie - kojarze takie przypadki. Na przod ide te sprezyny ktore sa z grubszego drutu.
O proszę :)
Thomas może podpytaj użytkowników Vti na czym jeżdżą i jak to się ma do serii.
co powiecie o tych springach warto ? http://moto.allegro.pl/apex-sprezyny-obnizajace-honda-civic-91-95r-i2192265005.html
co powiecie o tych springach warto ? http://moto.allegro.pl/apex-sprezyny-obnizajace-honda-civic-91-95r-i2192265005.html
Po co wyważać otwarte drzwi za tę cenę można kupić sprawdzanego już Eibacha.
Koledzy czy amortyzatory KONI 1110 to te amortyzatory:
8050-1011 przód: http://www.xteam.pl/80501011-amortyzator-koni-strt-seria-pomaraŃczowa-p-682.html
8050-1016 tył: http://www.xteam.pl/80501016-amortyzator-koni-strt-seria-pomaraŃczowa-p-688.html
Pytam ponieważ zastanawiam się nad zakupem amorków do moich springów eibacha w EK3 (zależy mi na tym, żeby amortyzatory nie dobijały i można było spokojnie pojechać autem na wakacje ze znajomymi i nie były zbyt twarde) a nigdzie nie mogę znaleźć amorków szukając pod hasłem "1110" :)
Czyte amortyzatory + spring Eibach Pro Kit będą spełniały moje ww. oczekiwania?
Jeździ ktoś na takim zestawie?
Kondraczek
26-03-12, 11:53
Panowie, mam problem. Miałem sprężyny Postert-45 na seryjnym amorze. Teraz założyłem springi Weiteca, według oznaczeń -60 też na seryjnym amorze, a przód stoi wyżej niż seria. O co chodzi? Jak miałem wyjęte wszystko to mierzyłem i oba amory są tej samej długości. Jak to możliwe, żeby na -60stał tak wysoko:
http://img832.imageshack.us/img832/9224/zdjcie0067x.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/832/zdjcie0067x.jpg/)
A te sprężyny Weitec są dedykowane do Twojej wersji nadwozia czy np. do 6 gen'a VTi?
Kondraczek
26-03-12, 15:44
yarOo_krk a tego to nie wiem niestety. Są wyciagnięte podobno z V gena razem z tylnym zawiasem. Tył siadł tak jak powinien a z przodu zrobiła się taka taczka. Oznaczenie springów to H0011VA/027. Nie mogę tego w żadnym katalogu znaleźć.
Znalazłem takie coś, pomoże mi to ktoś rozszyfrować?
http://www.maxrev.de/federngutachten001-bild-15870.htm
http://www.maxrev.de/federngutachten002-bild-15869.htm
Koledzy czy amortyzatory KONI 1110 to te amortyzatory:
8050-1011 przód: http://www.xteam.pl/80501011-amortyzator-koni-strt-seria-pomaraŃczowa-p-682.html
8050-1016 tył: http://www.xteam.pl/80501016-amortyzator-koni-strt-seria-pomaraŃczowa-p-688.html
to co w tych linkach jest to zestaw koni str, tu http://www.otobagazniki.pl/koni-11107054-zawieszenie-obnizajace-amortyzatory-sportowe-sprezyny-obnizajace-progresywne-p-69838.html
masz zestaw koni 1110. Czytaj forum było trochę o tym.
to co w tych linkach jest to zestaw koni str, tu http://www.otobagazniki.pl/koni-11107054-zawieszenie-obnizajace-amortyzatory-sportowe-sprezyny-obnizajace-progresywne-p-69838.html
masz zestaw koni 1110. Czytaj forum było trochę o tym.
No tak, tylko w Twoim linku tez jest niestety zestaw ze sprężynami. Ja natomiast potrzebuje samych amortyzatorów bo sprężyny (eibach) już mam ;)
Szukam dalej ..
Piotrek_87
27-03-12, 20:04
Koni 1110 i Koni Str.T to jest to samo.
yarOo_krk, te co podałeś w linkach powinny pasować do Twojego modelu.
Jeśli to to samo to tu masz sam amorek:) Kiedyś chciałem je kupować.
http://www.xteam.pl/advanced_search_result.php?keywords=8050-1011
Jeśli to to samo to tu masz sam amorek:) Kiedyś chciałem je kupować.
http://www.xteam.pl/advanced_search_result.php?keywords=8050-1011
Właśnie najprawdopodobniej będe kupował te KONI + Eibach ;)
Mam nadzieje, że amorek z tą sprężyną przy obciążeniu tyłu (2 osoby na tyle) nie będzie dobijał :)
Panowie mam pytanko czy sprężynki H&R -35mm ewentualnie Tein -40mm dadzą radę współpracować z seryjnym amorem? Amorki sprawności 70%- 80%. I jeszcze kwestia taka czy przy mocnym dociążeniu tyłu(2 osoby na kanapie plus bagażnik zawalony) w EJ9 na takim zestawie nic nie będzie obcierać/walić/tłuc? Felgi 15' siedzą latem, 14' zimą.
