Zobacz pełną wersję : d16y7/z6 |Check Engine 14/22| Gasnie jak spada z obrotów
Witam, złożyłem głowice z6 do mojego y7 wszystko podłączone i wyskakuje check engine
po sprawdzeniu blędu wyszło 14 i 22.
Silnik po odpaleniu chodzi normalnie dopiero jak dam gazu i spada z obrotów to spada do 500-0 gasnie lub ma ciężko i ledwo się trzyma.
Jeszcze jak trzymam na np 2-3 tys to faluje na obrotach.
Wie ktos co jest za to odpowiedzialne i jak sie tego pozbyc ?
złożyłem głowice z6 do mojego y7 wszystko podłączone i wyskakuje check engine
jak podłączyłeś skoro w y7 jest zawór IACV z wtykiem 3pin a w Z6 jest krokowiec na 2pin ?
po sprawdzeniu blędu wyszło 14 i 22.
błąd 14 to błąd IACV
błąd 22 to czujnik ciśnienia oleju vtec - jakim cudem masz ten błąd w silniku non-Vtec ? Chyba nie powiedziałeś nam wszystkiego :P
Wyjales zwezke kanalu olejowego w bloku?
;2861515']jak podłączyłeś skoro w y7 jest zawór IACV z wtykiem 3pin a w Z6 jest krokowiec na 2pin ?
błąd 14 to błąd IACV
błąd 22 to czujnik ciśnienia oleju vtec - jakim cudem masz ten błąd w silniku non-Vtec ? Chyba nie powiedziałeś nam wszystkiego :PPrzelutwowane wtyki z wiazki z6 do y7 (+ przejsciowka z obd2a na obd1 z jarusneta) od krokowca / wlutowany vtec w wiazke na nowo puszczone kable.
Da rade jakos przerobić tego krokowca zeby to jakos latalo i check sie nie palil ?
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Wyjales zwezke kanalu olejowego w bloku?Nic nie wyjmowalem, co to wgl jest i gdzie to jest ?
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
http://crx.honda-perf.org/articles/z6swap/images/oiljet.jpg
Glowica do zdjecia jeszcze raz, bez tego vtec nie zadziala, tu masz wszystkie informacje na ten temat http://civicklub.pl/forum/showthread.php?6930-Wszystko-o-mini-me
Więc sprawa się wyjaśniła, błąd 14 i problem z obrotami to problem z wiązką - sprawdź miernikiem ciągłość obu przewodów od krokowca, do ECU. Mierz przez przejściówkę aż do wtyczki ECU żeby się upewnić że przejściówka też jest OK.
Natomiast błąd 22 jeśli się zapala od razu po resecie ECU, to problem z wiązką a dokładnie z kablem od czujnika ciśnienia oleju, a jeśli się zapala w chwili kiedy powinien się załączyć VTEC to jak pisał siara87 nie wyjąłeś zwężki :P
;2861577']Więc sprawa się wyjaśniła, błąd 14 i problem z obrotami to problem z wiązką - sprawdź miernikiem ciągłość obu przewodów od krokowca, do ECU. Mierz przez przejściówkę aż do wtyczki ECU żeby się upewnić że przejściówka też jest OK.
Natomiast błąd 22 jeśli się zapala od razu po resecie ECU, to problem z wiązką a dokładnie z kablem od czujnika ciśnienia oleju, a jeśli się zapala w chwili kiedy powinien się załączyć VTEC to jak pisał siara87 nie wyjąłeś zwężki :PCheck engine ogarniety ale problem nie znikł i chyba zwężka do wyciagniecia została
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.