Zobacz pełną wersję : Jakson Racing Supercharger
Witam. Czy ten supecharger co na aukcji podejdzie do D16V1??
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=545977857&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.
kuba_guzik110
07-02-09, 18:12
Ale +60KM to troszke mało nie lepiej troche pokombinowac i wpakować eatona
kuba_guzik110
08-02-09, 11:01
to czemu daje tak mało km :(?? Czy to po prostu załeży od przełożeń, np jak byśmy założyli inne przełożenia to można by było z niego wycisnąć 100KM ??
I najlepsze jest jeszcze to że ten supertuner Zbychu z tego ogłoszenia napisał że kompresor nie wymaga chłodzenia! :eek:
Mistrz! Nobla dla niego z fizyki!:D
bo nie wymaga? chłodzenie chyba jest opcjonalne ,dla wyciśniecia wiekszej mocy ,ale nie konieczne .
Jak tak na to patrzysz to turbo też nie wymaga chłodzenia. Ot, taki dodatkowy gadżet
lol ,poczytaj najpierw ziom bo troche przeinaczasz.turbo nie wyobrazam sobie bez chlodzenia ,a kompresor spokojnie daje rade bez tego.
to czemu daje tak mało km :(?? :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
jak sobie nie wyobrażasz turbo bez chłodzenia to masz małą wyobraźnię...
noo masz racje ,na bank nie tak przepastna jak Ty ,juz to widze jak zakladasz do siebie turbo bez chlodzenia.
kuba_guzik110
10-02-09, 02:03
No troszke mało jak się czyta o tych eatonach to dają około 100KM :)
No troszke mało jak się czyta o tych eatonach to dają około 100KM :)skad ty sie urwales? gdzie tak pisza o eatonach?
100KM to one daja w D13, w D16 to juz 150 a w B serii to podobno 300. Oczywiscie wszystko na seryjnych gratach.
lol
Znajomy właśnie kupił taki kompresor z zestawem kół pasowych z ebay, chce to włożyc do seryjnego d16y7. Pytam z ciekawości czy da sie to odpalic bez dodatkowych kosztów? Seryjny komp, wtryski, przepustnica? Jeśli montować takie cudo to w co warto zainwestować, albo co jest niezbedne do poprawnej pracy?
Jak tak na to patrzysz to turbo też nie wymaga chłodzenia. Ot, taki dodatkowy gadżet
hym...dziwne mój Garrett T3 nie ma chłodzenia a ładuje 1,4 bara :)
Jak tak na to patrzysz to turbo też nie wymaga chłodzenia. Ot, taki dodatkowy gadżet
Oj przestańcie już Panowie szydzić... Nikt z Was nie napisał co tak właściwie miało by być chłodzone. Jeśli same elementy "mechaniczne" kompresora, to nie trzeba chłodzić. Jeżeli chodzi o temperaturę powietrza w dolocie to można (ale nie trzeba) bo przy kompresorze jest większa niz przy wolnossaku. Wydaje mi się że się rozminęliście w ocenie tego co ma być chłodzone i teraz się kłócicie nie wiadomo o co bo każdy z Was ma rację... :rolleyes:
carrlos ma eatona i 212 koni ale przy 0,62 bara z chlodzeniem:D
carlose ma klasyczny fmic, a nie wodne chlodzenie, ktorego wymaga jackson racing. to doc duza roznica.
szczegolnie jesli wziac pod uwage mala ilosc miejsca w kolektorze jacksona...
ludzie mylą eatona z eatonem, chłodzenie z chłodzeniem...rozkminy z dupy.
carlose ma klasyczny fmic, a nie wodne chlodzenie, ktorego wymaga jackson racing. to doc duza roznica.
szczegolnie jesli wziac pod uwage mala ilosc miejsca w kolektorze jacksona...
ic tez chlodzi powietrze tylko w trohe inny sposob co wodny a po 2 pisalem o eatonie a nie JR
Mateussssz
12-02-09, 21:37
http://www.allegro.pl/item545977857_jackson_racing_kompresor_honda_civic _d16a9.html Panowie napiszcie jest to Jackson czy nie ?? Powiedzmy ze te 60 KM mi pasuje i czy bez chlodzenia i na seryjnych bebechach na d16y8 pociagnie ??
Tak to jest Jacksonracing supercharger zgodnie z napisem na kolektorze dolotowym. A kompresor śrubowy podpięty do tego kolektora to eaton. Jeżeli podpis pod aukcją się zgadza to do y8 to podpasuje. Bez chłodzenia da radę, ale będzie gorąco.