Panowie mam pytanko czy sprężynki H&R -35mm ewentualnie Tein -40mm dadzą radę współpracować z seryjnym amorem? Amorki sprawności 70%- 80%. I jeszcze kwestia taka czy przy mocnym dociążeniu tyłu(2 osoby na kanapie plus bagażnik zawalony) w EJ9 na takim zestawie nic nie będzie obcierać/walić/tłuc? Felgi 15' siedzą latem, 14' zimą.
współpracować będą, ale nie będzie to dobra współpraca. Po jakimś czasie jak zmienisz amor na taki o skroconym skoku, utwardzony itd to zobaczysz jaka jest różnica :)
o to mi chodzi lozek, kiedyś tam na pewno wpadnie coś innego zamiast seryjnego amora. Upewnić się chcę czy nie będzie nic obijało na seryjnym. O H&R naczytałem się że twarde, możecie powiedzieć coś o teinie? Jak z twardością, realnym obniżeniem?
Nie powinno nic obcierac przy pelnym obciazeniu, ja mialem springi Nippona -40 twardosc porownywalna z eibachem i przy 3osobach z tylu zawalony bagarznik i tylko pol opony sie chowalo w nadkolu:)
H&R jak i Teiny sa sporo twardsze wiec nie powinno byc problemow.
witam
spotkał się ktoś z takim oznaczeniem sprężyn jamex 2093 front i ile one obniżają ? z góry dzięki za odpowiedź
Posiada ktoś z Was springi Sparco lub czy są gdzieś opinie na ich temat? Czy są to sprężyny progresywne (na necie pojawiają się sprzeczne informacje)?
Dopiero teraz zauważyłem, że już pytaliście o nie kilka stron wcześniej :p Jednak jaki jest to rodzaj sprężyny?
Posiada ktoś z Was springi Sparco
Forumowicz eMeS takowe zakupil,wiec sledz temat:)
Ktoś coś wie? atrakcyjna cena, jakieś opinie?
http://allegro.pl/sprezyny-sparco-honda-civic-vtec-eg6-eg5-eg9-eh6-i2198183764.html
Był już kilkakrotnie poruszany temat, w temacie o sprężynach...
Ogólnie nikt nic nie wie, ja od siebie napiszę tylko, że Sparco jest tylko pakowaczem, a sprężyny robi podwykonawca.
Yotomeczek86
03-04-12, 13:32
Ja tylko wiem od jednego sprzedawcy, że są bardzo zbliżone do Eibach/Vogtland. Na ile to prawda.. nie wiem
Cena na prawdę dobra. Jeśli Sparco podpisuje swym logiem ten produkt to nie może być zły. Kupuj, zakładaj i pisz opinie.
Orientuje sie ktos czy springi z ITR DC2 podejda do VIgen i z ich twardoscia i ile by auto siadło.Ma ktos moze u siebie?
http://www.bankfotek.pl/thumb/1222893.jpeg (http://www.bankfotek.pl/view/1222893)
Ma ktoś fotkę civica na eibachach pro kit?
U mnie tak wyglada na eibachu z Vgen
http://www.bankfotek.pl/thumb/1222906.jpeg (http://www.bankfotek.pl/view/1222906)
O, o takie coś mi chodziło. Dzięki ;]
patrzac na odstępy między błotnikiem a kołem wnioskuję, że masz przód ciut wyżej niż tył ;)
wnioskuję, że masz przód ciut wyżej niż tył
Delikatnie wyzej a spowodowane to tym ze mam butle LPG.
I zastanawiam sie co by z tym zrobic?
Wsadzić tulejki 1-1,5 cm pod mocowanie dolne tylnych amortyzatorów.
Też myślę, że Sparco gówna nie wypuści.
Jakość samych sprężyn powinna być na dobrym poziomie (tak jak mówicie, w końcu to Sparco). Wie ktoś jednak czy jest to spring progresywny?
Prawdopodobnie jutro będą na moim aucie, zaryzykowałem i mam nadzieję że nie pożałuję, relacje zdam jak najprędzej ;)
Wsadzić tulejki 1-1,5 cm pod mocowanie dolne tylnych amortyzatorów.
Nie bardzo rozumiem gdzie miałbym je wsadzic?
Możesz też wkręcić między zwoje sprężyn gumowy pierścień. Miałem dokładnie to samo, że tył był niżej a jak siadły 2 osoby to do nierównościach dobijało prawie do końca... Wkręciłem po jednej między zwoje i jest lepiej (sprężyny standard) ale bardzo chętnie poznam rozwiązanie z tulejami i moze bym u siebie zastosował.
Pozdro
Możesz też wkręcić między zwoje sprężyn gumowy pierścień
Nie bawie sie w takie cos:)
yautja zaznacz na foto gdzie i jak te tulejki trzeba dac.
http://i.imgur.com/Ge2RL.jpg
Na zwykłym amorze nie ma opcji, żeby podnieść/opuścić auto samym mocowaniem.
jakiś czas temu kupiłem speżyny dedykowane do civica V gen
VOGTLAND Sport Springs:
Vogtland VDF VA 957061 x2szt.
