jaroszx
24-02-09, 18:26
Koledzy mam już taki mętlik w głowie więc wpadłem na pomysł aby Was podpytać o rade.
Więc tak mam civica eg8 (d15b2) zakupiłem silniczek d15b 3stage v tec z 6gena na obd2a.
Niestety silniczek śmigał w automacie, steruje nim ecu p2j j62.
Teraz pytanko co lepiej zrobić:
1. kupić skrzynie cvt http://www.youtube.com/watch?v=4Y-mmxw2wnQ&hl=pl tak lata ten silnik w połączeniu z ta skrzynią.
2. Wrzucić to ecu co jest czyli p2j j62, silnik ożenić z s20 i pociągnąć wiązkę kabinową obd2. (pytanie jakie przeszkody napotkam)
3. Kupić ssaka od b7 lub z6 (ten co mam ma korkowca przy przepustnicy), aparat zapłonowy od z6 (ten co mam niby nie podejdzie) i ecu p28??
Za wszelkie podpowiedzi bardzo dziękuje w razie czego gg 3884143
Więc tak mam civica eg8 (d15b2) zakupiłem silniczek d15b 3stage v tec z 6gena na obd2a.
Niestety silniczek śmigał w automacie, steruje nim ecu p2j j62.
Teraz pytanko co lepiej zrobić:
1. kupić skrzynie cvt http://www.youtube.com/watch?v=4Y-mmxw2wnQ&hl=pl tak lata ten silnik w połączeniu z ta skrzynią.
2. Wrzucić to ecu co jest czyli p2j j62, silnik ożenić z s20 i pociągnąć wiązkę kabinową obd2. (pytanie jakie przeszkody napotkam)
3. Kupić ssaka od b7 lub z6 (ten co mam ma korkowca przy przepustnicy), aparat zapłonowy od z6 (ten co mam niby nie podejdzie) i ecu p28??
Za wszelkie podpowiedzi bardzo dziękuje w razie czego gg 3884143