TommyOne
02-01-17, 20:12
Przed pytaniem chciałem wszystkich przywitać i życzyć najlepszego w nowym roku!
Chciałem uniknąć zakładania tego tematu ale... Z góry uprzedzam, od kilku dni szukam wszędzie pewnej informacji i znaleźć nie mogę a jeżeli już coś znajdę to są to szczątkowe informacje.
Pytam ponieważ mam nadzieję, że tutaj rozwiejecie moje wątpliwości.
O co chodzi... Sprawa wydaje się prosta ale jak już wcześniej wspominałem konkretnej informacji nie znalazłem nigdzie. Zatem czy w silnikach D14Z3 i D14Z4 są takie same komputery? jak wiadomo pierwszy ma 75KM, drugi 90KM. Na jakimś niemieckim forum znalazłem, że są takie same, na czeskim z kolei, że jednak inne. Mam Civica MB2 2000 rok liftback D14Z3 właśnie i chciałem przeprowadzić nieszczęsną operację "odmulenie" do 90KM. Mój problem polega na tym, że wyczytałem iż silniki po '98 roku mają inne komputery i sama wymiana uszczelki przepustnicy nie wystarcza. Wszystkie poradniki dotyczą silników "A" a nie jak w moim przypadku "Z". Jeżeli już ktoś pytał o D14Z3 nikt nie odpowiadał albo udzielał informacji typu "wymień uszczelkę, reset kompa i będzie git" - nie o to mi chodzi. Jeżeli faktycznie u mnie jest inny komputer, wymienię uszczelkę i faktycznie będzie jakaś tam poprawa ale np mieszanka będzie za uboga nie będzie to zdrowe dla silnika. Chciałbym aby ktoś kto ma pewność rozwiał moje wątpliwości. Pytałem się nawet po sklepach z częściami do japońców i zero odzewu.
Wiem, że dla moderatorów to drażliwy temat bo takich wątków były miliony (chyba wszystkie przeczytałem od deski do deski) ale w żadnym dosłownie nie ma konkretnej odpowiedzi na moje pytanie.
Bardzo liczę na Waszą pomoc. Tu już nie chodzi o problem tylko o sam fakt, że nigdzie nie mogę się dokopać do takiej informacji.
Pozdrawiam wszystkich!
Chciałem uniknąć zakładania tego tematu ale... Z góry uprzedzam, od kilku dni szukam wszędzie pewnej informacji i znaleźć nie mogę a jeżeli już coś znajdę to są to szczątkowe informacje.
Pytam ponieważ mam nadzieję, że tutaj rozwiejecie moje wątpliwości.
O co chodzi... Sprawa wydaje się prosta ale jak już wcześniej wspominałem konkretnej informacji nie znalazłem nigdzie. Zatem czy w silnikach D14Z3 i D14Z4 są takie same komputery? jak wiadomo pierwszy ma 75KM, drugi 90KM. Na jakimś niemieckim forum znalazłem, że są takie same, na czeskim z kolei, że jednak inne. Mam Civica MB2 2000 rok liftback D14Z3 właśnie i chciałem przeprowadzić nieszczęsną operację "odmulenie" do 90KM. Mój problem polega na tym, że wyczytałem iż silniki po '98 roku mają inne komputery i sama wymiana uszczelki przepustnicy nie wystarcza. Wszystkie poradniki dotyczą silników "A" a nie jak w moim przypadku "Z". Jeżeli już ktoś pytał o D14Z3 nikt nie odpowiadał albo udzielał informacji typu "wymień uszczelkę, reset kompa i będzie git" - nie o to mi chodzi. Jeżeli faktycznie u mnie jest inny komputer, wymienię uszczelkę i faktycznie będzie jakaś tam poprawa ale np mieszanka będzie za uboga nie będzie to zdrowe dla silnika. Chciałbym aby ktoś kto ma pewność rozwiał moje wątpliwości. Pytałem się nawet po sklepach z częściami do japońców i zero odzewu.
Wiem, że dla moderatorów to drażliwy temat bo takich wątków były miliony (chyba wszystkie przeczytałem od deski do deski) ale w żadnym dosłownie nie ma konkretnej odpowiedzi na moje pytanie.
Bardzo liczę na Waszą pomoc. Tu już nie chodzi o problem tylko o sam fakt, że nigdzie nie mogę się dokopać do takiej informacji.
Pozdrawiam wszystkich!