PDA

Zobacz pełną wersję : b18c4 pare problemow



vandal
22-02-09, 07:33
hej nie wiem czy dobry dział wiec pisze tu

po swapie ciągle walczę z obrotami przed remontem miałem tak samo na zimnym za niskie na ciepłym za wysokie krokowy myty z 3 razy :D fakt mechanik kostkę zle mi podłączył i sonde mi teraz wywaliło no ale przedtem miałem to samo...:/ silnik na wiasce obd1 i kompem od Z6
Teraz mam tak ze na ciepłym ledwo co jakieś obroty sa a na ciepłym utrzymuje 900
słyszałem tez o sposobie ominięcia sondy czy to doby pomysł ? i jak to sie robi:D ? może wtedy sie te pier.. obroty i sie "ustatkuja":D

2 problem miałem robiony remont silnika wszytko ładnie pieknie ale kopci silnik :/ mechanik mówił mi ze po wyminie tłoków pierścieni itp to normalne. Prawda ? jesli tak to jak długo sie mogę spodziewać tego?

emg
22-02-09, 10:23
mapa może być nie halo

vandal
22-02-09, 10:56
Kurcze no komp teoretycznie zrobiony u kogoś kto sie na tym zna:) ale juz nie wiem co jest:( jeszcze mam seryjnego kompa od b18c4 ( P9k ) można jakoś sprawdzić czy na tym będą obroty działały? bym musiał jakoś wiązkę przerobić?
Bo teraz mam przerobiona wiązkę od Z6 i P28 z mapami
Bo powoli juz tracę pomysły :(

emg
22-02-09, 11:11
możesz kompa p9k podłączyć, tylko immo Ci zablokuje

mapkę czasem trzeba skorygować delikatnie w konkretnym aucie - sam miałem przypadek, że niby standardowa mapa - w kilku działała bez problemu, a jeden sie trafił, że falowały obroty, potrafiły czasem spaść do 200-300.

vandal
22-02-09, 11:21
no właśnie tak mi się dzieje :/ na zimnym kibel na ciepłym troszkę lepiej
Gdzies czytałem ze P28 nie obsługuje czegoś co seryjny komp zapomniałem jak to się nazywa i właśnie tak sie dzieje możliwe ze właśnie to jest przyczyna
<mysli>
A można jakoś sonde wyłączyć ? żeby mi nie wywalała?

mleko
22-02-09, 11:27
Zależy jak masz zmodyfikowanego P28.

Moje P28 przerobione pod B18 obsługują IAB

!markos
22-02-09, 11:28
znam kogos kto "sie zna", kto wklepujac seryjne mapy do p28, troche je po drodze tuninguje tak, ze sa popsute i silniki nie dzialaja tak jak powinny. moze masz mape od tego samego kogos, kto sie zna?

vandal
22-02-09, 11:31
O właśnie o tym IAB czytałem i juz nie wiem moze to to ?:(
No mam od Furious wiec nie powinno być lipy ale już powoli nie wiem sam:(

Furious
22-02-09, 11:45
zalezy tez ktora masz wersje mapy odemnie :) bo moja mapa pod B18C4 mocno ewoluowała, odezwij sie do mnie na GG czy PW to cos pomyslimy

vandal
22-02-09, 13:00
Ok to mam obgadane z Furious em wiec na razie temat obrotow zawieszam :d

Ale pytanie o to dyminie to prawda ze jak sa nowe tloki pierścienie to może dymić i jak długo?

...Bartuś...
22-02-09, 13:28
Ziom miałem to samo jeszcze tydzień temu...Furius wymienił Mi mapę i wszystko gra *****iście..Obroty się ustatkowały,silnik w ogóle chodzi ciszej niż wcześniej

Furious
22-02-09, 13:38
Ziom miałem to samo jeszcze tydzień temu...Furius wymienił Mi mapę i wszystko gra *****iście..Obroty się ustatkowały,silnik w ogóle chodzi ciszej niż wcześniej

tu chciałem zaznaczyc ze komputer byl mój, ale wgrana mapa nie - ktoś przy niej grzebał później

!markos
22-02-09, 14:37
No mam od Furious wiec nie powinno być lipyczy ja wiem.. moj komputer robil ten sam co "sie zna", ale nie poszlo mu najlepiej. twierdzil, ze bledy mojego komputera to tak naprawde usterka mechaniczna, ale chyba taka dosc osobliwa, bo ustepowala po resecie z kluczyka :)

aha - ja mam b18c6. ale to chyba mala roznica, bo tez mam p28 baj jothaem. znaczy sie mialem, bo juz jest w nim co innego :)

Furious
22-02-09, 15:23
czy ja wiem.. moj komputer robil ten sam co "sie zna", ale nie poszlo mu najlepiej. twierdzil, ze bledy mojego komputera to tak naprawde usterka mechaniczna, ale chyba taka dosc osobliwa, bo ustepowala po resecie z kluczyka :)

aha - ja mam b18c6. ale to chyba mala roznica, bo tez mam p28 baj jothaem. znaczy sie mialem, bo juz jest w nim co innego :)

ty to masz na*****e w głowie jednak... ile razy bedziesz wracał do tego samego tematu?

vandal
22-02-09, 22:54
Jeszcze nie wiadomo co jest przyczyna :/ wiec nikogo nie oceniajcie :P

Po za tym błędy sie zdążają najważniejsze żeby było dobrze :)

Cały czas nie wiem jak z tym kopceniem i oszukaniem lambdy ktoś może wie ?

