Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : jak jezdzi d16 bez vteca w porownaniu z d16 vtec+pilne



wronka
26-09-08, 14:27
czesc-mam dylemat czy brac d14 i robic odrazu swapa na d16 z vtec 126ps czy nie bawic sie i brac 1.8 vti.Jezdziłem wczoraj d16y3 i dla mnie to nie jezdzi wiec mam pilna prosbe o opinie jak jezdzi d16 vtec w porownaniu do tego d16y3-dzieki

Chemiczny
26-09-08, 14:41
czesc-mam dylemat czy brac d14 i robic odrazu swapa na d16 z vtec 126ps czy nie bawic sie i brac 1.8 vti.Jezdziłem wczoraj d16y3 i dla mnie to nie jezdzi wiec mam pilna prosbe o opinie jak jezdzi d16 vtec w porownaniu do tego d16y3-dzieki

mam d16b2 sohc bez vtec.
116 KM
jeździ dobrze jak dla mnie. dużo lepiej niż d14
W danych technicznych ma 0,2 sek do setki mniej niż vtec 126 koni i o 2 Nm mniejszy moment. Przebieg momentu odrobinę inaczej wychodzi.
Maks prędkość nie sprawdzałem ale przy 180 chciała więcej.
Spalanie od 6 na trasie do 10 w mieście z zabawą.
odcina przy 7 tys (wg obrotomierza)
Nie wiem czego oczekujesz ale na pewno nie ma co porównywać do VTi bo to dwa różne światy.

drex87
26-09-08, 17:57
koego ja nawet bym sie nie zastanawiał bierz VTi

chubik
26-09-08, 18:09
koego ja nawet bym sie nie zastanawiał bierz VTi

Polecam,polecam ;) Daje frajde z jazdy :)

wronka
26-09-08, 20:05
ok dzieki za info a co myslicie o sedanie z b16a2 w porownaniu z 1.8 vti?

cwieta
26-09-08, 21:39
dostałeś już wcześniej odpowiedź, więc nie bij piany. vti nie ma porównania w tych kategoriach w jakich Ty rozpatrujesz.

wronka
26-09-08, 21:56
dostałem i podziekowałem:)Kolego Cwieta a skąd niby wiesz w jakich kategoriach ja rozpatruje?:)Moze ktos jezdził oboma to ma cos do dodania i tyle a jak nie to prosze o zamkniecie tematu:)pozdro

cwieta
27-09-08, 09:27
tak się składa,że napisałeś już w pierwszym zdaniu co Cię kolego interesuje, więc wybitnie nie musiałem sie wysilać.

wronka
27-09-08, 15:46
owszem w pierwszym zdaniu napisałem o co mi chodzi ale ty nie doczytałes do konca,,ok dzieki za info a co myslicie o sedanie z b16a2 w porownaniu z 1.8 vti?,,o to pytałem:)Ale ok dzieki juz nie wazne -mozna zamknac

skobel
27-09-08, 19:52
Przepraszam, ale:
wronka napisał:
"ok dzieki za info a co myslicie o sedanie z b16a2 w porownaniu z 1.8 vti?"
cwieta napisał:
"dostałeś już wcześniej odpowiedź, więc nie bij piany. vti nie ma porównania w tych kategoriach w jakich Ty rozpatrujesz"

Ogólnie nie rozumiem do końca, ale:
1. B16A2 i "1.8 vti" - oba silniki są VTI
2. B16A2 = ok. 160 KM, B18C4 = ok 170 KM, B18C6 = ok. 190 KM i wszystkie to VTI - o jakie silniki chodzi
3. B16A2 w sedanie powinno dawać rade
4. B18C4 - polecam razem ze skrzynią od B16A2 oznaczoną y21 fajnie jak by się tam jeszcze LSD znalazło i wtedy można modzić w silniku.
5. B18C6 - to juz jedynie w integrze type-R - polecam, ale dostać ten SWAP to jak wygrać w lotka;)
Mam nadzieję ze komuś pomogłem:)

TENCIO
28-09-08, 12:29
2. B16A2 = ok. 160 KM, B18C4 = ok 170 KM, B18C6 = ok. 190 KM i wszystkie to VTI - o jakie silniki chodzi


i tu sie nie zgodze, bo samo oznaczenie VTI to nie oznaczenie silnika, ale konkretnie usportowionej wersji danego modelu. wylaczyc nalezy z szeregu b18c6 , bo wystepuje w integrze type R, a to juz VTI nie jest,tylko polka wyzej. dodac natomiast do grupy mozna prelude 2.2 VTI.

mihtek
28-09-08, 15:46
Witam..
ja wybrałem D16Y2 choć nie ma wielkiej różnicy, poprostu miałem szczęście taki znaleźć..
wybrałbym bez wahania VTI ale mnie nie stać..
jeśli to nie kwestia ceny to nie ma się nad czym zastanawiać - tylko VTI:)
pozdrawiam

skobel
28-09-08, 20:25
i tu sie nie zgodze, bo samo oznaczenie VTI to nie oznaczenie silnika, ale konkretnie usportowionej wersji danego modelu. wylaczyc nalezy z szeregu b18c6 , bo wystepuje w integrze type R, a to juz VTI nie jest,tylko polka wyzej. dodac natomiast do grupy mozna prelude 2.2 VTI.

Zeczywiście nie do końca miałem rację:P

wronka
29-09-08, 23:00
dzieki Paweł o to chodziło,, B16A2 w sedanie powinno dawać rade,,pozdro