Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jakson Racing Supercharger



sielka82
07-02-09, 13:31
Witam. Czy ten supecharger co na aukcji podejdzie do D16V1??
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=545977857&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.

Pati
07-02-09, 13:59
nie

kuba_guzik110
07-02-09, 18:12
Ale +60KM to troszke mało nie lepiej troche pokombinowac i wpakować eatona

Pati
07-02-09, 18:33
ten kompresor to eaton.

kuba_guzik110
08-02-09, 11:01
to czemu daje tak mało km :(?? Czy to po prostu załeży od przełożeń, np jak byśmy założyli inne przełożenia to można by było z niego wycisnąć 100KM ??

havok
08-02-09, 12:11
50% przyrostu to mało?

BurnOuT
08-02-09, 12:25
I najlepsze jest jeszcze to że ten supertuner Zbychu z tego ogłoszenia napisał że kompresor nie wymaga chłodzenia! :eek:

Mistrz! Nobla dla niego z fizyki!:D

Wojo
08-02-09, 12:30
bo nie wymaga? chłodzenie chyba jest opcjonalne ,dla wyciśniecia wiekszej mocy ,ale nie konieczne .

BurnOuT
08-02-09, 12:34
Jak tak na to patrzysz to turbo też nie wymaga chłodzenia. Ot, taki dodatkowy gadżet

Wojo
08-02-09, 12:35
lol ,poczytaj najpierw ziom bo troche przeinaczasz.turbo nie wyobrazam sobie bez chlodzenia ,a kompresor spokojnie daje rade bez tego.

!markos
08-02-09, 13:36
to czemu daje tak mało km :(?? :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Pati
08-02-09, 19:44
jak sobie nie wyobrażasz turbo bez chłodzenia to masz małą wyobraźnię...

Wojo
08-02-09, 22:34
noo masz racje ,na bank nie tak przepastna jak Ty ,juz to widze jak zakladasz do siebie turbo bez chlodzenia.

kuba_guzik110
10-02-09, 02:03
No troszke mało jak się czyta o tych eatonach to dają około 100KM :)

Cywa
10-02-09, 03:51
jaka komedia....

!markos
10-02-09, 09:37
No troszke mało jak się czyta o tych eatonach to dają około 100KM :)skad ty sie urwales? gdzie tak pisza o eatonach?

Hikiel
10-02-09, 09:46
100KM to one daja w D13, w D16 to juz 150 a w B serii to podobno 300. Oczywiscie wszystko na seryjnych gratach.








lol

Pati
10-02-09, 09:51
no i bez chlodzenia.

airman
10-02-09, 11:46
Znajomy właśnie kupił taki kompresor z zestawem kół pasowych z ebay, chce to włożyc do seryjnego d16y7. Pytam z ciekawości czy da sie to odpalic bez dodatkowych kosztów? Seryjny komp, wtryski, przepustnica? Jeśli montować takie cudo to w co warto zainwestować, albo co jest niezbedne do poprawnej pracy?

siwas
10-02-09, 12:17
ile zaplacicl?:)

hcc
10-02-09, 15:47
Jak tak na to patrzysz to turbo też nie wymaga chłodzenia. Ot, taki dodatkowy gadżet

hym...dziwne mój Garrett T3 nie ma chłodzenia a ładuje 1,4 bara :)

taz666
10-02-09, 15:56
Jak tak na to patrzysz to turbo też nie wymaga chłodzenia. Ot, taki dodatkowy gadżet

Oj przestańcie już Panowie szydzić... Nikt z Was nie napisał co tak właściwie miało by być chłodzone. Jeśli same elementy "mechaniczne" kompresora, to nie trzeba chłodzić. Jeżeli chodzi o temperaturę powietrza w dolocie to można (ale nie trzeba) bo przy kompresorze jest większa niz przy wolnossaku. Wydaje mi się że się rozminęliście w ocenie tego co ma być chłodzone i teraz się kłócicie nie wiadomo o co bo każdy z Was ma rację... :rolleyes:

dark
11-02-09, 12:28
carrlos ma eatona i 212 koni ale przy 0,62 bara z chlodzeniem:D

!markos
12-02-09, 01:18
carlose ma klasyczny fmic, a nie wodne chlodzenie, ktorego wymaga jackson racing. to doc duza roznica.
szczegolnie jesli wziac pod uwage mala ilosc miejsca w kolektorze jacksona...

Fawor
12-02-09, 11:31
ludzie mylą eatona z eatonem, chłodzenie z chłodzeniem...rozkminy z dupy.

dark
12-02-09, 12:37
carlose ma klasyczny fmic, a nie wodne chlodzenie, ktorego wymaga jackson racing. to doc duza roznica.
szczegolnie jesli wziac pod uwage mala ilosc miejsca w kolektorze jacksona...


ic tez chlodzi powietrze tylko w trohe inny sposob co wodny a po 2 pisalem o eatonie a nie JR

Mateussssz
12-02-09, 21:37
http://www.allegro.pl/item545977857_jackson_racing_kompresor_honda_civic _d16a9.html Panowie napiszcie jest to Jackson czy nie ?? Powiedzmy ze te 60 KM mi pasuje i czy bez chlodzenia i na seryjnych bebechach na d16y8 pociagnie ??

Look_As
12-02-09, 21:52
Tak to jest Jacksonracing supercharger zgodnie z napisem na kolektorze dolotowym. A kompresor śrubowy podpięty do tego kolektora to eaton. Jeżeli podpis pod aukcją się zgadza to do y8 to podpasuje. Bez chłodzenia da radę, ale będzie gorąco.

