Zobacz pełną wersję : modyfikacje silnika D14A7
Witam
Na początek napiszę że jestem zielony w kwestii tematu przeróbek w silnikach więc proszę o trochę wyrozumiałości :mrgreen: , chodzi mi o silnik który posiadam czyli D14A7 czy są możliwe jakiekolwiek przeróbki które mogą podnieść moc czy sobie odpuścić i zastanowić się nad jakimś swapem, nie wiem czy dobrze rozumuję ale czy można by było np. przełożyć kilka gratów z silnika D16B2, bo z tego co wyczytałem ma podobną budowę do D14A7, z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam noctyfer
kolego mam taki sam motor i we własnym zakresie to oprócz odmulenia (wymiana zwęzki na ta z silnika D14a8) załozenia dolotu i filtów stozkowych wiecej nie zrobisz dalsze modyfikacje pociągna za soba koszty i lepiej chyba zainwestowac w gotowego swapa.
Czy ja wiem...
To nie jest tanie, ale:
- filtr srozkowy
- kolektor 4-2-1
- usunac katalizotor
- jakis przyzwoity wydech
Jesli masz wymieniona ta zwezke i odmulony na 90km. To po tych modach co Ci wymienilem to kolo tych dobrych 100km. powinno sie zrobic ;)
hmmm w sumie o takich modach to już troszkę poczytałem mi chodzi tu raczej o konkretne zmiany np. kolektora ssącego, wtrysków paliwa itp., czy jest to wogóle możliwe i ewentualnie jeśli tak to z jakiego silnika i czy ktoś może już coś takiego przerabiał
Nie chciałem zakładać nowego tematu żeby nie zaśmiecać. Po długich przemyśleniach podjąłem jednak decyzję że podejmę się modyfikacji D14A7. Mam już wszystkie potrzebne graty w postaci głowicy, ssaka, kompa itp. Moje pytanie brzmi czy przy wymianie głowicy na D16Y7 muszę założyć inny pasek rozrządu, aparat zapłonowy czy może pozostać z D14. Kolejne pytanie czy po wszystkich modyfikacjach mogę założyć kompa P06 i czy będzie to normalnie działało bo aktualnie mam immobiliser. Oczywiście z czasem mam zamiar kompa przerobić i jechać na strojenie, ale póki co musi to poczekać bo planuje jeszcze kilka rzeczy zmienić. Proszę o podpowiedź na co mam jeszcze zwrócić uwagę.