Mateussssz
12-02-09, 21:59
Powiadasz goraco!! Czyli chlodzenie przez Intercooler bedzie odpowiednie nie zadna tam ciecza!! I jeszcze ostatnie pytanie! Czy przy tych 60 KM silnik "zdrowiutko" bedzie pracowal bez zadnego ryzyka?? Tyle pytan i juz nie przynudzam:P
Nie bardzo wiem jaką ty masz wizje chłodzenia tego, ale tam można tylko rdzenie chłodzące zapakować. Jak silnik zdrowy i zrobisz jak należny to będzie pracował "zdrowiutko"
Czyli chlodzenie przez Intercooler bedzie odpowiednie nie zadna tam ciecza!!ahaa.. to koniecznie zdaj relacje jak udalo ci sie zapodac tam intercooler powietrze/powietrze!
ta, przecież im cieplej tym powietrze lepiej odbiera ciepło :D
Oj widzisz markos nie znasz się. Ja ci powiem jak.
Stożek->rura-> intercooler->rura->przepustnica :D
Panowie,
Jest oczywiste, że z chłodzeniem jest lepiej. Mało tego, przy wyższym doładowaniu jest już raczej konieczne, podobnei jak dłubnięcie silnika.
Ale przy standardowym kółku na 0,4 bar producent przewiduje prawidłową pracę na serii i bez dodatkowych rdzeni.
Poza tym ten komresor ma całkiem dobrą sprawność, przy tym doładowaniu powietrze ma po doładowaniu 60-70 stopni (przy założeniu że na wejściu ma te 25-30). Takie wartości gdzieś kiedyś na hondatechu wyczytałem. Więc odpowiedni dolot jest podstawą, aby nie ssało za ciepłego powietrza.
Mateussssz
13-02-09, 13:11
widze ze tutaj sa sami uczeni w mechanice samochodowej!! !markos nie znam sie wiec pytan chyba wolno!Ty sam chyba masz jakies problemy ze swoim ego bo co ktos napisze co nie jest zgodne z Twoim pogladem odrazu jedziesz po takim czlowieku!!Daj se spokuj i badz wporzadku gosciem!!Ze swojej strony dziekuje gosciowi o loginie NOWY KUBI ktory potrafi normalnie wytlumaczyc i rozjasnic sprawe a nie wywyzszac sie jak !markos ktory ma duzo sianka i gra wielkiego pafnuta! Jak ta zaba pod twoim loginem to Twoja podobizna to w tym momencie Cie rozumie!!;]
wbrew pozorom, kilka osob tu sie zna na mechanice samochodowej.
jesli zadajesz durne pytanie to nie dziw sie jak dostajesz w zamian durną odpowiedź. ja nie zauwazylem zeby markos urągał twojej osobowosci (piszac ze masz kupe zamiast mózgu co moze np. sugerowac obrazek pod podpisem). skomentowal twoje czyny, a nie twoją osobowość.
konstrukcja kompresora JR jest taka ze nie ma miejsca na chlodzenie inne niz rdzenie wodne wspawane w kolektor ssacy.
Ja tam nie chcę za wiele tłumaczyć a tym bardziej przekonywać, ale zdroworozstądkowo wydaje mi się, że nie mijam się z prawdą.
Szmelcedes też pakuje eatony do swoich motorków seryjnie, lekko to dmucha i nic mi nie wiadomo jakoby tam rdzenie chłodzące upychali, więc i w hance powinno działać.
Tylko że apetyt rośnie w miarę jedzenienia i jak się już zestawik zmontuje to kusi zmienić kółeczko bo to przecież dużo nie kosztuje... :)
sposoby zwiekszenia doladowania sa 3. zmiana kolka kompresora jest ostateczna jesli zmiana pasowego i alternatora nie daja potrzebnego doladowania. tyle, ze z m62 wiecej niz 1bar naladowac sie nie da. nawet z wodnym intercoolerem zasilanym lodem. to juz kwestia max obrotow kompresora, ktorych przekroczenie moze spowodowac niestabilnosc urzadzenia, jakies wibracje, czy tez nadmiernie szybkie zuzycie uszczelniaczy rotorow, albo frontu kompresora. jedne i drugie uszczelki pozwalaja w zasadzie tylko na 10000rpm. powyzej tej wartosci powinno uzyc sie uszczelniaczy teflonowanych, ktore z tego co sie zdazylem zorientowac nie sa w tym rozmiarze dostepne.
wybacz mateuszu, ale nie mam pojecia o czym piszesz. nie rozumiem tez wrzutu o zasobnosci mojego portfela. po czym wnosisz, ze mam duzo siana?
Mateussssz
13-02-09, 17:17
!markos nie mozna byla tak odrazu? za wczesniejszy post zwracam honor!!wracajac do motywu "portfel" !markos wystarczy spojzec na Twoje autko jest wcacane i na czesciach o ktorych niektorzy moga pomazyc:) juz sie nie bede rozpisywal bo po co !! A co do postu Patiego!! hmmm ... dzieki.......
pierdzielisz. gdybym mial, jak to nazwales - duzo siana - to samochod dawno bylby zaturbiony i caly w karbonach. ale nie mam, wiec ciagnie sie to juz prawie 2.5 roku i nic nie wskazuje na to, zeby szybko sie skonczylo.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.