Zobacz pełną wersję : 5d d14 98 rok - swieci sie SRS a poduchy cale!!
Grochu_666
01-10-08, 13:50
Tak jak w temacie, autko jest po stluczce, mialo wywalony bezpiecznik uderzeniowy.
Po zapaleniu swieci sie kontrolka SRS.
SAmodiagnostyka pokazuje blad 73 i 93 (moga kontrolka od SRS a nie od kompa).
Czy idzie cos z tym zrobic?? (dodam ze autko mialo mala stluczke tylko i poduchy sa 100% ok)
Trza zresetować...Szukaj było.
Grochu_666
04-10-08, 18:12
no znalazlem takie cos:
http://www.superhonda.com/forum/f13/how-reset-srs-light-59738/#post536559
jesli ktos mi to moze przetlumaczyc to bede wdzieczny bo z tego co czaje robie wszystko tak jak pisza ale to nie dziala :/
1. Samochód przygotowany do jazdy, w pozycji przed zapłonem -kontrolki
się nie świecą (alarmy, immobilaizery wyłączone ...)
2. Szukamy żółtego złącza (takie ślepe) gdzieś obok bezpieczników
pod kierownicą. U mnie tak jest, w innych H szukać!
3. Wyciągamy tą końcówkę (żółtą) z gniazdka, kończącą dwa przewody
biegnące z samochodu
4. Drucik lub włącznik z kabelkami zarobionymi na końcach w dłoń
chwytamy.
5. Kabelki wciskamy do końcówki - złączki kabla (gniazda w
samochodzie nie dotykamy - i tak nic stamtąd nie wychodzi dalej)
6. Przy zwartych końcówkach przewodu załączamy kluczyk do momentu
aż pokażą nam się świecące kontrolki na desce rozdzielczej
7. Kontrolka SRS zaświeci się lecz po kilku sekundach powinna zgasnąć
...wtedy rozwieramy i czekamy 4 sekundy...
8. WAŻNE - po zgaśnięciu SRS mamy nie więcej jak cztery sekundy na
ponowne zwarcie kabelka (lub włączniczka) - więc zwieramy!!!
9. SRS znów się zapali - więć czekamy tylko 3,5-4 sekund - (nie
przekraczać tych 4 sek) i rozłączamy kabelek. SRS powinien zgasnąć.
10. Zwora jest rozłączona, natomiast zasygnalizowanie SRS powinno
objawić się podwójnym mignięciem lampki........
UKŁAD GOTOWY DO PRACY
Tak tylko po tym patencie to zauwazylem ze chyba duzo dluzej swieci sie ta kontrolka niz przed "zabiegiem. Bo mi sie palilo po odlaczeniu aku do ladowania. Czy to normalne ze dluzej sie swieci i dlaczego?
Grochu_666
05-10-08, 18:40
1. Samochód przygotowany do jazdy, w pozycji przed zapłonem -kontrolki
się nie świecą (alarmy, immobilaizery wyłączone ...)
2. Szukamy żółtego złącza (takie ślepe) gdzieś obok bezpieczników
pod kierownicą. U mnie tak jest, w innych H szukać!
3. Wyciągamy tą końcówkę (żółtą) z gniazdka, kończącą dwa przewody
biegnące z samochodu
4. Drucik lub włącznik z kabelkami zarobionymi na końcach w dłoń
chwytamy.
5. Kabelki wciskamy do końcówki - złączki kabla (gniazda w
samochodzie nie dotykamy - i tak nic stamtąd nie wychodzi dalej)
6. Przy zwartych końcówkach przewodu załączamy kluczyk do momentu
aż pokażą nam się świecące kontrolki na desce rozdzielczej
7. Kontrolka SRS zaświeci się lecz po kilku sekundach powinna zgasnąć
...wtedy rozwieramy i czekamy 4 sekundy...
8. WAŻNE - po zgaśnięciu SRS mamy nie więcej jak cztery sekundy na
ponowne zwarcie kabelka (lub włączniczka) - więc zwieramy!!!
9. SRS znów się zapali - więć czekamy tylko 3,5-4 sekund - (nie
przekraczać tych 4 sek) i rozłączamy kabelek. SRS powinien zgasnąć.
10. Zwora jest rozłączona, natomiast zasygnalizowanie SRS powinno
objawić się podwójnym mignięciem lampki........
UKŁAD GOTOWY DO PRACY
Jutro zobaczy czy to dziala ale watpie bo u mnie jak zewre kable od kompa to SRS miga 7 razy dlugo i 2 razy krotko (czyli blad 72) i 92 i pozniej przestaje, jak rozewre kable i za chwilke zewre to juz swieci sie na stale :/
tu nie chodzi o złącze diagnostyczne kompa obok schowka ale o złącze pod deska rozdzielczą obok bezpieczników
Grochu_666
06-10-08, 15:17
tu nie chodzi o złącze diagnostyczne kompa obok schowka ale o złącze pod deska rozdzielczą obok bezpieczników
Dziala!! Wielkie dzieki za pomoc
Mozna zamknac ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.