Zobacz pełną wersję : linka gazu
Jak naciskam pedał gazu mam duży opór tylko na samym początku (na zimnym silniku nie występuje)
przy ruszaniu jak wciskam i ten opór pokonam wskakuje na 2 tys obrotów
Dziś odpiąłem linkę i wygląda ze to linka .
Czy ktoś przerabiał temat ?
Odswiezam temat, u mnie wystepuje podobny problem tzn pedal gazu chodzi przez caly czas cieszko nie wazne czy zimny silnik czy cieply. Przepustnica chodzi lekko, linka delikatnie chalasuje w pancerzu. Co moze byc przyczyna, wymiana linki na nowa pomoze ???
nasmarować sylikonem w spray'u
bunkerites
22-06-14, 18:49
przepustnice przeczyscic
Linka byla juz smarowana, a sama przepustnica chodzi lekko
nasmarować sylikonem w spray'u
Linek się nie smaruje bo smar przyciąga kurz który wchodzi pod pancerz i gęstnieje co powoduje opór.
Ja bym zmienił linkę, koszt nie jest ogromny prawdopodobnie a może się okazać że obecna skorodowała bądź uszkodziła. W ostateczności nie zaszkodzi jej wyjęcie i sprawdzenie wyczyszczenie i rozruszanie sam zobaczysz czy gdzieś nie trzyma jej.
Linka byla juz demontowana i chodzi w miare luzno.
Linek się nie smaruje bo smar przyciąga kurz który wchodzi pod pancerz i gęstnieje co powoduje opór.
twój mózg powoduje opór:d
sylikon a nie smar on wysycha od razu
Linka byla juz demontowana i chodzi w miare luzno.
jak zdemontujesz to wiadomo ze chodzi luzno opór wystepuja jak jest napieta pod katem oczywiscie
nawal sporo sylikonu u mnie tez sie przycinała
twój mózg powoduje opór:d
sylikon a nie smar on wysycha od razu
U mnie z mózgiem wszystko w porządku. Jeśli wysycha od razu bądź odparowuje to po co w takim razie?
U mnie pomogła zmiana przepustnicy.
U mnie z mózgiem wszystko w porządku. J
nie był bym taki pewny
Jeśli wysycha od razu bądź odparowuje to po co w takim razie?
po ty chłopie sie tu udzielasz jak nei masz pojecia o tym ?
tworzy "sucha "wartswe poślizgową troche jak teflon jego tez mozna uzyc ale bedzie droższy
Mialem to samo jakis rok temu.
Przyczyny sa dwie:
a) linka gazu, a konkretnie wystrzepiona linka gazu w pancerzu ( czego czesto nie widac ).b
b) charakterystycznie "zakleja" sie motylek przepustnicy i po pokonaniu wlasnie tego pierwszego oporu, kiedy on sie odkleja to wszystko jest w porzadku.
U mnie wlasnie tez bylo to upierdliwe nieziemsko, zwlaszcza w zimie, bo albo auto mi przygasalo, albo ruszalem ze spora iloscia gazu ( za duza stanowczo )
Latwo bylo znalezc przyczyne i po wyczyszczeniu przepustnicy rozpuszczalnikiem czy jakas tam mocna chemia problem nie wrocil az do dzis i pedal gazu mozna malym palcem naciskac + chodzi bardzo plynnie.
Zreszta no jak zaczalem sie doktoryzowac nad linka i przepustnica to po 10 min znalazlem, ze rzeczywiscie sie ten motylek wrecz klinuje a nie zakleja i stad taki mega opor.
Sprawdz najpierw te 2 punkty, ktore rozpisalem
nie był bym taki pewny
po ty chłopie sie tu udzielasz jak nei masz pojecia o tym ?
tworzy "sucha "wartswe poślizgową troche jak teflon jego tez mozna uzyc ale bedzie droższy
Udzielać się mogę gdzie chcę. W takim razie spryskaj sobie maskę najlepiej we wzorek w kształcie penisa i pojeździj w normalnych warunkach. Zobaczysz swoją sucha warstwę jak świnia niebo.
Wysłane z mojego LG-V500 przy użyciu Tapatalka
Ja bym zmienił linkę, j.
idz kupic 2 linke zamiast ja posmarować...
Oddam Tobie i posmarujesz je sobie silikonem.
Wysłane z mojego LG-V500 przy użyciu Tapatalka
W takim razie spryskaj sobie maskę najlepiej we wzorek w kształcie penisa i pojeździj w normalnych warunkach.
wystarczy ze mam spryskane uszczeki i nic sie nie przykleja..
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.