Vogtland VDF HA 957062 x2szt.
tak na nich V gen siedział http://imageshack.us/g/716/10165878481.jpg/
znalazłem w necie tuv http://shop.vdf-springs.com/media/pdf/662F0953-00.pdf
pisze tam że pasują do ej6/8. Znalazłem też tuv tych sprężyn dedykowanych do VI gen http://shop.vdf-springs.com/media/pdf/662F0805-00.pdf
i niczym się one nie różnią od tych dedykowanych do V gen (zwoje itp.) Teraz do was pytanie jak moja ej6 może na nich usiąść? Mam lpg a nie odpowiada mi taka opcja jak u kolegi wyżej, że tył siedzi niżej niż przód. Nie ma problemu żeby to przód był niżej lekko niż tył ale nie odwrotnie bo wygląda to bardzo źle. Co powiecie w temacie? ktoś przerabiał takie coś?
witam
mam pytanie zakupiłem sobie kpl zawias mt technik 40/30 i wydaje mi się że przód jest wyżej niż tył czy możliwe jest ze mogłem źle coś zmontować zakładając sprężyny na amorki , no chyba że jeszcze zawieszenie się dostroi i siadzie
Sprawdz oznaczenia na springach HA - tyl VA - przod
AlexPKS i jak te sprężyny Sparco się sprawują????
Jak na razie wszyscy, którzy mieli montować sobie te springi nie odzywają się od tamtego czasu :D
augustflacha
12-04-12, 23:56
Jak na razie wszyscy, którzy mieli montować sobie te springi nie odzywają się od tamtego czasu :D
... może to klątwa sprężyn sparco...ludzie znikają i nie ma z nimi kontaktu;)
...swoją drogą też czekam aż ktoś coś napisze...
ja raczej bym się nie spodziewał rewelacji za taka kase. tzn pewnie będą dość miękkie (cos jak eibach)
Choć nie ukrywam, że gdyby nawet byyl takie jak eibach to za taką kase warto kupić :)
też zaciekawiony czekam na opinie
Jak na razie mamy tylko foto (bardziej miękko od Eibacha być nie powinno)
https://lh6.googleusercontent.com/-L5qtkO397_8/T31iHgcyYTI/AAAAAAAAAEU/m5iFQ6Hd5DY/s640/DSC00222.JPG
Jak będą choć tak dobre jak Eibachy i będą tyle kosztować to ja wróżę że zrobi się boom na nie. Tak jak pisałem: Sparco nie podpisało by się pod badziewiem. Na zdjęciu widać że jedna para jest progresywna a druga nie.
http://moto.allegro.pl/sportowe-sprezyny-przednie-40mm-civic-crx-91-95-i2236050159.html
Czy ktoś używa tych NoName'ów ? Jestem właśnie na kupnie sprężynek przednich i potrzebuje obniżyć Jajko o ~4cm, a nie wiem czy te sprężyny polecacie.
Jest sens kupować no-name'y do układu zawieszenia? Kup co najmniej MTS czy coś tego pokroju. Zresztą cena też nie jest atrakcyjna. 209zł za dwie sprężyny? Dokładasz niewiele więcej i masz Eibach Pro Kit.
Ok, doczytałem że te sprężyny to nic innego jak MTS, to jak, mówisz że się opyla?
Przeczytales post powyzej?
Zresztą cena też nie jest atrakcyjna. 209zł za dwie sprężyny? Dokładasz niewiele więcej i masz Eibach Pro Kit.
Ok, doczytałem że te sprężyny to nic innego jak MTS, to jak, mówisz że się opyla?
Spotkałem się z opinią, że (co prawda lekko używanych) MTSów KOMPLETU nie warto kupować za więcej niż 150 zł. więc dla mnie odpowiedź jest jednoznaczna. ;)
Rozumiem rozumiem. Ja potrzebuję tylko przód obniżyć ;]
Są żółte jak sprężyny APEX...
APEXy to chyba też 1 para progresywna druga nie - czyżby miały coś wspólnego? :)
Sporo sprezyn do civica ma przod linearny a tyl progresywny wiec to zaden wyznacznik;)
mam mały problem po zmianie zawieszenia z seryjnego na mt technik pojawiły się problemy a mianowicie tył jest trochę wyżej niż przód sprawdziłem i nie mam oznaczenia na sprężynach , oraz tył jest dużo twardszy niz przód i kolejna sprawa to coś tak jakby sie tłukło w amporach przód i tył (jedynie jaka różnicę zobaczyłem na sprężynach to 2 były dłuższe 2 krótsze o jakiś 1 cm )
na przód zakłada się te twardsze springi z racji wagi silnika a na tył idą te miękkie, być może zostały pomieszane osie?
hmm właśnie o to chodzi że chyba nie zostały pomieszane bo za pierwszym razem jak zakładałem to przód siedział tak nisko że aż za nisko a tył stal jak terenowy wiec zamieniłem z powrotem i wydawało sie lepiej ale jak widać coś jest nie tak no chyba że moje wrażenie jest takie a co do tych dziwnych stuków to może coś się poluzowało i tak słychać
Wojtec12345678
16-04-12, 22:59
mam mały problem po zmianie zawieszenia z seryjnego na mt technik pojawiły się problemy a mianowicie tył jest trochę wyżej niż przód sprawdziłem i nie mam oznaczenia na sprężynach , oraz tył jest dużo twardszy niz przód i kolejna sprawa to coś tak jakby sie tłukło w amporach przód i tył (jedynie jaka różnicę zobaczyłem na sprężynach to 2 były dłuższe 2 krótsze o jakiś 1 cm )
Założyłeś te springi na oem amor?
