Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : nie odpala

jan98
31-01-06, 09:37
Od 6 dni mam unieruchomioną hondę 5d. W czasie wielkich mrozów odpalała, a teraz nie. Po 2 dniach przerwy w jeździe żona przejechała się do sklepu oddalonego o 700 m i było ok. Następnego dnia nie mogłem odpalić. Wstawiłem do garażu - myślałem że coś przymarzło, doładowałem akumulator i nic. W listopadzie wymieniałem świece, olej, płyn hamulcowy, filtr oleju, filtr paliwa. Pali się lampka akumulatora. Nie wiem od czego zacząć sprawdzać co jest. Prosze o pomoc.
Kręci ale nie załapuje, paliwa mam z 10l, paliwo 98. Podejrzewałem że paliwo - ale nie wiem może denaturatu dolać czy co?

Misiek
31-01-06, 09:51
ile jest paliwa w zboirniku?
jaka jakość paliwa?
czy auto kręci przu odpalaniu?
czy choćby na chwilę zapala?
czy ktoś grzebał w aparacie zapłonowym?

U mnie przepuszczał zimmering na wałku w aparacie zapłonowym, olej dostał się do środka i pokrył kable od wzmacniacza, czy tam cewki jak zwał tak zwał (nie znam się)

objawem była niemożność odpalenia, poza tym miałem bardzo opóźniony zapłon ;)
Musisz powiedzieć coś więcej.
pozdr

emg
31-01-06, 10:48
może wyłącznik bezwładnościowy się rozłączył, jak jest oczywiście

jan98
31-01-06, 10:57
ALE GDZIE ON JEST? TEN WYŁĄCZNIK?

Dzida
31-01-06, 15:26
Poszukaj w okolicach nóg kierowcy lub pasażera, oblukaj po prawej i lewej całą konsole... :)

madey
31-01-06, 20:27
looknij na mase (-) na silniku ja tak raz mialem kiedy zonka do sklepu podjechala a ja 20 min pozniej nie moglem odpalic.... odkrec i przeczysc moze helpnie...

Furious
31-01-06, 20:40
sprawdz bledy na kompie.. a noz cos wyskoczy
pozatym sprawdz czy jest iska

Gr00bY
01-02-06, 01:46
Żeby Honda Ci odpaliła potrzebuje paliwa, prądu-iskry i powietrza. Sprawdź te trzy rzeczy to najszybciej dojdziesz gdzie jest problem.

Wykręć świece i zobacz czy są mokre czy suche. Jeżeli suche, to nie dostaje paliwa. Sprawdź przekaźnik od pompy/pompe (u mnie wyraźnie słychać ją po włączeniu zapłonu).