kaktusr
13-11-08, 20:11
Cześć
Słuchajcie mam taki problem. Jestem po Swapie i miałem grzebane troche przy kompie który w efekcie ma źle wgraną mapę wtrysku. Komp to P1H na OBD1 z anglika. W tej chwili po prau testach jestem pewien że została źle wgrana mapa wtrysku i podczas np wolnej jazdy do 3500 wywala mi błąd 43. Mam możliwośc wgrania nowych map z tym że są to mapy od P28. Problem polega na tym że P28 ma Vteca na pinie A4 i zawór podciśnienia na pinie D4 a u mnie jedno i drugie jest na jednym pinie A4. Zasięgając porady ze sprawdzonego źródla dowiedziałem się że wgranie map od P28 może skutkować błędem VTECA więc teraz nie wiem co robić bo nie mam skąd załatwić nowych map od komputera P1H bo moje są źle nagrane :/ Najprostszym rozwiązaniem była by podróż do gościa który przerabiał mi tego kompa jednak wiąże się to z większymi kosztami takimi jak dojazd niż wgraniem map na miejscu u mnie w mieście. Czy istnieje jakieś wyjście z tej sytuacji ? Zasugerowano mi wyłączenie zaworu podciśnienia przy wgrywaniu map od P28 z tym że nie wiem czy będzie to wszystko dobrze funkcjonować...:/
Edit : Jeszcze jedno czy filtr paliwa od D14A4 i D16Y2/Z6 jest taki sam ? Bo przy swapie założyłem nowy który leżał z tym że był kupowany do D14A4 :/
Słuchajcie mam taki problem. Jestem po Swapie i miałem grzebane troche przy kompie który w efekcie ma źle wgraną mapę wtrysku. Komp to P1H na OBD1 z anglika. W tej chwili po prau testach jestem pewien że została źle wgrana mapa wtrysku i podczas np wolnej jazdy do 3500 wywala mi błąd 43. Mam możliwośc wgrania nowych map z tym że są to mapy od P28. Problem polega na tym że P28 ma Vteca na pinie A4 i zawór podciśnienia na pinie D4 a u mnie jedno i drugie jest na jednym pinie A4. Zasięgając porady ze sprawdzonego źródla dowiedziałem się że wgranie map od P28 może skutkować błędem VTECA więc teraz nie wiem co robić bo nie mam skąd załatwić nowych map od komputera P1H bo moje są źle nagrane :/ Najprostszym rozwiązaniem była by podróż do gościa który przerabiał mi tego kompa jednak wiąże się to z większymi kosztami takimi jak dojazd niż wgraniem map na miejscu u mnie w mieście. Czy istnieje jakieś wyjście z tej sytuacji ? Zasugerowano mi wyłączenie zaworu podciśnienia przy wgrywaniu map od P28 z tym że nie wiem czy będzie to wszystko dobrze funkcjonować...:/
Edit : Jeszcze jedno czy filtr paliwa od D14A4 i D16Y2/Z6 jest taki sam ? Bo przy swapie założyłem nowy który leżał z tym że był kupowany do D14A4 :/