Mateussssz
12-02-09, 21:59
Powiadasz goraco!! Czyli chlodzenie przez Intercooler bedzie odpowiednie nie zadna tam ciecza!! I jeszcze ostatnie pytanie! Czy przy tych 60 KM silnik "zdrowiutko" bedzie pracowal bez zadnego ryzyka?? Tyle pytan i juz nie przynudzam:P

Look_As
12-02-09, 22:19
Nie bardzo wiem jaką ty masz wizje chłodzenia tego, ale tam można tylko rdzenie chłodzące zapakować. Jak silnik zdrowy i zrobisz jak należny to będzie pracował "zdrowiutko"

!markos
12-02-09, 22:30
Czyli chlodzenie przez Intercooler bedzie odpowiednie nie zadna tam ciecza!!ahaa.. to koniecznie zdaj relacje jak udalo ci sie zapodac tam intercooler powietrze/powietrze!

Fawor
12-02-09, 22:40
ta, przecież im cieplej tym powietrze lepiej odbiera ciepło :D

Look_As
12-02-09, 23:06
Oj widzisz markos nie znasz się. Ja ci powiem jak.
Stożek->rura-> intercooler->rura->przepustnica :D

Nowy Kubi
13-02-09, 10:23
Panowie,

Jest oczywiste, że z chłodzeniem jest lepiej. Mało tego, przy wyższym doładowaniu jest już raczej konieczne, podobnei jak dłubnięcie silnika.

Ale przy standardowym kółku na 0,4 bar producent przewiduje prawidłową pracę na serii i bez dodatkowych rdzeni.
Poza tym ten komresor ma całkiem dobrą sprawność, przy tym doładowaniu powietrze ma po doładowaniu 60-70 stopni (przy założeniu że na wejściu ma te 25-30). Takie wartości gdzieś kiedyś na hondatechu wyczytałem. Więc odpowiedni dolot jest podstawą, aby nie ssało za ciepłego powietrza.

Mateussssz
13-02-09, 13:11
widze ze tutaj sa sami uczeni w mechanice samochodowej!! !markos nie znam sie wiec pytan chyba wolno!Ty sam chyba masz jakies problemy ze swoim ego bo co ktos napisze co nie jest zgodne z Twoim pogladem odrazu jedziesz po takim czlowieku!!Daj se spokuj i badz wporzadku gosciem!!Ze swojej strony dziekuje gosciowi o loginie NOWY KUBI ktory potrafi normalnie wytlumaczyc i rozjasnic sprawe a nie wywyzszac sie jak !markos ktory ma duzo sianka i gra wielkiego pafnuta! Jak ta zaba pod twoim loginem to Twoja podobizna to w tym momencie Cie rozumie!!;]

Pati
13-02-09, 13:27
wbrew pozorom, kilka osob tu sie zna na mechanice samochodowej.
jesli zadajesz durne pytanie to nie dziw sie jak dostajesz w zamian durną odpowiedź. ja nie zauwazylem zeby markos urągał twojej osobowosci (piszac ze masz kupe zamiast mózgu co moze np. sugerowac obrazek pod podpisem). skomentowal twoje czyny, a nie twoją osobowość.
konstrukcja kompresora JR jest taka ze nie ma miejsca na chlodzenie inne niz rdzenie wodne wspawane w kolektor ssacy.

Nowy Kubi
13-02-09, 13:29
Ja tam nie chcę za wiele tłumaczyć a tym bardziej przekonywać, ale zdroworozstądkowo wydaje mi się, że nie mijam się z prawdą.

Szmelcedes też pakuje eatony do swoich motorków seryjnie, lekko to dmucha i nic mi nie wiadomo jakoby tam rdzenie chłodzące upychali, więc i w hance powinno działać.

Tylko że apetyt rośnie w miarę jedzenienia i jak się już zestawik zmontuje to kusi zmienić kółeczko bo to przecież dużo nie kosztuje... :)

!markos
13-02-09, 15:10
sposoby zwiekszenia doladowania sa 3. zmiana kolka kompresora jest ostateczna jesli zmiana pasowego i alternatora nie daja potrzebnego doladowania. tyle, ze z m62 wiecej niz 1bar naladowac sie nie da. nawet z wodnym intercoolerem zasilanym lodem. to juz kwestia max obrotow kompresora, ktorych przekroczenie moze spowodowac niestabilnosc urzadzenia, jakies wibracje, czy tez nadmiernie szybkie zuzycie uszczelniaczy rotorow, albo frontu kompresora. jedne i drugie uszczelki pozwalaja w zasadzie tylko na 10000rpm. powyzej tej wartosci powinno uzyc sie uszczelniaczy teflonowanych, ktore z tego co sie zdazylem zorientowac nie sa w tym rozmiarze dostepne.

wybacz mateuszu, ale nie mam pojecia o czym piszesz. nie rozumiem tez wrzutu o zasobnosci mojego portfela. po czym wnosisz, ze mam duzo siana?

Mateussssz
13-02-09, 17:17
!markos nie mozna byla tak odrazu? za wczesniejszy post zwracam honor!!wracajac do motywu "portfel" !markos wystarczy spojzec na Twoje autko jest wcacane i na czesciach o ktorych niektorzy moga pomazyc:) juz sie nie bede rozpisywal bo po co !! A co do postu Patiego!! hmmm ... dzieki.......

!markos
13-02-09, 17:56
pierdzielisz. gdybym mial, jak to nazwales - duzo siana - to samochod dawno bylby zaturbiony i caly w karbonach. ale nie mam, wiec ciagnie sie to juz prawie 2.5 roku i nic nie wskazuje na to, zeby szybko sie skonczylo.