Zobacz pełną wersję : Stożek AEM-a w D14
Jaka jest wymierna różnica podczas eksploatacji samochodu z załozonym AEM-em z króką rurą (kończacą się w komorze silnika) a długim (takim gdzie stożek umieszczony jest w zderzaku).
Chce założyć jeden z nich, a ponieważ jest spora różnica w cenie, to nie wiem czy jest sens bardziej zainwestowac....:-)
kwestia osiągniecia momentu obrotowego w okreslonych obrotach wału korbowego - przeczytaj tekst Rem'a o dolotach :)
To i ja sie podlacze, czy w ogole w D14 bedzie odczuwalne posiadanie stozka z rurą? Jest sens to zakladac? Czy poza dzwiekiem ;) bedzie jakas roznica? Jak spalanie benzyny? Gdzies tu czytalem na forum, jak ktos pisal, ze po zdemontowaniu stozka z rurą spalanie paliwa dosc znacznie spadlo..
ja powiem, że u Kennego jak jeździłem jego strzałą to naprawdę czuć moc jak na D14Z2 oczywiście. Mój dolot jest w drodze, więc jak w końcu dotrze to podzielę się spostrzeżeniami...
ja powiem, że u Kennego jak jeździłem jego strzałą to naprawdę czuć moc jak na D14Z2 oczywiście. Mój dolot jest w drodze, więc jak w końcu dotrze to podzielę się spostrzeżeniami...
Ale jak to wyglada? Odczuwalny ciąg pojawia sie tez w dolnym zakresie obrotow czy raczej tylko wysoko?
ps. Ktos kiedys podawal numer kat. power rury ze stozkiem bodajze K&N albo AEM do D14 wraz ze sklepem PL gdzei mozna go kupic... Ma ktos moze? Bo nie moge tego znalezc...
tak naprawdę ciągnie mocno na wyższych obrotach, ale dół też się poprawił, choć nie tak znacznie
AEM do d14 to jest amerykanski AEM do d16y7.....
Ziomy.....!!!!
Ja wiem, że chcę stozka.......nie wiem tylko czy jest sens inwestować a Cold Air AEM-a kupić tańszego Short Intake AEM-a......i O TO SKROMNIE PYTAM............ :lol:
Mój dolot jest w drodze, więc jak w końcu dotrze to podzielę się spostrzeżeniami...
ale chyba nie mówisz o tym który kiedyś Ci proponowałem ? Tamten, wraz z moim to juz nie istniejący temat
EOT
ja powiem, że u Kennego jak jeździłem jego strzałą to naprawdę czuć moc jak na D14Z2 oczywiście. Mój dolot jest w drodze, więc jak w końcu dotrze to podzielę się spostrzeżeniami...
Ale jak to wyglada? Odczuwalny ciąg pojawia sie tez w dolnym zakresie obrotow czy raczej tylko wysoko?
ps. Ktos kiedys podawal numer kat. power rury ze stozkiem bodajze K&N albo AEM do D14 wraz ze sklepem PL gdzei mozna go kupic... Ma ktos moze? Bo nie moge tego znalezc...
Tu masz
OPIS (http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?p=58809#58809) mojej Hani.
Moc poprawiła się w górnym zakresie.
Ziomy.....!!!!
Ja wiem, że chcę stozka.......nie wiem tylko czy jest sens inwestować a Cold Air AEM-a kupić tańszego Short Intake AEM-a......i O TO SKROMNIE PYTAM............ :lol:
Jeśli pociągniesz jakiś sensowny nawiew ze zderzaka to styknie Short-Ram. Ja bym jednak polecał CAI. Miałem krótki dolot w CRX i owszem, były dobre efekty. Ale już w gorący, słoneczny dzień, na przykład po krótkim postoju, to tuż po ruszeniu było kiepsko. Dopiero jak go "przewiało" to było OK. Nie ma co się oszukiwać, heat-soak na krótkim dolocie będzie zawsze. Jedyne co to fakt że komora silnikowa w EJ9 D14 jest raczej mało wypełniona i dość przewiewna więc może tak źle by nie było.
u mnie były troche lepsze efekty na power rurze z PCV i stozek J&R
22-413 - to short ram do d14 - przepustnica z wlotem od góry
zmiana jest odczuwalna i przy dobrze puszczonym nawiewie - przy przeslonieciu wentylatora zeby nie walil cieplym powietrzem wprost na stozek jest calkiem przyjemnie
wiem ze Kojot ma CAI AEM'u u siebie - ciekawe jakie on ma odczucia po takiej zmianie
http://www.e-x-c.com/galeria/exc/przyjaciele/srebrzak/a/5.jpg
http://www.e-x-c.com/galeria/exc/przyjaciele/srebrzak/a/3.jpg
http://www.e-x-c.com/galeria/exc/przyjaciele/srebrzak/a/6.jpg
nie chce byc zlosliwy ale AEM Short-Ram czy AEM CAI w D14 to bez roznicy, no moze kilka KM
ja zakupilem stozek, ktory kiedys mial Simonides i jestem bardzo zadowolony , zmiane czuc w calym zakresie obtrotowi do tego mily dzwiek.... 8)
tutaj sa linki jak to wyglada u mnie i u Simonidesa , u niego dodatkowo wykresy ile jemu dal stozek , a sporo mu dal...
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=1875
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=7866
Pozdrawiam
a) ciesze sie ze kolega zadowolony :)
b) ten dlugi dolot wchodzacy zderzak nie zassysa syfu z drogi? znajac pore zimowa nie jest tam "nisko" najczysciej - nie jestem fachowcem ale takie pytanie mi sie nasunelo
c) jak widac nie tylko wysoko poprawia dolot, jak to bylo widac na moim przykladzie wlasnie dol sie poprawil a gora spadla, wszystko zalezy od konkretnego przypadku :D
walcze z czasem to sobie takie *******ki pisze :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.