Na tyle muszą być progresywne springi... MTS ma tylko Tył progresywny, możesz spr czy masz dobrze założone nie zdejmując nawet koła
Mam małe pytanie o jakim oznaczeniu Eibach Pro-Kit będzie pasował do Civica Coupe EJ2?
Założyłeś te springi na oem amor?
Na tyle muszą być progresywne springi... MTS ma tylko Tył progresywny, możesz spr czy masz dobrze założone nie zdejmując nawet koła
tak kupiłem kpl amory plus sprężyny jak sprawdzić czy sa dobrze założone??
nie chce zakładać nowego tematu,a myślę ze mój problem podchodzi pod ten.
Po założeniu Pro kita eibacha stwierdzam ze jest strasznie miękko, no i do tego auto pływa, wiem ze mam do wymiany duże cukiery - które już mam zakupione (czekają tylko na montaż),
ale sadze że amorki też powoli nadają się do wymiany - i teraz pytanie: co polecicie za amory zęby było w miarę twardo, które podejdą pod sprężyny eibacha - odrazu zaznaczam ze nie chce pakować w komplety za gruba kasę typu koni 1130 itp! Mozę znajdzie się jakaś tańsza alternatywa która jest godna polecenia.
tak kupiłem kpl amory plus sprężyny jak sprawdzić czy sa dobrze założone??
chociażby suwmiarką - grubsze powinny być na przodzie.
Wojtec12345678
17-04-12, 23:42
tak kupiłem kpl amory plus sprężyny jak sprawdzić czy sa dobrze założone??
Tak kupiłeś kpl amor oem czy tez od MTS ?
Tak jak pisałem na tyle musi byś spring progresywny, mts ma tylko progresywny tył...czyli sprężyna na samej górze jest bardzo ściśnięta, leży zwój no zwoju, natomiast z przodu nie ...
nie chce zakładać nowego tematu,a myślę ze mój problem podchodzi pod ten.
Po założeniu Pro kita eibacha stwierdzam ze jest strasznie miękko, no i do tego auto pływa, wiem ze mam do wymiany duże cukiery - które już mam zakupione (czekają tylko na montaż),
ale sadze że amorki też powoli nadają się do wymiany - i teraz pytanie: co polecicie za amory zęby było w miarę twardo, które podejdą pod sprężyny eibacha - odrazu zaznaczam ze nie chce pakować w komplety za gruba kasę typu koni 1130 itp! Mozę znajdzie się jakaś tańsza alternatywa która jest godna polecenia.
Kyb Agx (z regulacją siły tłumienia)
Panowie mam pytanie czy ktoś ma manuala bądź fotkę poglądowa montażu amorka ze sprężyną tzn po kolei np jak się zakłada prawidłowo amor bo wydaje mi sie ze mechanik który to składał to coś popie.... z kolejnością ,może jakaś podkładkę dal tam gdzie nie trzeba i przez to takie stuki
Panowie mam pytanie czy ktoś ma manuala bądź fotkę poglądowa montażu amorka ze sprężyną tzn po kolei np jak się zakłada prawidłowo amor bo wydaje mi sie ze mechanik który to składał to coś popie.... z kolejnością ,może jakaś podkładkę dal tam gdzie nie trzeba i przez to takie stuki
mam to samo wrażenie,po zmianie springów mam wrażenie ze stuka mi w przodzie, byłem wczoraj na diagnostyce i sprawdzili mi i mam zero stuków puków itp
wiec nie wiem o co kaman ?? moze przez to ze amor pracuje na krótszym zakresie??
Panowie mam pytanie.
Kupiłem uzywane springi MTS -40/35mm, grubość sprężyn taka sama (w serii grubsze sprężyny były na przodzie a cieńsze na tyle), napisy nieczytelne.
Sprężyny to -40 i -35mm, dwie sprężyny są dłuższe o około jeden zwój od dwóch pozostałych.
Rozumiem, że krótsze sprężyny idą na przód a dłuższe na tył ? Pytam, ponieważ założyłem springi, niby to -40 a buda siadła jak conajmniej -60, ciężko włożyć palec między koło a nadkole z przodu..
Tak siedzi przód (tył jeszcze na seryjnych sprężynach):
http://img856.imageshack.us/img856/5317/19042012503.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/856/19042012503.jpg/)
Rozumiem, że krótsze sprężyny idą na przód a dłuższe na tył
Na odwrot, dluzsze daj na przod.
Ja mam używane Vogtlandy i tez ok -60mm mi siadło pomimo, że kupiłem jako -40. Oznaczenia już były nieczytelne, więc nie wiem na 100% jakie obniżenie wg fabryki było. Złożyłeś dobrze, tak jak piszesz, te niższe i trochę grubsze na przód. Z tym ile siądzie dokładnie to loteria trochę, jakiś wpływ na pewno ma też stan zawieszenia itp. Możliwe, że też masz nominalne -60mm bo ktoś wprowadził Cię w błąd.
Nie doczytałem, że grubość sprężyn taka sama. U mnie przednie są grubsze.
