Zobacz pełną wersję : ciezkie odpalanie lpg.
witam mam d13b2 + kolektor d15z6 +blos, otóz po regulacji gazownika, auto ma spory problem z odpaleniem, wczesniej mowil ze jest lekko uboga mieszanka na niskich obrotach, (ale odpalal po 2/3 obrotach nie bylo wtedy tez filtra wogole zalozonego.) teraz krece po 15 razy zanim odpali, ale jak juz złapie choć raz to pózniej odpala z pol obrotu moge przyjsc za 2godziny tez zlapie nawet jak pochodzil 15 sekund,gorzej po calej nocy wtedy jest problem z odpaleniem, reduktor nowy lovato, wie ktos moze gdzie problem?, odpalam na lpg, odrazu mowie ze punto znajomego odrazu odpala na lpg, u mnie jest ewidentnie cos nie tak,
nie pytałem czy sie odpala na lpg tylko co jest problemem. ..bez takich odpowiedzi prosze, jakos spora czesc aut ktore znam odpalaja na lpg, ^ pozatym moje auto od niedawna chodzi tylko na lpg ;], jak ktos wie co może powodowac problem niech odpisze,
Nikt Ci tu nie będzie pisac jak masz dalej drutowac tego gruza co masz,
sorry, ale w pierwszej kolejnosci naprawia sie silnik z ukladem benzynowym, a pozniej zaklada sie lpg,
zycze powodzenia Twojemu samochodowi, pomimo ze to d13 podejrzewam ze długo to to nie pojeździ.
Nikt Ci tu nie będzie pisac jak masz dalej drutowac tego gruza co masz,
sorry, ale w pierwszej kolejnosci naprawia sie silnik z ukladem benzynowym, a pozniej zaklada sie lpg,
zycze powodzenia Twojemu samochodowi, pomimo ze to d13 podejrzewam ze długo to to nie pojeździ.
taa 3tys lekko wlozone i wkladam stale setki w ten samochod, na lato szykuje d16z6+t, narazie auto ma jezdzic z reszta od tego jest.a nie od stania placenia za niego 3300 rocznie za oc ,a lepiej jezdzic i dokladac co miesiac na civica niz go na szrot wywiezc [pasja/glupota ;D.], niejeden by tak zrobil dawno na moim miejscu , nie tylko ja tak zrobilem tak z d13b2 i to chodziło dobrze, dlatego pytam na forum moze ktos wie co mu dolega, , z reszta jade do gazownika z tym drugi raz wydam 100zl na regulacje chyba i tyle.. skoro nikt nie pomoże
znajomego punto odpalane 2 rok ma sie dobrze tylko na lpg, a jemu szkoda było na wymiane pompki paliwa; ;
tak szastasz kasą a szkoda Ci kasy na benzynę na przejechanie tych 2 km aż sie silnik zagrzeje ?
I nie bierz przykładu z kolegi z Puntem Ty masz HONDE a Honde sie szanuje. A jak nie szanujesz to Ci odpłaca
To jest właśnie powód, dla którego nie kupię auta z instalacją LPG, pomimo że należę do sympatyków tego paliwa.
taa 3tys lekko wlozone i wkladam stale setki w ten samochod, na lato szykuje d16z6+t, narazie auto ma jezdzic z reszta od tego jest.a nie od stania placenia za niego 3300 rocznie za oc ,a lepiej jezdzic i dokladac co miesiac na civica niz go na szrot wywiezc [pasja/glupota ;D.], niejeden by tak zrobil dawno na moim miejscu , nie tylko ja tak zrobilem tak z d13b2 i to chodziło dobrze, dlatego pytam na forum moze ktos wie co mu dolega, , z reszta jade do gazownika z tym drugi raz wydam 100zl na regulacje chyba i tyle.. skoro nikt nie pomoże
znajomego punto odpalane 2 rok ma sie dobrze tylko na lpg, a jemu szkoda było na wymiane pompki paliwa; ;
Nikt Ci tutaj z fusów nie powróży. Nikt też nie jest telepatą, aby czytać Ci w myślach, co, jak i dlaczego zrobiłeś. Jedź do gościa, który robił Ci instalację to Ci powinien powiedzieć dlaczego tak jest. I nie zapomnij poprosić, żeby Ci wytłumaczył jak korzystać z instalacji LPG zamontowanej w Twoim samochodzie, aby służyła Ci jak najdłużej bezawaryjnie.
Szerokości i Wesołych Świąt.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.