PDA

Zobacz pełną wersję : Wywalenie zwezki w D14A3 ....very home made



PISY
21-01-06, 01:48
akcja oddlawiania hani miala miejsce jeszcze w wakacje, ale dopiero teraz sie zebralem, zeby pokazac jaki to u mnie mialo przebieg i od razu chcialbym zaznaczyc, ze nie miala to byc relacja...po prostu znalazlem fotki i moze komus pomoga a wiem, ze wiele osob pytalo sie o zwezke /jak to zrobic / czym / czy w ogole mozna, wiec moze komus sie cos przyda ....


OK ZACZYNAMY :


1 PRIMO



* zdejmujemy filtr powietrza - 4 zaciski/spinki

* odlaczamy wszystkie przewody / rurki / etc



foto 1

http://img80.imageshack.us/img80/9528/p10206084ba.jpg (http://imageshack.us)




foto 2

http://img10.imageshack.us/img10/9744/p10206093ab.jpg (http://imageshack.us)



2 PRIMO

* mamy juz przepustnice... przy zamknietej nie ma zadnej roznicy, ale jak juz przepustnica jest otwarta widzimy to gowienko, ktore tak hamuje nasz autko...zaraz pozbedziemy sie problemu

* po zdjeciu filtra, dochodzimy do tej podkladki / uszczelki w ktorej jest zwezka, wiec wyciagamy ja i zaczynamy zabawe z cieciem i obrobka

UWAGA !!!

--- > osoby, ktore nie chca sie bawic w dalsze ciecie, giecie i pilowanie obecnej uszczelki / podkladki, moze zakupic takowa w ASO od silnika D14A4, powinna bez problemu pasowac



foto 3

http://img82.imageshack.us/img82/4117/p10206117rt.jpg (http://imageshack.us)




foto 4

http://img8.imageshack.us/img8/2372/p10206124ow.jpg (http://imageshack.us)



3 PRIMO


* mamy juz wyjeta podkladke / uszczelke, tak wiec okreslamy otwor odpowiedni jaki ma miec podkladka / uszczelka i wycinamy go, uwazajac zeby bardzo nie pogiac cietego materialu


foto 5 ( mloteczek)

http://img194.imageshack.us/img194/9459/p10206155rf.jpg (http://imageshack.us)



foto 6 ( szczypczyki )

http://img66.imageshack.us/img66/7182/p10206169hn.jpg (http://imageshack.us)



foto 7 (siekierka )

http://img70.imageshack.us/img70/7848/p10206179hb.jpg (http://imageshack.us)


foto 8 ( gowienko out aka koniec ze zwezka )

http://img8.imageshack.us/img8/4961/p10206186bv.jpg (http://imageshack.us)






4 PRIMO


* teraz musimy obrobic troche otrzymany przedmiot, aby boki od wewnatrz nie byly za ostre, zeby nie bylo kawalkow metalu, itd

* podkladka / uszczelka po naszych czynnosciach obrobki musi byc prosta, niepowyginana tak zeby przy ponownym montazu wszystko pasowalo na miejsce




foto 9

http://img43.imageshack.us/img43/5296/p10206205wj.jpg (http://imageshack.us)



foto 10

http://img395.imageshack.us/img395/4057/p10206250mc.jpg (http://imageshack.us)


foto 11

http://img228.imageshack.us/img228/4117/p10206270zu.jpg (http://imageshack.us)






5 PRIMO



* montujemy wszystko ponownie do kupy



foto 12

http://img61.imageshack.us/img61/747/p10206283sn.jpg (http://imageshack.us)



foto 13

http://img67.imageshack.us/img67/7042/p10206294nt.jpg (http://imageshack.us)




6 PRIMO


* reset kompa - za duzo bylo juz napisane, zeby pisac o tym ponownie, wiec pozostaje opcja "Szukaj"




KONIEC


Dziekuje I Powodzenia !!!

Podziekowania dla luuuz tomusia, lam3a i mateusha



Ps. civic mial jezdzic z takim "modem" tylko do momentu az nie skocze do serwisu i nie zakupie odpowiedniej uszczelki od D14A4 , jednak jakos nie moge sie zebrac :D i hania caly czas tak jezdzi i nic sie nie dzieje ...

Maro
21-01-06, 08:43
Fajnie, w końcu ktos pokazał jak ma wyglądać ta przeróbka zwężki.

I jak, po przeróbce odczułeś te 15 koników więcej :?:

Furious
21-01-06, 09:39
Obawiam sie ze juz bylo na forum opiswywane jak pozbyc sie zwezki, ale fotorelacja zawsze ciekawa i mile widziana.

jinjet
21-01-06, 11:17
doskonala robota - temat dodalem do listy potrzebnych tematow. tutaj zamykam zeby nie bylo niepotrzebnej dyskusji - jeszcze raz dziekuje.