Nie chciałem mieć efektu wyższego przodu nad tyłem a więc logicznym było, że skoro obniżenie jest -40/35 to niżej ma być przód - dlatego założyłem krótsze springi na przód...
Zobaczę jak usiądzie tył po złożeniu całości.
Nie chciałem mieć efektu wyższego przodu nad tyłem a więc logicznym było, że skoro obniżenie jest -40/35 to niżej ma być przód - dlatego założyłem krótsze springi na przód...
Zobaczę jak usiądzie tył po złożeniu całości.
Nie wiem jak mają te MTS'y ale to czy sprężyna ma jeden zwój więcej od drugiej to nie znaczy, że ma mniejsze obniżenie. Liczy się to, która sprężyna jest twardsza (taka idzie na przód zw. na ciężar silnika, miękka sprężyna na tył).
Przykładowo - pomylisz eibachy i "tylne" sprężyny założysz na przód to auto zejdzie do -60 :)
No tak, ale po ugięciu "ręką" nie wyczuje która jest twardsza, wszystko się okaże jak złożę dziś tył - jak będzie wysoko i twardo to znaczy ze pomyliłem springi.
ale po ugięciu "ręką" nie wyczuje która jest twardsza
da rade wyczuć, oprzeć podstawę sprężyny na podłożu i całym ciężarem siebie naciskać na nią i idzie wyczuć które są bardziej miękkie. Wydaje mi się, że pomyliłeś osie jednak. Tak jak pisali wyżej koledzy, to czy sprężyny jest dłuższa nie oznacza że obniżenie będzie mniejsze. Na tył idą krótsze, bardziej miękkie oraz u większości producentów tył ma mniej zwojów.
Nie chciałem mieć efektu wyższego przodu nad tyłem a więc logicznym było, że skoro obniżenie jest -40/35 to niżej ma być przód - dlatego założyłem krótsze springi na przód...
Zobaczę jak usiądzie tył po złożeniu całości.
tak tylko zauważ że jezeli np seryjnie sprężyny na przodzie są dłuższe od tylnych, to nawet jak kupisz -40/-35 to przód może być dłuższy od tylu... wszystko zależy jakiej długości w stosunku do siebie są sprężyny seryjnie ;)
co do samych sprężyn, nie wiem jak to wygląda w 6g ale w 5g z tego co pamiętam byłem w stanie rozróżnić przednie od tylnych sprężyn - różniły się średnicą zwoju i zakończeniem do mocowania w amorze, więc dało się poznać które gdzie założyć
U mnie seryjne sprężyny wyglądały tak :
Przód był dłuższy i grubszy, tył był delikatnie krótszy i wyraźnie cieńsze sprężyny, przednie sprężyny wyraźnie cięższe od tylnych (od lewej przednie) :
Foto :
http://img831.imageshack.us/img831/3489/21042012509.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/831/21042012509.jpg/)
Za to w MTS grubość taka sama, lecz dwie sprężyny krótsze od dwóch pozostałych.
Foto :
http://img191.imageshack.us/img191/7604/18042012489.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/191/18042012489.jpg/)
Ja założyłem krótsze (czyli te dwie od lewej) na przód.
Jeżeli komuś to pomoże to te dłuższe sprężyny mają oznaczenia :
0169 MTS TECHNIK 32/11
na jednej osi (przedniej) sprężyny z jednej strony są płaskie (pod górne mocowanie - czapke) i właśnie po tym rozróżnisz przód/tył. sprężyny na tyle nie mają spłaszczenia z żadnej strony. chyba to widać nawet na zdj, a dla pewności sprawdziłem na spręzynach ktore mam w domu :)
swoją drogą nie wiem jak Ty to założyłeś... pewnie uszkodziłeś gumę na czapce w górnym mocowaniu amora...
Jak to jak zamontowałem - bez zadnego problemu, tych sprężyn wogóle nie trzeba ściskać do montażu - poprostu założyłem czapkę i skręciłem.
Teraz sprawdziłem te dłuższe sprężyny bo jeszcze nie są założone na tył i to "spłaszczenie" mają tylko z jednej strony, z drugiej nie ma.
Nie pamietam już czy te krótsze mają te spłaszczenie czy nie, musiałbym zdemontować przednie amory żeby to sprawdzić.
Mam foto przedniego amora przed założeniem koła - widać, że tutaj od dołu tego spłaszczenia też nie ma ale nie wiem jak jest u góry..
http://img23.imageshack.us/img23/4300/18042012492.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/23/18042012492.jpg/)
http://img600.imageshack.us/img600/2255/18042012490.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/600/18042012490.jpg/)
tak, spłaszczenie ma byc z jednej strony, właśnie pod czapke, która wewnątrz ma gume i jej powierzchnia jest płaska więc jak założysz sprężyne z tyłu, no to hulać nie będzie...
Ale w czapce tylnych amorów też jest pod czapką guma i sprężyna też musi być plaska, bo inaczej się uszkodzi..
widocznie musi być ta guma odpowiednio wyprofilowana pod sprężyne.
szczerze mówiąc tyłu jeszcze nie robiłem więc na 100% nie powiem jak tam to wygląda, ale mam spręzyny i na przód i na tył i różnmice są takie jak napisałem wcześniej, więc ewidentnie założyłeś odwrotnie...
człowieku spłaszczenie jest tylko u góry przy czapce nie na dole !!! więc co za zdjęcia w ogóle pokazujesz....
