Zobacz pełną wersję : jak jezdzi d16 bez vteca w porownaniu z d16 vtec+pilne
czesc-mam dylemat czy brac d14 i robic odrazu swapa na d16 z vtec 126ps czy nie bawic sie i brac 1.8 vti.Jezdziłem wczoraj d16y3 i dla mnie to nie jezdzi wiec mam pilna prosbe o opinie jak jezdzi d16 vtec w porownaniu do tego d16y3-dzieki
czesc-mam dylemat czy brac d14 i robic odrazu swapa na d16 z vtec 126ps czy nie bawic sie i brac 1.8 vti.Jezdziłem wczoraj d16y3 i dla mnie to nie jezdzi wiec mam pilna prosbe o opinie jak jezdzi d16 vtec w porownaniu do tego d16y3-dzieki
mam d16b2 sohc bez vtec.
116 KM
jeździ dobrze jak dla mnie. dużo lepiej niż d14
W danych technicznych ma 0,2 sek do setki mniej niż vtec 126 koni i o 2 Nm mniejszy moment. Przebieg momentu odrobinę inaczej wychodzi.
Maks prędkość nie sprawdzałem ale przy 180 chciała więcej.
Spalanie od 6 na trasie do 10 w mieście z zabawą.
odcina przy 7 tys (wg obrotomierza)
Nie wiem czego oczekujesz ale na pewno nie ma co porównywać do VTi bo to dwa różne światy.
koego ja nawet bym sie nie zastanawiał bierz VTi
koego ja nawet bym sie nie zastanawiał bierz VTi
Polecam,polecam ;) Daje frajde z jazdy :)
ok dzieki za info a co myslicie o sedanie z b16a2 w porownaniu z 1.8 vti?
dostałeś już wcześniej odpowiedź, więc nie bij piany. vti nie ma porównania w tych kategoriach w jakich Ty rozpatrujesz.
dostałem i podziekowałem:)Kolego Cwieta a skąd niby wiesz w jakich kategoriach ja rozpatruje?:)Moze ktos jezdził oboma to ma cos do dodania i tyle a jak nie to prosze o zamkniecie tematu:)pozdro
tak się składa,że napisałeś już w pierwszym zdaniu co Cię kolego interesuje, więc wybitnie nie musiałem sie wysilać.
owszem w pierwszym zdaniu napisałem o co mi chodzi ale ty nie doczytałes do konca,,ok dzieki za info a co myslicie o sedanie z b16a2 w porownaniu z 1.8 vti?,,o to pytałem:)Ale ok dzieki juz nie wazne -mozna zamknac
Przepraszam, ale:
wronka napisał:
"ok dzieki za info a co myslicie o sedanie z b16a2 w porownaniu z 1.8 vti?"
cwieta napisał:
"dostałeś już wcześniej odpowiedź, więc nie bij piany. vti nie ma porównania w tych kategoriach w jakich Ty rozpatrujesz"
Ogólnie nie rozumiem do końca, ale:
1. B16A2 i "1.8 vti" - oba silniki są VTI
2. B16A2 = ok. 160 KM, B18C4 = ok 170 KM, B18C6 = ok. 190 KM i wszystkie to VTI - o jakie silniki chodzi
3. B16A2 w sedanie powinno dawać rade
4. B18C4 - polecam razem ze skrzynią od B16A2 oznaczoną y21 fajnie jak by się tam jeszcze LSD znalazło i wtedy można modzić w silniku.
5. B18C6 - to juz jedynie w integrze type-R - polecam, ale dostać ten SWAP to jak wygrać w lotka;)
Mam nadzieję ze komuś pomogłem:)
2. B16A2 = ok. 160 KM, B18C4 = ok 170 KM, B18C6 = ok. 190 KM i wszystkie to VTI - o jakie silniki chodzi
i tu sie nie zgodze, bo samo oznaczenie VTI to nie oznaczenie silnika, ale konkretnie usportowionej wersji danego modelu. wylaczyc nalezy z szeregu b18c6 , bo wystepuje w integrze type R, a to juz VTI nie jest,tylko polka wyzej. dodac natomiast do grupy mozna prelude 2.2 VTI.
Witam..
ja wybrałem D16Y2 choć nie ma wielkiej różnicy, poprostu miałem szczęście taki znaleźć..
wybrałbym bez wahania VTI ale mnie nie stać..
jeśli to nie kwestia ceny to nie ma się nad czym zastanawiać - tylko VTI:)
pozdrawiam
i tu sie nie zgodze, bo samo oznaczenie VTI to nie oznaczenie silnika, ale konkretnie usportowionej wersji danego modelu. wylaczyc nalezy z szeregu b18c6 , bo wystepuje w integrze type R, a to juz VTI nie jest,tylko polka wyzej. dodac natomiast do grupy mozna prelude 2.2 VTI.
Zeczywiście nie do końca miałem rację:P
dzieki Paweł o to chodziło,, B16A2 w sedanie powinno dawać rade,,pozdro
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.