PDA

Zobacz pełną wersję : Zawory



kzysiek_23-85
11-11-08, 18:27
siemka mam takie małe pytanko do wszystkich czy w waszych hondach przy rozgrzanym silniku słychac zaworki????????:confused: czy jest to normalne???? dzieki za odpowiedzi

skolopendra
11-11-08, 18:36
szukajka się kłania :mad:

odpowiedz brzmi
.......w większości .ale tylko na zimnym

kzysiek_23-85
11-11-08, 18:42
na zimnym????to chyba szybciej powinno na cieplym moim zdaniem bo olej jest rozgrzany

Skoti
11-11-08, 22:11
Na zimnym słychac

karpik85
11-11-08, 23:01
na zimnym????to chyba szybciej powinno na cieplym moim zdaniem bo olej jest rozgrzany

a co ma olej do stukania zaworów ?

Jeśli są prawidłowo wyregulowane to mogą stukać tylko na zimnym silniku, a po rozgrzaniu się rozszerzają i kasuje się luz, wtedy ma być idealna cisza.

KluH
11-11-08, 23:51
tylko na zimnym silniku postuka. Jak już się nagrzeje to powinno być niemal cicho.

kzysiek_23-85
12-11-08, 15:07
Dzieki Chłopaki Umnie Jest Odwrotnie Mniej Slychac Na Zimnym A Bardziej Na Rozgrzanym Coto Moze Byc???????????? Wystarczy Je Wyregulować?????a I Jaki Jest Koszt Takiego Zabiegu?

skolopendra
12-11-08, 15:25
Wystarczy Je Wyregulować?????a I Jaki Jest Koszt Takiego Zabiegu?

jeśli silnik nie jest zbyt zajechany to powinno

od 30zł wzwyż

kzysiek_23-85
12-11-08, 15:37
Auto Przyjechało Tydzień Temu Z Niemiec Wiec Niepowinno Byc Zajechane Przy Przebiegu 190tys.

NasE
12-11-08, 16:26
wyznacznikiem zajechania/nie zajechania nie jest raczej przebieg auta, a sposob jego eksploatacji, ktorego to sie mozesz tylko domyslac

zaczal bym od ustawiania zaworow i tyle

pozdrawiam

skobel
12-11-08, 21:30
Manual do ręki i można sobie za darmo wyregulowac zawory. Potrzeba tylko szczelinomierz, śrubokręt i klucz płasko-oczkowy oraz trochę cierpliwości i można ustawić zawory lepiej niż nie jeden mechanik.

karpik85
12-11-08, 22:37
No właśnie ja za pierwszym razem dałem mechaniorom zarobić, a potem doszedłem do wniosku, że trudniejsze operacje sam robiłem. Teraz przejchałem już ok 25 tysięcy kilometrów od regulacji i niedługo sam zabieram się za ustawianie.

kzysiek_23-85
13-11-08, 16:31
Dzieki Chlopaki A Jaki Powinien Być Luz Na Ssacych A Jaki Na Wydechu??????/

yautja
13-11-08, 17:11
Dolotowe: 0,15 - 0,19 mm
Wylotowe: 0,17 - 0,21 mm

sebaj_p
13-11-08, 17:40
yautja to co podałeś jest do b serii, a do d dolotowe 18-22 wydechowe 23-27

kzysiek_23-85
13-11-08, 17:55
To Jest D15b2 Pytalem U Jednego Mechanika Twierdzil Ze Dolot Ma Byc 0,25 A Wydech 0,30 Czy To Poprawne Luzy Wie Ktoś

piroman
13-11-08, 18:14
LUZY ZAWOROWE
zawor ssacy = 0,18 do 0,22mm
zawor wydechowy = 0,23 do 0,27mm

_Anton_
13-11-08, 18:25
Zerknij sobie na ta stronkę:
http://www.fotoporadnik.prv.pl/
bardzo fajnie wszystko jest pokazane.
Co do luzów to zgadzam się z poprzedniiem :
ssacy 0,18-0,22
wydechowy 0,23-0,27
Są to dane z manuala, sciągnij go sobie jest tam krok po kroku wytłumaczona cała procedura ustawiania.

skobel
13-11-08, 23:47
Polecam ustawianie największych szczelin proponowanych przez manuale. Potwierdzone przez mechanika i na strojeniu.