Foto daję takie jakie mam, innych nie posiadam.
Sprawdziłem teraz seryjne sprężyny - faktycznie, sprężyny które były na przodzie mają z jednej strony (od góry) spłaszczenie, natomiast sprężyny które były na tyle tego spłaszczenia nie mają z żadnej strony..
A więc dłuższe sprężyny mają iść na przód ? Nie będzie wtedy efektu wyższego przodu nad tyłem ? To są springi -40/35 a więc przód powinien być trochę niżej niż tył ;)
Ty również posiadasz ten sam kit z MTS ?
Dżizas, zakładaj tak jak to ma być i wtedy zacznij marudzić ;P
ja mam eibachy pro kit
co do spręzyn to było już mowione w tym termacie ze ważna jest tez twardość, przód jest cięższy od tyłu hani więc sprężyny na przodzie musza być twardsze... spokojnie, zalóż, powinno być ok
Ok Tomeszek wielkie dzięki za pomoc ;) Teraz wiem, że na 100% założyłem odwrotnie ;)
Teraz pytanie mam inne :D Spodobało mi się takie obniżenie na przodzie... Czy można zostawić zamienione sprężyny na osiach ? Pierwszy minus to tył będzie trochę wyżej niż przód, dwa to będzie twardo z tyłu a trzy to właśnie te zakończenia sprężyn - aktualnie na przedniej osi nie ma tego zakończenia "płaskiego"..
lepiej tak nie zostawiaj... jak założysz te przednie na tył to będzie piało jak... do tego z przodu musi być odpowiednia sztywność zawiasu... to jak siedzi to raz a dwa podczas pracy to zawieszenie z przodu pod ciężarem silnika może mega dobijać...
Jeździłem dwa dni na tych sprężynach tylnych na przedniej osi oraz seryjnym tyle i wszystko było ok, nie dobiło ani razu, ale ok zamienię te springi.
Mam takie pytanko piszecie o różnych sprężynach itd... ale nie wiem dalej czy jest taka możliwość założenie samych sprężyn na seryjne amorki -35/-40 aby przy 5 osobach i bagażniku z torbami nie dobijało... ? Czy takie rzeczy tylko z gwintem ?
Ja jezdzilem 3lata na Nipponach, 4osoby + bagaze czasami 5osob +bagaze i wszedzie normalne jezdzilem. A dobijalo tylko przy duzych uskokach w jezdni.
Mam springi MTS -40 na przód, sporo są krótsze niż seryjne i tu pytanie, czy będą jakieś problemy po założeniu? Mój mechanik powiedział, że ich nie założy bo będzie dobijać, że może odboje rozwalić etc.
Olo.rr tutaj co 2 osoba jezdzi na takim obnizeniu wiec zakladaj i niech mechanik nie marudzi:)
Dlatego się zdziwiłem o tych odbojach etc. ;]
Wojtec12345678
24-04-12, 16:34
Dlatego się zdziwiłem o tych odbojach etc. ;]
Jak masz OEM amor to Ci rozwali odboje,mechanik dobrze gada!! Ci którzy jeżdżą na takim setupie nie zwracają na to uwagi, albo tylko udają że się nic nie dzieje
Czyli nici z 'niskobudżetowej' gleby...
Wojtec12345678
24-04-12, 17:22
Czyli nici z 'niskobudżetowej' gleby...
Sprzedaj mts'a dołóż i kup eibacha nowego lub używanego w cenie nowego mts'a
Jak masz OEM amor to Ci rozwali odboje
Nie strasz chlopaka, wiadomo ze sa lepsze zestawy niz OEM amor i nizszy spring ale bez przesady ze od razu odboje porozwala, kilka lat przejezdzilem na nipponie i OEM amorze i wszystko cale i to nie tylko ja tak mam.
Wiadomo ze jak sie zrobi glebe -60 i wiecej to raczej szybko rozwali odboje i amory.
Wojtec12345678
24-04-12, 17:42
Wiadomo ze jak sie zrobi glebe -60 i wiecej to raczej szybko rozwali odboje i amory.
A MTS -40 obniża auto o -40 ?? :D moją padake obniżyło o -70 na sportowym amorze
Moją też :P pomyliłem sprężyny osiach..
Jak się założy sprężynę -40 z tylnej osi na przednia to mamy efekt obniżenia o 60/70mm.
Wojtec12345678
24-04-12, 19:32
Moją też :P pomyliłem sprężyny osiach..
Ja miałem dobrze założone i tak siadła,w V genie nie da się tego pomylić bo tylko tył jest progresywny
Ja mowie o springach ktore obnizaja o -40mm ze mozna zakladac i sie nie bac o odboje.
A co do MTSow sie nie wypowiadam bo nie mialem z nimi kontaku:)
Musze podjąć szybko decyzje co do mojej gleby i chyba zamówię te amorki :
http://moto.allegro.pl/amortyzatory-sportowe-honda-civic-91-01-od-mts-i2249043010.html
Powinno wszystko banglać w połączeniu ze springami mtsa..