!markos
22-02-09, 23:12
ty to masz na*****e w głowie jednak... ile razy bedziesz wracał do tego samego tematu?czy nie uwazasz, ze jako moderator powinienes odnosic sie do uzytkownikow forum nieco grzeczniej? a wracac do tematu bede tyle razy ile ktokolwiek napisze, ze cos jest nie tak z komputerem od jothaem :)

emg
23-02-09, 08:58
obsługa IAB nie ma za wiele wspólnego z wolnymi, a błąd lambdy trzeba naprawić moim zdaniem a nie wyłączać sondę :)

reggi3
23-02-09, 17:08
... dajcie sobie wreszcie buzi;)

pawel240
24-02-09, 00:55
Ok to mam obgadane z Furious em wiec na razie temat obrotow zawieszam :d

Ale pytanie o to dyminie to prawda ze jak sa nowe tloki pierścienie to może dymić i jak długo?


strojenie i mapy do dla mnie magia ale tak z ciekawosci zapytam na jaki kolor dymi ?
mam troche podlubany motor i podniesione CR, będąc w okolicach JHMu umówił bym sie na podstrojenie no i tak sobie czytam forum od jakiegos czasu i widze ze jak to z klientami zawsze jest grono które bedzie niezadowolone.

może zrobić sonde "gdzie na strojenie?"

E2rd
24-02-09, 09:49
A ja zacząłbym od sprawdzenia instalacji, bo jeżli masz od z6 to łatwo pomylić dwie kostki. Trzeba je przedłużać.

Jeżeli chodzi o P28 pod B18C4 od Furiousa, to jeżdżę na takowym z mapami z Czerwca 2008 i jest bardzo dobrze. Nie mam obsługi IAB. Ja nie mam zastrzeżeń i jestem zadowolony. Nigdy żadnego falowania czy nie takich obrotów. Doceniam umiejętność lutowania i wykonania kompa po przeróbkach - profi robota. Na strojeniu jeszcze nie byłem.

Dziwi mnie to, że tak wszyscy po sobie jeżdżą z tym strojeniem. Nagle pojawiło się tyle negatywnych opinii - a gdzie byli wszyscy jak nie było konkurencji w strojeniu ?? Minęły te czasy, jak jeden na drugiego patrzył przez pryzmat zajawki Hondą. Czyżby zaczęły rządzić kasa i prawa biznesu ??

Kras
24-02-09, 11:34
Zawsze tak sie dzieje. Naturalna kolej rzeczy...

vandal
24-02-09, 19:36
Tak myślę może ten krokowy tez jest z pup ki i wymienię na inny :)
pewnie od D16Z6 nie pasuje bo mam taki :D

E2rd
25-02-09, 00:15
Tak myślę może ten krokowy tez jest z pup ki i wymienię na inny :)
pewnie od D16Z6 nie pasuje bo mam taki :D

Krokowego nie wymieniaj jeżeli był dobry przed swapem. Ja bym proponował sprawdzić czy nie zamieniłeś przypadkiem krokowego z innym pasującym kostkowo. Już przerabiałem taki przypadek: na zimnym obroty góra/dół po rozgrzaniu dobrze. I właśnie przy wiązce z6.

hokej
25-02-09, 21:13
no np z IAT :D

vandal
28-02-09, 00:25
no i polukalem mechanik wpiął mi kostkę źle podmieniłem mapy i jest git majonez jest :D

E2rd
28-02-09, 19:55
Znaczy nie dopiął kostki czy pomylił ??

vandal
01-03-09, 08:30
pomylił bo sa takie same :)

...Bartuś...
01-03-09, 10:28
Ziom a możesz odpisać co za kostkę i w którym miejscu na pewno pomorze to innym w znalezieniu problemu.Pozdrawiam

vandal
01-03-09, 11:17
niom jasne wiec opowiem jak to bylo hahha:

Dorwalem latarke i polukalem co tam sie dzieje
sa 3 takie same chyba kostki od krokowego od sensora co jest u góry kolektora i przy przepustnicy
sprawdziłem jakie dokładni mi błedy wyskoczyły i metoda prób i błędów poprzepinałem te 3 kostki :D tak ze nie było już błędów
tylko nie potrzebnie kopiłem już krokowy i sonde :/ bo sie okazało ze to był ten problem teraz z nowymi mapami to chodzi pięknie :D dzięki za pomoc :)

barzyc
14-11-13, 19:51
Jeśli chodzi o kopcenie, jeśli dalej jest to kwestia zbyt dużej dawki paliwa, wszystko wina map, skoro zrobione to pewnie Ci już znikł dymek :)