Bangalać będzie, ale ja założyłem takie zestaw na tył (amory + springi -40 z MTS), na przodzie springi MTS + narazie seryjny amor i tył jest beton, aż zapasówka podskakuje w bagażniku.
Poczytałem, pooglądałem i doszedłem do wniosku, że MTS jest miękki ;o
Ja potrzebuje TYLKO PRZÓD posadzić powiedzmy o 4cm i nie mogę znaleźć zestawu amor+sprężyna ;/
Wojtec12345678
25-04-12, 16:55
Poczytałem, pooglądałem i doszedłem do wniosku, że MTS jest miękki ;o
Jeśli chodzi o samą sprężynę to tak, nie wiem jak z amorem mts
Kup amor mts i oddzielnie spring np weitec
Rozumiem, zrobię przymiarkę co i jak wygląda, sprężynę nałożę na oryginalny amortyzator, na dniach zobaczę czy trzeba jednak amortyzatory zakupić.
Takie amortyzatory KYB znalazłem, warte swojej ceny?
http://moto.allegro.pl/amortyzator-przod-kayaba-civic-iv-v-crx-ii-kpl-i2303774827.html#tabsAnchor
Jest to dobry zamiennik seryjnego amora.
i jak ktoś już zamontował ?
Zamontowało już pewnie kilka osób i żadna się nie odzywa... :o
To odpada, potrzeba coś krótszego niż seryjny.
Wojtec12345678
12-06-12, 23:17
Jak kupie springi z VI gena -40 to o ile obniżą V gena ? Też -40 czy -30 ?
Jak kupie springi z VI gena -40 to o ile obniżą V gena ? Też -40 czy -30 ?
coupe siadze podobnie
mlodywitek
13-06-12, 22:25
witam, chciałbym zglebować troche moją hondę, ale chcialbym żeby zawieszenie zachowalo choć trochę komfortu... jakie mam opcje?
Ja polecałbym Ci springi obniżające, tak aby amortyzatory były seryjne - by komfort został, a auto na sprężyna pójdzie w dół, więc efekt wizualny obniżenia będzie, a komfort w miarę zostanie :)
Springi Sparco, warto to kupic do EJ9 na seryjny amor ? Czy polecacie inne w fajnej kasie ? Bo brać używane...hmm
Springi Sparco, warto to kupic do EJ9 na seryjny amor ? Czy polecacie inne w fajnej kasie ? Bo brać używane...hmm
ja właśnie polecam brać używane... za nowe się tak strasznie przepłaca...
to do smigania po miescie i przedmiescia czyli czasami szybki zakręt co poleciacie ? Na seryjnym zawiasie jest mi troche miekko ?:P
to do smigania po miescie i przedmiescia czyli czasami szybki zakręt co poleciacie ? Na seryjnym zawiasie jest mi troche miekko ?:P
Eibach pro kit na codzienną jazdę bardzo dobry
A inne ? Własnie czytałem troche opini o spręzynach Sparco/Apexi. Są one produkowanie przez Eibacha i baaardzo podobne do pro kita w swych właściwosciach
Złe być nie powinny. Kup i się wypowiedz, bo jak dotąd wszyscy którzy kupili zamilkli na amen i w końcu nie wiadomo jak dobre są te springi :D
Pewnie takie dobre, ze az mowe odjeło :rolleyes:
A Jamexy lub Voglandy ?
Pewnie takie dobre, ze az mowe odjeło :rolleyes:
A Jamexy lub Voglandy ?
Jamex mega kupa. Vogtlandy są miękkie tak jak eibachy i do seryjnego amora zadnych z nich nie polecam
Sparco wyglądają na nieco twardsze. Może to jest starszy Eibach Pro Kit w nowym opakowaniu.
Ostatnio gadałem z kumplem na temat coiloverów bo jeździ na takich. Skręcone ma je na max prawie chyba i jest twardo ale ogólnie do tej pory zadowolony jest z nich z amortyzatorami narazie nic się nie dzieje i gleba pokaźna bo coś koło -80, -70. I teraz też zastanawiam się nad kupnem tych sprężyn. Co myślicie na ten temat czy to totalna kupa? Dzisiaj po lukałem na allegro i znalazłem takie http://moto.allegro.pl/sprezyny-obnizajace-z-regulacja-coil-civic-crx-i2431966001.html albo może nie kupować tych coiloverów tylko zwykłe springi http://moto.allegro.pl/jamex-sprezyny-60mm-honda-civic-92-95-i2422422742.html Na Eibachy albo Weitec mnie nie stać a słyszałem że te Jamexy są lepsze od MTS'a Nie chce pakować kasy w amortyzator sportowy bo mam drugi komplet OEM amorów jak by te zaczęły padać.
Co ludzie na ten temat myślą było pisane już milion razy. Najlepszym wyjście z sytuacji jest po prostu zakup używanej firmowej sprężyny.
Co ludzie na ten temat myślą było pisane już milion razy. Najlepszym wyjście z sytuacji jest po prostu zakup używanej firmowej sprężyny.
Ja jedna wychodzę z założenia, że jeżeli chodzi o elementy zawieszenia to jedynym słusznym rozwiązaniem są firmowe NOWE fruksy ;)
Ja jedna wychodzę z założenia, że jeżeli chodzi o elementy zawieszenia to jedynym słusznym rozwiązaniem są firmowe NOWE fruksy ;)
Bez przesady, akurat dobra sprężyna po przelocie powiedzmy 20-30kkm trzyma swoje fabryczne parametry bez problemu ;)
panowie mam takie pytanie moze nie chodzi tu o sprezyny ale tez zawieszenie mona dokupiz gdzies klucze do zawieszenia gwintowanego bo mi gdzies wje....????
Można http://allegro.pl/klucz-klucze-do-gwintu-nakretek-gwintowanych-gwint-i2443975534.html
Panowie ja z takim pytaniem...
Biorąc pod uwagę ze w fajnej cenie mają sprężyny do MB w intercarsie chciałem zapytać czy właśnie takie eibachy -30 jak tam proponują można ładować na seryjny amor czy go to zaraz zabije?
Z góry dzięki za odpowiedź :)
Można śmiało ładować. Chociaż ja bym drugi raz eibachów nie kupił bo są dla mnie strasznie miękkie.
Można śmiało ładować. Chociaż ja bym drugi raz eibachów nie kupił bo są dla mnie strasznie miękkie.
Dzięki za odpowiedź :) A co chcesz powiedzieć przez to że są strasznie miękkie? Tzn że są miękkie jak seria?
Tzn że są miękkie jak seria?
Sa twardsze niz seria, ale dla niektorych jest za miekko na eibachu.
Sa twardsze niz seria, ale dla niektorych jest za miekko na eibachu.
Taka opcja mi odpowiada :) Moje 5D i tak sportówką nie zostanie ale zawsze to trochę niżej i sztywniej :)
Dzięki wielkie za odpowiedź!
Siema proszę o szybka odp.. :) . Zastanawiam się nad zakupem sprężyn nowych ( Eibach 500pln ) a używanych MTS za 200pln . A że jestem nowy i zielony w tym temacie to proszę o opinie oraz rady co wybrać i dlaczego ;) zależy mi by autko ładnie się trzymało w zakrętach oraz nie było aż tak podatne na przechylenia i szybkie powroty do pionu odczuwalne jak w seryjnych sprężynach ;) . Civic max ma być obniżony -40/35 czyli standardowo jak się robi na seryjnych amorkach tylko kwestia wyboru sprężyn i dlaczego akurat tych. Oczywiście czy w razie MTS nie są jakieś słabsze że szybko siadają czy coś się tam z nimi dzieje, różnica w cenie po miedzy MTS a Eibach ( nowe ) to 200/250plna
Spring MTSa jest miękki strasznie jak chodzi o przód, źle się na nim jeździ, nie polecam.
a i szybkie powroty do pionu odczuwalne jak w seryjnych sprężynach ;)
To już rola amortyzatora, a nie sprężyny:) Oraz kup Pan Eibacha będziesz zadowolony.
dobra no to Eibacha trzeba będzie kupić :)
Witam wypowie się ktoś o tych springach http://allegro.pl/apex-sprezyny-obnizajace-honda-civic-91-95r-i2471473867.html co to wgl jest dobre to czy co:P
quiksilver44
22-07-12, 14:30
chciałem posadzić swoje ek3 w sedanie tak z 4 cm w dół i zastanawiam sie nad wyborem sprężyn z tego co wyczytałem to mts i jamex nie polecacie bo za miękko eibach znowu jest ciutke przy drogi a jeździł ktoś może na sparco? jak siada auto jak sie spisuja te springi? co najlepiej wybrac do normalniej jazdy
Ja mam Nippony, twardosc jak Eibach jak by co PW.
chudypiter
22-07-12, 14:57
Ja mam vogtland, napewno są mniej twarde niż h&R, do normalnej jazdy się nadają. Aut po obniżeniu wygląda tak https://picasaweb.google.com/Piotrurb/AlbumBezTytuU02#5640081131675772834
W najbliższym czasie będą do sprzedania, gdyż przesiadam się na gwint. Po wsadzeniu b serii ( cięższy motor ) przód usiadł.
jakby ktos szukal to mam komplet sprezyn OEM z EK4 F1 na sprzedaz. jak cos pw
Do wygrania komplet sprężyn: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151128743501407&set=a.407604581406.201216.249042406406&type=1&theater
Yotomeczek86
01-08-12, 14:25
Niema to jak darmowa reklama nie ?
Siema.:) Jeździł ktoś może na sprężynkach Eibach Pro Kit w połączeniu z obniżeniem na frezach na amortyzatorze tak, że obniżenie wynosiło mniej więcej -70-75? Bo mam obawy czy Eibach przy takiej glebie nie będzie za miękki i nie będzie miało miejsce dobijanie i szorowanie podwoziem na jakichś nierównościach? :confused: Ewentualnie myślałem żeby założyć sprężynki h&r i wtedy nie powinno być chyba problemu?
Powiem ci ze przy wiekszej predkosci jak trafisz gdzies na zapadnieta jezdne to dobije. Mam porownanie z Nipponem gdzie nawet przy 2 osobach z tylu nigdy mi nie dobilo a Eibach niestetty samemu jade i czasami dobije przy -40.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.